
CEO-ul Delta Air Lines, Ed Bastian, susține un discurs principal la CES 2020 din Las Vegas, Nevada, SUA, marți, 7 ianuarie 2020.
Bridget Bennett |. Bloomberg |
Delta Airlines Directorul executiv Ed Bastian a oferit vineri două abonamente de călătorie gratuite angajaților pentru a le mulțumi angajaților care se luptă distrugere masivă declanșat de un incident eronat luna trecută grevă în masă Actualizarea software-ului a lăsat blocați mii de clienți și personal.
Delta s-a confruntat cu mai multe dificultăți decât concurenții săi în recuperarea după o întrerupere care a scos mii de mașini Windows offline. Compania aeriană a anulat peste 5.000 de zboruri între 19 și 24 iulie, mai mult decât a anulat în tot 2019, potrivit FlightAware, a declarat CEO-ul Bastian la începutul acestei săptămâni, expresia timpului. Compania a pierdut aproximativ 500 de milioane de dolario cifră echivalentă cu aproximativ 40% din al doilea trimestru al Delta profit.
Întreruperea „este un moment umilitor pentru compania noastră”, a spus Bastian în raportul de vineri, care a fost văzut de CNBC. „Știu că acest lucru este extrem de dificil și îmi pare profund rău pentru tot ceea ce ați suferit. Întreruperea operațională de această lungime și amploare este complet inacceptabilă – dumneavoastră și clienții noștri meritați mai bine.”
Anulările și întârzierile zborurilor au lăsat mii de oameni blocați și au afectat reputația de fiabilitate a Deltei. Directorii săi subliniază adesea eforturile Delta de a câștiga clienții care sunt dispuși să plătească mai mult pentru a zbura cu compania aeriană și să se comercializeze ca companie aeriană premium.
Bastian a spus că Delta intenționează să ia măsuri legale împotriva CrowdStrike și Microsoft „pentru a ne acoperi pierderile de la întrerupere” și a angajat Boyce Schiller Flexner LLP.
„Eforturile dumneavoastră au fost eroice”, a spus el personalului.
Microsoft și CrowdStrike nu au avut niciun comentariu imediat vineri.