Încetinirea economică a Chinei nu trage în jos acest brand de consum

În vara, când cheltuielile consumatorilor s-au răcit, compania chineză de jucării Bubble Mart a avertizat investitorii cu privire la o creștere de două cifre în prima jumătate a anului: acum se așteaptă ca veniturile să crească cu cel puțin 55% și profiturile cu 90% sau mai mult. După ce Bubble Mart a emis un avertisment de profit pe 18 iulie, Morgan Stanley și alte firme de investiții și-au majorat prețurile țintă pentru acțiunile cotate la Hong Kong. Analiștii Morgan Stanley au declarat luna trecută: „Credem că expansiunea Bubble Mart este încă în faza incipientă, cu vânzări în China de 7 miliarde de yuani (aproximativ 970 milioane USD) și vânzări pe piețele de peste mări de 3 miliarde de yuani”. pista este foarte lungă”, deoarece vânzările anuale globale ale Lego sunt de 70 de miliarde de dolari. Bubble Mart, cu sediul la Beijing, vinde figurine de colecție bazate în principal pe propria proprietate intelectuală (IP), precum și seturi cu Minioni, Răzbunători sau personaje Disney. Jucăriile costă aproximativ 10 USD fiecare și sunt vândute în „cutii oarbe”, astfel încât clienții să nu știe ce personaj cumpără. „Cerere potențială”, analiștii CLSA au scris într-un raport luna trecută, „Considerăm că valoarea emoțională și sensibilitatea scăzută la preț oferite de produsele Bubble Mart IP oferă o cerere potențială puternică pe piața chineză” și i-au acordat Bubble Mart un rating de performanță. „Ne așteptăm să deschidem 30 de magazine de vânzare cu amănuntul în China în acest an, iar vânzările de pe piața chineză vor crește cu 21% de la an la an până în 2024. Analiștii de la CLSA au ridicat prețul țintă la 45 USD (5,76 USD) față de precedentul.” 37 USD. Ei se așteaptă ca vânzările Bubble Mart la același magazin din China continentală să crească cu o singură cifră în acest an. Vânzările cu amănuntul ale Chinei în iunie au crescut cu 2% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut, iar vânzările mărcilor importante occidentale precum Apple și Starbucks au scăzut în China în al doilea trimestru. În decembrie 2020, după ce Bubble Mart a fost listat în Hong Kong, prețul acțiunilor s-a dublat imediat și a atins un record de 105,21 USD în februarie 2021. În ciuda corecției recente, prețul acțiunilor Bubble Mart a crescut în continuare cu peste 90% în acest an, depășind temporar pragul de 100% miercuri, atingând un maxim de 41,75 USD. Dar chiar și așa, este încă cu câțiva dolari din Hong Kong sub cel mai recent preț țintă al analiștilor. Creșterea prețului țintă După avertismentul de profit al Bubble Mart, Morgan Stanley a crescut prețul țintă la 52 USD față de 45 USD anterioare. Băncile de investiții de pe Wall Street au acordat acțiunilor un rating „supraponderat”. Morgan Stanley a spus: “Pe baza pieței, ne așteptăm ca creșterea economică a Chinei să se accelereze de la 20% în primul trimestru la 40% în al doilea trimestru “, în timp ce creșterea puternică a canalelor online și Pop Land sunt principalele forțe motrice.” Creșterea vânzărilor offline s-a accelerat, de asemenea, (condusă cu 10% (creșterea vânzărilor la același magazin)). „Bubble Park este un parc tematic deschis de Bubble Mart în septembrie 2023, lângă un mare parc din Beijing. Muzeul de Artă și planuri pentru jocuri și produse de animație. „Este încurajator faptul că Pop Land a făcut parte din creșterea veniturilor și este încă un exemplu al valorii hotărârii managementului de a urmări noi proiecte atunci când sunt considerate „de-a lungul capului”,” au spus analiștii Morgan Stanley „În plus, „Vremea rea și încetinirea consumului din China nu a oprit avântul Bubble Mart, ceea ce este o dovadă a cotei sale de piață în creștere pe segmentul de produse IP în creștere.” Bubble Mart nu a anunțat încă când va lansa prima jumătate. Rezultate complete. În 2023, compania și-a lansat raportul intermediar la sfârșitul lunii august. Alte firme de investiții sunt mai precaute cu privire la acțiunile Bubble Mart. China Renaissance are un rating „hold” asupra acțiunilor, cu un preț țintă cu mult sub 27,39 USD. Analiștii de la China Renaissance au declarat într-un raport de luna trecută, referindu-se la promoțiile de la mijlocul lunii iunie: „Credem că vânzările online ale Bubble Mart în iunie 2024 vor scădea cu 6% de la an la an, ceea ce se poate datora Mart nu a oferit multe reduceri în timpul 618 Shopping Festival De asemenea, la jumătatea lunii iulie, analiștii de la Nomura Securities au îmbunătățit ratingul Bubble Mart, dar doar de la „subpondere” la „neutru”, dar au crescut prețul țintă la 41 USD Nomura Securities a declarat: „Credem că compania este bine poziționată pentru a-și menține impulsul ridicat de creștere a vânzărilor în 2H24F (ne așteptăm ca vânzările totale să crească cu 39% de la an la an în 2H24F). ” Afaceri internaționale în creștere Deși majoritatea magazinelor Bubble Mart sunt în China continentală, afacerile internaționale ale companiei continuă să crească, cu magazine în țări din Thailanda până în Statele Unite ale Americii, a declarat: „Este dificil pentru a prezice impulsul vânzărilor Bubble Mart din 2025, deoarece motorul său de creștere nu este deschiderea magazinelor, ci viteza de lansare a produselor IP. ” Ei au acordat acțiunilor un rating de cumpărare cu un preț țintă de 47,40 USD Un raport Jefferies a spus: „Ne place strategia managementului de a se concentra pe proprietatea intelectuală de bază și de a investi în aceste proprietăți intelectuale prin diverse mijloace. „IP-ul lui Pop Mart nu poate fi doar cutii oarbe, ci și jocuri, filme și alte categorii. De asemenea, speră să folosească parcuri tematice ca incubatoare pentru a extinde formatele de vânzare cu amănuntul. Acest lucru poate prelungi durata de viață a IP. de succes. ” – Michael Bloom de la CNBC a contribuit la acest raport: Comcast este compania-mamă a NBCUniversal, iar NBCUniversal, mamă, deține NBC Sports și NBC Olympics este deținătorul tuturor drepturilor de difuzare a Jocurilor Olimpice de vară și de iarnă din 2032.