August 4, 2024

Amrita Saigal, fondatorul onorific al scutecelor, și fiica ei

Politețe: Onoare

De-a lungul istoriei moderne, părinții au avut o singură alegere reală când a venit vorba de scutece de unică folosință: plasticul.

Produsele de unică folosință sunt adesea fabricate din combustibili fosili precum petrolul și pot dura sute de ani pentru a se descompune, făcându-le al treilea produs de consum în gropile de gunoi din SUA, potrivit EPA.

În plus, nu sunt la fel de respirabile ca alte materiale, ceea ce poate face incidente precum erupția cutanată la scutec mai frecvente.

Cu toate acestea, scutecele de plastic de la mărci mari, de ex. ProcterA deținut Pampers și Kimberly ClarkCuriozitatea continuă să domine piața. Fondatorul și CEO-ul Kudos, Amrita Saigal, caută să schimbe asta.

Absolvent MIT, inginer mecanic Alumni Shark Tank Ea a declarat pentru CNBC că a dezvoltat un scutec durabil care folosește plastic, dar este căptușit cu bumbac 100% și folosește alte materiale biodegradabile, cum ar fi trestia de zahăr și copacii.

La sfârșitul acestei luni, va fi primul scutec de acest gen care va ajunge în magazinele de vânzare cu amănuntul și va fi disponibil în aproximativ 375 de magazine. Ţintă Locații la nivel național.

„Sunt încântat să fac partener cu Target și să fac istorie ca primele scutece de unică folosință căptușite cu bumbac 100% care ajung pe rafturile comerțului cu amănuntul”, a declarat Saigal pentru CNBC „Acesta este o afacere foarte mare, mai ales pentru noi deține multe mărci.

scutece de onoare

Cu amabilitatea: HatchMark Studios

În cei trei ani de la lansare, Kudos a strâns fonduri de peste 6 milioane de dolari. Luna trecută, compania a închis finanțare de 3 milioane de dolari de la investitori, inclusiv Precursor Ventures, Xfund și Oversubscribed Ventures.

În ultimele 12 luni, compania a vândut peste 20 de milioane de scutece, iar vânzările au crescut cu peste 100%.

Perturbare prin inovare

Pampers nu a răspuns la o solicitare de comentarii. Onestitatea a refuzat să comenteze.

Un purtător de cuvânt al Kimberly-Clark, compania-mamă a Huggies, a declarat pentru CNBC că compania nu poate comenta, deoarece nu a văzut studiul realizat de Diaper Testing International.

Saigal a dezvoltat, de asemenea, o tehnologie proprie „DoubleDry” care oferă scutecului două straturi în loc de unul, permițându-i să elimine umezeala.

„Dacă pur și simplu scoți plasticul și îl înlocuiești cu bumbac, scutecul tău va fi un eșec total, deoarece ceea ce se întâmplă este că bebelușul tău va face pipi și toată urina se va reuni și apoi fundul bebelușului tău va fi înmuiat”, a spus Sehgal. „Cum să culegeți rapid urina și fecalele și apoi să o trageți prin stratul de scutec și să o răspândiți uniform, astfel încât fundul bebelușului să se simtă uscat. De aici intervine inovația noastră.”

Kudos este mult mai mic decât rivalii săi mai mari, dar Saigal a spus că dimensiunea sa îl pune într-o poziție unică pentru a construi noi lanțuri de aprovizionare cu bumbac și pentru a ajuta furnizorii să crească împreună cu compania.

„Pentru ca o companie precum Procter & Gamble să facă asta, ar costa sute de milioane de dolari să-și reconfigureze echipamentele… Este foarte dificil, cu lanțul lor de aprovizionare existent, să se întâmple asta cu materiale naturale din Massachusetts, a spus Saigal. care a lucrat ca inginer proiectant și de producție la Procter & Gamble după ce a absolvit Institutul Politehnic.

Sehgal a spus că chiar și aprovizionarea cu materiale naturale pentru a înlocui plasticul ar fi o provocare pentru marile companii, datorită dimensiunii lor mai mari. Furnizorii precum fermierii de bumbac tind să blocheze cumpărători și parteneri înainte de a cultiva materialele de care au nevoie, a spus ea, iar acele lanțuri de aprovizionare nu s-au extins încă, deoarece nu a existat o cerere uriașă de bumbac de la producătorii de scutece.

Pe măsură ce tot mai multe mărci mici lucrează cu furnizorii de materiale naturale pentru a dezvolta noi lanțuri de aprovizionare, Saigal speră că mărcile mai mari vor adopta materialele naturale pe scară mai largă în locul materialelor plastice, ceea ce poate reduce prețul acestor materiale și, la rândul său, va face plasticul mai scump.

„Când vor fi adoptate cu adevărat materialele naturale pe scară largă? Realitatea este că materialele naturale devin din ce în ce mai ieftine decât plasticul”, a spus ea.

economia scutecelor

Honor se confruntă cu un peisaj de o amploare descurajantă.

Mărcile consacrate care au început prin a vinde produse direct consumatorilor și apoi s-au mutat în comerțul cu amănuntul pot întâmpina dificultăți din cauza costurilor ridicate ale stocurilor și a condițiilor de plată oneroase care vin cu acestea.

Hello Bello, un brand de scutece hipoalergenic, sustenabil, fondat de cuplul celebru Kristen Bell și Dax Shepard, a depus faliment în octombrie, când compania a început După ce a vândut un produs la retaileri, cum ar fi comercianții cu amănuntul, devine dificil să își dezvolte lanțul de aprovizionare. Walmart.

Multe alte companii de produse de larg consum și mărci direct-to-consumer s-au confruntat cu o soartă similară în ultimii câțiva ani într-un mediu de finanțare în care creșterea este legată de profit.

„În perioada de glorie a DTC, era de genul: „Nu vă faceți griji în privința economiei unității acum, nu?“ Era ca doar creșterea veniturilor, creșterea veniturilor, creșterea veniturilor și apoi, odată ce ați atins venituri de 100 de milioane de dolari, 200 de milioane de dolari. , așa că hai să ne dăm seama cum să facem bani”, a spus fondatorul ei Saigal. Compania a fost fondată în 2021 și a primit finanțare în 2023 de la gazda „Shark Tank” Mark Cuban și de la rechinul invitat Gwyneth Paltrow.

„Cred că acest model nu mai funcționează”, a continuat ea. „Este ca și cum ai crește într-un ritm mai lent, dar ai menține economia unității din prima zi. Cred că mărcile care doresc să aibă succes acum trebuie să fie foarte, foarte strânse să-și blocheze volumul și economia unității de la început”.

Prioritatea nr. 1 a companiei Saigal pentru anul viitor este să devină profitabilă și, pentru a realiza acest lucru, își va menține echipa slabă și va elabora strategii cu privire la capitalul folosit pentru a plăti inventarul înainte de mutarea în Target. De asemenea, trebuie să calce cu atenție când vine vorba de prețuri. Produsul ei costă mai mult decât concurenții săi, dar dacă prețul este prea mare, riscă să înstrăineze potențialii cumpărători.

În prezent, părinții pot achiziționa Kudos cu 41 de cenți până la 70 de cenți per scutec, în funcție de mărime. Prin comparație, o cutie de scutece Pampers Pure Protection costă între 34 și 75 de cenți, conform listelor de pe Target.com.

„Prețurile noastre sunt puțin mai scumpe doar pentru că materiile noastre prime sunt mai scumpe, dar încerc să le mențin cât mai scăzut posibil”, a spus Sehgal. „Îmi pasă foarte mult ca produsul să fie de înaltă calitate, dar și ușor de utilizat. Asta vreau să fac, astfel încât să îl putem pune la dispoziția cât mai multor oameni, iar materialele mai curate nu sunt la îndemână.”

Dezvăluit: CNBC are drepturi exclusive de cablu în afara rețelei pentru Shark Tank, care îl prezintă pe Mark Cuban ca panelist.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *