August 5, 2024

Pe 23 iulie 2024, în Los Angeles, California, pasagerii au stat la coadă la etajul de check-in al terminalului Delta Air Lines de pe Aeroportul Internațional Los Angeles (LAX), iar monitorul de zbor a arătat că zborul a fost întârziat.

Mario Tama |. Getty Images

grevă în masă spune duminica Delta Airlines Refuzul asistenței la fața locului în ultima lună pene de curent masiv a declanșat mii de Zbor anulat.

CEO-ul Delta Air Lines, Ed Bastian, a declarat pentru CNBC „cutie de țipete„Săptămâna trecută, întreruperea a avut loc într-una dintre cele mai aglomerate perioade ale anului, având ca rezultat anulări în masă și pierderi rezultate pentru companie. Aproximativ 500 milioane USD, inclusiv compensarea clientului. El a spus că compania aeriană „nu are de ales” decât să solicite despăgubiri.

Bastian a declarat vineri personalului că compania aeriană a notificat CrowdStrike și Microsoft Compania „planuieste sa actioneze in justitie” pentru a acoperi pierderile cauzate de intrerupere si a angajat firma de avocatura Boies Schiller Flexner.

Ca răspuns, avocatul CrowdStrike și partenerul co-manager al lui Quinn Emanuel Urquhart și Sullivan Michael Carlinsky i-a scris duminică avocatului Delta, David Boies, spunând că amenințarea Delta cu un litigiu „favorizează o narațiune înșelătoare conform căreia CrowdStrike este responsabil pentru deciziile și răspunsul IT al Delta Air Lines. întreruperea.

El a spus că CEO-ul CrowdStrike, George Kurtz, l-a contactat pe Bastian „pentru a oferi asistență la fața locului, dar nu a primit niciun răspuns”.

CEO-ul Delta Air Lines vorbește despre întreruperea CrowdStrike: ne-a costat 500 de milioane de dolari în cinci zile

Între o întrerupere din 19 iulie cauzată de o actualizare eșuată a software-ului și 25 iulie, Delta a anulat peste 5.000 de zboruri, mai multe decât concurenții săi.

Acțiunile CrowdStrike au scăzut cu peste 36% de când întreruperea a afectat milioane de computere care rulează software-ul companiei pe sistemul de operare Windows al Microsoft. Întreruperea a afectat industriile, inclusiv cele bancare, asistența medicală și călătoriile aeriene.

„Dacă Delta urmează această cale, Delta va trebui să explice publicului, acționarilor și, în cele din urmă, juriului de ce CrowdStrike este responsabil pentru acțiunile sale – rapid, transparent și constructiv –”, a spus Kalinsky în scrisoare – și Delta Air Lines nu.

El a spus că Delta trebuie să păstreze o serie de documente, inclusiv cele care descriu infrastructura sa de tehnologie a informației, planurile de continuitate a afacerii IT și gestionarea întreruperilor din ultimii cinci ani.

Răspunderea contractuală a CrowdStrike este limitată la milioane de o singură cifră, se spune în scrisoare. Delta Air Lines nu a comentat scrisoarea duminică seara. CrowdStrike a declarat într-o declarație separată că speră că „Delta este de acord să lucreze împreună pentru a găsi o soluție”.

„Facem tot ce putem pentru a avea grijă de clienții noștri în această perioadă”, a spus Bastian într-un interviu la „Squawk Box” miercuri „Dacă doriți să fiți o prioritate în ecosistemul Delta din punct de vedere tehnologic, aveți pentru a testa aceste lucruri „Nu ne puteți spune că am făcut o greșeală când operam 24/7”.

CrowdStrike a promis că va lansa viitoare actualizări de software în etape, pe baza rapoartelor preliminare post-incident.

Pe 30 iulie, acționarii CrowdStrike au intentat un proces împotriva companiei la tribunalul federal din Texas și au cerut despăgubiri pentru pierderile din investiții.

CrowdStrike va raporta rezultatele din trimestrul II fiscal pe 28 august.

Citiți mai multe știri ale companiei aeriene CNBC

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *