Lucid Air va fi expus la Salonul Auto Internațional de la New York pe 28 martie 2024.
Danielle DeVries | CNBC
grup de sobrietate Fondul de investiții publice al Arabiei Saudite, cel mai mare acționar al său, va injecta 1,5 miliarde de dolari în numerar, a anunțat luni, în timp ce producătorul de mașini electrice încearcă să adauge noi modele la gama sa.
Acțiunile producătorului de vehicule electrice s-au închis cu 3,9%, dar au crescut cu aproximativ 3% în tranzacțiile după orele de program.
Acordul vine înaintea planurilor lui Lucid de a produce foarte așteptatul său SUV Gravity la sfârșitul acestui an și lasă producătorul de mașini electrice bine finanțat până în al patrulea trimestru al anului 2025.
Ayar Third Investment, o filială a PIF, a fost de acord să cumpere acțiuni preferate convertibile în valoare de 750 de milioane de dolari și să ofere o linie de credit de o sumă similară.
Compania a raportat, de asemenea, venituri pentru trimestrul al doilea care au depășit așteptările analiștilor, deoarece reducerile de preț au contribuit la creșterea vânzărilor de sedanuri electrice de lux între aprilie și iunie.
În februarie, Lucid a redus prețul sedanului său emblematic Air cu 10% pentru a reaprinde vânzările, deoarece consumatorii optează din ce în ce mai mult pentru hibrizi electrici-benzină la prețuri mai accesibile pentru a face față ratelor ridicate ale dobânzilor de astăzi.
Veniturile din al doilea trimestru au fost de 200,6 milioane de dolari, în comparație cu așteptările analiștilor de 192,1 milioane de dolari, potrivit datelor LSEG.
În același trimestru, compania publica Vânzările au atins un record de 2.394 de unități, depășind așteptările pieței, în timp ce liderul de piață Tesla a scăzut mai puțin decât se aștepta.
Lucid se pregătește să-și extindă linia de produse cu o mașină de dimensiuni medii mai accesibile, care urmează să fie lansată până la sfârșitul anului 2026.
Compania a raportat o pierdere netă de 790,3 milioane USD în al doilea trimestru, comparativ cu o pierdere netă de 764,2 milioane USD în aceeași perioadă a anului trecut.
La sfârșitul celui de-al doilea trimestru, compania avea 1,35 miliarde USD în numerar și echivalente de numerar, comparativ cu 1,37 miliarde USD la sfârșitul anului 2023.