Președintele Comitetului Național pentru Siguranța Transporturilor, Jennifer Homendy, vorbește în timpul unei audieri de investigație despre explozia ușii de ieșire din centru stânga de pe Boeing 737-9 MAX în timpul zborului Alaska Airlines 1282 pe 5 ianuarie 2024. Consiliul de administrație are sediul în Washington, DC, SUA.
Brian Olin Dozier |. Brian Olin Dozier Anadolu |
A companie boeing Șefii de siguranță au declarat, marți, la o audiere federală de siguranță, că compania studiază modificări de design pentru a evita repetarea unei explozii de blocare a ușii la începutul acestui an pe un 737 Max 9 aproape nou.
National Transportation Safety Board, agenția americană care investighează accidentele aviatice, a eliberat peste 3.000 de pagini de documente înainte de două zile de audieri pe zborul 1282, inclusiv interviuri cu angajații Boeing și avionul său aflat în conflict. spirit aerospace systems inc.dintre care unele au remarcat necesitatea reluării.
„Vreau doar să vă reamintesc că acesta nu este un exercițiu de relații publice pentru Boeing”, a spus președintele NTSB, Jennifer Homendy, „Aceasta este o investigație a ceea ce sa întâmplat pe 5 ianuarie, înțelegeți?”
Se pare că șuruburile care țin ușa în loc nu au fost instalate constatări preliminare. Deși nu au fost provocate răni grave, accidentul a atras din nou atenția Procedurile de siguranță ale Boeing și o serie de defecte de fabricație care au necesitat modificări la fabrica companiei, inclusiv una care a făcut ca anul trecut blocajele ușilor să fie îndepărtate, dar neremediate.
„Ei fac unele modificări în design, astfel încât, dacă există vreo problemă, ușile și ștecherele să nu se închidă până când nu sunt bine fixate”, a declarat Elizabeth Lund, șeful de siguranță al diviziei de avioane comerciale Boeing Lund It va fi implementat în cursul anului.
Exponatele sunt afișate în timpul unei audieri de investigație de către Consiliul Național pentru Siguranța Transporturilor (NTSB) la Washington, DC, Statele Unite, marți, 6 august 2024.
Al Drago |. Getty Images
Blowout trimite Boeing să se prăbușească Înapoi la modul de criză și determinând o remaniere a conducerii, inclusiv numirea unui nou CEO, Robert “Kelly“ Ortberg, un veteran aerospațial care a condus anterior Rockwell Collins. El începe joi.
Accidentul a întârziat, de asemenea, livrările de noi avioane către clienți, slăbind și mai mult relațiile celebrului producător american cu companiile aeriene și autoritățile de reglementare.
Directorul executiv ieșit, Dave Calhoun, a declarat că Boeing lucrează pentru a elimina așa-numitele locuri de muncă de călătorie, care necesită repararea nefuncțională a pieselor defecte ale unui avion înainte de a-l preda unui client. Boeing se ocupă răscumpărare Spirit AeroSystems, care a spus că mișcarea îi va permite să se concentreze mai îndeaproape pe calitate.
„Suntem puși în ape neexplorate… Înlocuim uși, la fel cum înlocuim lenjeria intimă, ușile din față, ușile de marfă, ușile electronice/electronice”, a spus un lucrător Boeing, al cărui nume a fost eliminat din mărturie. „Avioanele se ridică în fiecare zi”.