Pe 19 iunie 2024, un avion Delta Air Lines a fost parcat pe Aeroportul Internațional Seattle-Tacoma din Seattle, Washington.
West Village Kent |
Microsoft riposteaza Delta Airlines Marți, transportatorul a spus că o va face cere daune De la giganții software și grevă în masă pentru mii de Zbor anulat într-o Întreruperea masivă a IT.
Delta a avut mai greu să se recupereze din întrerupere decât companiile aeriene rivale, anulând peste 5.000 de zboruri în zilele de după incidentul din 19 iulie, care a fost declanșat de o actualizare de software greșită de la CrowdStrike, care a afectat milioane de computere care rulează Microsoft Windows. Operatorii plătesc un anumit preț 500 milioane USDCEO-ul Ed Bastian a spus săptămâna trecută la emisiunea „Squawk Box” de la CNBC.
Bastian a spus că compania aeriană cu sediul în Atlanta, care se mândrește cu punctualitate și se poziționează ca o companie aeriană premium, „nu a avut de ales” decât să ia măsuri legale împotriva celor două companii de tehnologie.
Mark Cheffo, un partener Dechert care reprezintă Microsoft, a trimis o scrisoare lui David Boies, avocat la Boies Schiller Flexner, marți. Boyce reprezintă Delta și a trimis scrisori către CrowdStrike și Microsoft în numele companiei aeriene.
Boyce i-a spus directorului juridic Microsoft Hussein: „Avem motive să credem că Microsoft nu a respectat cerințele sale contractuale și a demonstrat neglijență gravă, sau chiar comportament intenționat, într-o actualizare eronată a CrowdStrike” care a cauzat blocarea computerelor Windows. Nowbar, într-o scrisoare din 29 iulie.
Cheffo a scris ca răspuns că Microsoft simpatizează cu Delta Air Lines și clienții săi cu privire la impactul incidentului CrowdStrike. „Dar scrisoarea dumneavoastră și comentariile publice ale Delta sunt incomplete, false, înșelătoare și dăunătoare Microsoft și reputației sale”, a spus el.
Răspunsul este similar cu Scrisoare CrowdStrike Afirmația Delta a fost respinsă duminică. Cheffo a scris că Microsoft este dispus să ajute Delta gratuit. Scrisoarea spunea că din 19 iulie până pe 23 iulie, angajații Microsoft s-au oferit să ofere asistență în fiecare zi, dar Delta Air Lines i-a refuzat.
Sheff a scris că CEO-ul Microsoft, Satya Nadella, i-a trimis lui Bastian un e-mail și „Bastian nu a răspuns niciodată”. CrowdStrike a mai spus că CEO-ul George Kurtz i-a contactat pe omologii săi de la Delta Air Lines „dar nu a primit niciun răspuns”.
Cheffo a descris o scrisoare din 22 iulie de la Microsoft care oferă asistență angajaților Delta Air Lines. Angajatul Delta a răspuns: “Totul este în regulă. Cool vă va anunța și vă mulțumește”.
Directorii Delta au spus că întreruperea a dus la mai multe anulări de zboruri decât în tot 2019, copleșindu-și platforma de programare a echipajului care potrivește echipajele cu zborurile. Dar Chefo a spus că Delta nu se bazează pe Windows sau pe serviciile cloud Azure ale Microsoft.
În 2021, a anunțat IBM acord multianual A colaborat cu Delta Air Lines pentru a ajuta compania aeriană să implementeze o arhitectură cloud hibridă care rulează pe software-ul Red Hat OpenShift. 2022, Amazon explica Delta Air Lines a selectat unitatea Amazon Web Services a companiei de comerț digital ca furnizor de cloud preferat.
„Este clar că Delta poate să fi refuzat ajutorul Microsoft, deoarece sistemul IT pe care îl recuperează cu cele mai multe dificultăți – sistemul său de urmărire și programare a echipajului – este deservit de alți furnizori de tehnologie, cum ar fi IBM, deoarece rulează pe. Aceste sisteme de furnizori nu sunt Microsoft Windows. sau Azure.
Bastian a spus săptămâna trecută că Delta a trebuit să resetați manual 40.000 de servere.
Microsoft cere companiei Delta Air Lines să țină evidențe care arată cât de multă tehnologie provine International Business Machines Corporation, Amazon Cheffo a scris că alții au contribuit la problemele companiei aeriene între 19 și 24 iulie. Purtătorii de cuvânt pentru IBM și Amazon nu au avut niciun comentariu imediat.
Cheffo spune că Microsoft încă încearcă să-și dea seama de ce Linii aeriene americane, liniile aeriene Unite Alte companii își revin mai repede decât Delta.
„Evaluarea noastră preliminară indică faptul că, spre deosebire de concurenții săi, Delta Air Lines în mod clar nu își modernizează infrastructura IT, nici în beneficiul clienților săi, nici în beneficiul piloților și însoțitorilor de bord”, a scris Chefo.
Delta Air Lines nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii.
Bastian a spus săptămâna trecută pentru CNBC: „Dacă vrei să fii o prioritate în ecosistemul Delta din punct de vedere tehnologic, trebuie să testezi aceste lucruri. Nu poți rula operațiuni critice 24/7 și să ne spui că există o eroare”.