
Google a scos o reclamă pe care a afișat-o în timpul Jocurilor Olimpice, care prezenta robotul său de inteligență artificială Gemeni scriind o scrisoare de fan către un atlet.
Google Compania a scos de pe undele radio un anunț olimpic pentru robotul său de chat Gemini, după ce s-a confruntat cu reacții în legătură cu modul în care a descris o fetiță folosind inteligența artificială pentru a scrie o scrisoare de fan.
Anunțul, intitulat „Dragă Sydney”, îl arată pe tatăl unei fete care determină un chatbot AI să ajute să scrie o scrisoare sportivului ei preferat, sprinterul și sprinterul american Sydney McLaughlin-Lefrone. Google se lansează zodia Gemenicunoscut anterior ca Bard, a apărut anul trecut odată cu popularitatea ChatGPT de la OpenAI.
„Gemeni, scrie-i fiicei mele o scrisoare și spune-i lui Sidney cât de inspirată este”, spune tatăl în anunț, îndemnându-i pe Gemeni. Anunțul arată apoi pe scurt o schiță a producției Gemeni și se termină cu o fotografie a unei fetițe care alergă pe o pistă, însoțită de o suprapunere de text pe care scrie „Cu puțin ajutor de la Gemeni”.
Reclamele sunt încă vizibile pe Youtube Dar a fost scos de pe undele radio și jucat în mod repetat în prima săptămână a Jocurilor.
Într-o declarație pentru CNBC, un purtător de cuvânt al Google a declarat: „Deși anunțul a fost bine testat înainte de difuzare, datorită feedback-ului, am decis să scoatem treptat anunțul din rotația noastră olimpică”.
Google a spus că încă vede aplicația Gemini ca fiind utilă pentru a oferi un „punct de plecare” pentru scrierea ideilor.
„Credem că inteligența artificială poate fi un instrument important pentru a crește creativitatea umană, dar nu o poate înlocui niciodată”, se arată în declarație „Scopul nostru a fost să creăm o poveste autentică care sărbătorească Echipa Americii”.
Google a apărat anterior anunțul. Cu toate acestea, reacția continuă să crească, pe măsură ce oamenii acuză compania că încurajează utilizarea automatizării în detrimentul autenticității, în special pentru copii.
„Resping categoric viitorul publicității Google”, a scris Shelly Palmer, profesor principal de media la SI Newhouse School of Public Communications de la Universitatea Syracuse, într-un articol difuzat pe scară largă. Articol de blog. Tehnologia, scrie ea, prezintă „un viitor monocultural în care vedem din ce în ce mai puține exemple de gândire umană primitivă”.
Google nu este singura companie care a fost criticată pentru că promovează reclame care înlocuiesc sarcinile creative cu inteligență artificială.
Într-un anunț recent, măr a prezentat o presă hidraulică care zdrobea instrumente muzicale și cutii de vopsea pentru a-și prezenta noul iPad Pro. firma pana la urma Scuza și a retras publicitatea de la televizor.
Deși antrenează modele de inteligență artificială pe lucrări creative originale, liderul tehnic al OpenAI, Mira Murati explica Mai recent, inteligența artificială va face ca unele locuri de muncă creative să dispară, dintre care unele nu ar trebui să existe niciodată. Actorii și sindicatele de la Hollywood vorbesc împinge înapoi Scarlett Johansson a spus că OpenAI și-a copiat vocea și a numit noua voce ChatGPT AI „Sky”.
Dezvăluit: Compania-mamă CNBC NBCUniversal deține NBC Sports și NBC Olympics. NBC Olympics este deținătorul drepturilor din SUA pentru toate Jocurile Olimpice de vară și de iarnă până în 2032.
ceas: Inteligența artificială pe termen lung va „mânca mult software”
