August 7, 2024

Kroger, Walmart și McDonald’s.

Beata Zaouzel |. Fotografii de Beata Zaouzel |

Mâncărurile scumpe Big Mac și preocupările legate de creșterea prețurilor magazinelor alimentare au pus lanțurile de produse alimentare și companiile de bunuri de larg consum în punctul de mirare al politicienilor.

WalmartMcDonalds și None Acestea sunt doar câteva dintre companiile prinse în controversă inflație ridicată la alegerile din 2024.

Senatori Elizabeth Warren, deputat în Massachusetts, și Bob Casey, deputat în Pennsylvania, au trimis luni o scrisoare directorului general al Kroger, Rodney McMullen. Acesta a pus sub semnul întrebării lansarea etichetelor electronice pentru rafturi de către băcăniu, argumentând că tehnologia ar putea face mai ușoară creșterea prețurilor. pe articole la mare cerere. În scrisoare se mai menționa că lanțul de supermarketuri ar putea deveni și mai mare, în funcție de dacă își închide magazinele. În așteptarea achiziției de 24,6 miliarde de dolari Rivalul Albertsons.

Democrații – în special cei ca Casey care încearcă să câștige curse în state extrem de disputate – încearcă să valorifice frustrările față de corporații. inflatia. Acest lucru vine după ce republicanii au petrecut ani de zile încercând să-l acuze pe președintele Joe Biden pentru creșterea prețurilor. De asemenea, critică „strategiile lacome” ale corporative.

De exemplu,Un (Sursa datelor este neclară, iar McDonald’s neagă că prețul său mediu a crescut atât de mult.)

În timpul campaniei prezidențiale actuale, vicepreședintele democrat Kamala Harris și fostul președinte republican Donald Trump s-au angajat să combată inflația persistentă în timp ce dă vina pe diferite cauze.

Harris a spus la miting că o va face Reprimați comportamentul de „creștere a prețurilor” al companiilor. Trump a criticat politicile administrației Biden la propriile sale mitinguri și a spus că va pune capăt „coșmarului inflației”.

Faptul că ambele părți au făcut din combaterea inflației o platformă cheie a campaniilor lor arată cât de important este costul alimentelor, gazelor și locuințelor pentru consumatori, indiferent de nivelurile de venit, regiuni și partide politice. Critica ar putea crește și presiunea asupra companiilor pentru a demonstra că pot Pret sau oferta mai mic.

Datele Biroului de Statistică a Muncii din SUA arată că inflația a scăzut de la maximele de mai multe decenii, produsele alimentare crescând cu aproximativ 1,1% anual până în iunie.Însă din iunie 2019, mâncarea la domiciliu a crescut cu 26,2%, în timp ce mâncarea departe de casă (care include în principal mesele de la restaurant) a crescut cu 27,2% în aceeași perioadă.

Americanii au clasificat inflația și prețurile drept cele mai importante probleme ale lor în cel mai recent sondaj Economist/YouGov, care a inclus un eșantion reprezentativ de aproximativ 1.600 de cetățeni adulți din SUA. Acest lucru vine înaintea altor teme care au apărut în campanie, inclusiv imigrația, schimbările climatice și îngrijirea sănătății.

Promiterea de a aborda costurile zilnice mai mari este o problemă de campanie sigură într-un moment controversat,Kate Lamberton, profesor de marketing la Wharton School of Business de la Universitatea din Pennsylvania, a spus.

“Nu putem fi de acord cu nimic, nu-i așa? Dar putem fi de acord cu asta”, a spus ea.

A argumenta modul în care o politică va afecta viața alegătorilor este adesea dificil. Nu același lucru se poate spune și despre costul necesităților.

„Există o relație foarte frumoasă, simplă cauză-efect între a vota pentru cineva și a crede că factura mea de băcănie va scădea”, a spus ea.

McDonald’s, Walmart se confruntă cu critici de preț

Kroger este doar cea mai recentă companie de profil înalt care a fost numită în retorica politică despre inflație.

La sfârșitul lunii mai, McDonald’s s-a trezit într-un punct dificil. Unele postări pe rețelele de socializare au criticat accesibilitatea gigantului burgeri, de la o masă Big Mac de 18 USD într-o locație din Connecticut până la un grafic care susține că prețurile lanțului s-au dublat în ultimii cinci ani.

Republicanii au profitat de controversă și au sărit pe eaPrețurile meniului McDonald’s se aliniază cu politicile economice ale lui Biden pentru a câștiga alegătorii obosiți de inflație. Postarea de pe X nu a criticat McDonald’s pentru creșterea prețurilor.

Ca răspuns la zarvă, președintele McDonald’s din SUA, Joe Erlinger, a scris o scrisoare deschisă și a lansat o fișă informativă despre prețurile lanțului. Este un pas mare pentru companie, care, de obicei, abordează zvonurile sau știrile negative cu o declarație succintă, mai degrabă decât cu o scrisoare de 13 paragrafe a unui director executiv.

spune mcdonaldsÎn ultimii cinci ani, prețul mediu real al unui Big Mac sau al unui McNugget din 10 bucăți a crescut cu 21% și, respectiv, 28%, ceea ce este semnificativ, dar mult mai mic decât ceea ce este descris pe rețelele sociale.

„Mă aştept pe deplin că preţul de la McDonald’s-ul dumneavoastră local să fie o discuţie şi să se concentreze în lunile următoare”, a scris Ehlinger, făcând aluzie la ciclul electoral.

Câțiva senatori au criticat, de asemenea, Walmart, cel mai mare băcan al națiunii după veniturile anuale, și Kroger, cel mai mare operator de supermarketuri din țară, pentru utilizarea tehnologiei care ar putea duce la prețuri mai mari la alimente.

În scrisoarea trimisă luni, Warren și Casey au spus că Kroger a obținut profituri mari și s-au întrebat de ce sunt necesare etichete electronice pentru rafturi, deoarece permit „prețuri dinamice”, o practică similară cu cea a companiilor aeriene și a Uber, legată de creșterile semnificative ale prețurilor bazate pe la mare cerere.

„Este scandalos faptul că, în timp ce familiile continuă să se lupte să pună mâncare pe masă, giganții de produse alimentare precum Kroger continuă să introducă prețuri în creștere și alte scheme de profit corporativ”, au scris senatorii.

Senatorul democrat Sherrod Brown din Ohio, care candidează pentru realege, a trimis o scrisoare similară către Walmart în mai, exprimând îngrijorarea cu privire la adoptarea etichetelor de raft care ar putea face o problemă mai ușoară a prețurilor dinamice.

Casey, Brown și alți senatori care participă la curse competitive au criticat, de asemenea, producătorii de gustări pentru „reducere”, care implică reducerea dimensiunii articolelor, dar perceperea aceleiași sume.

Un purtător de cuvânt al Walmart a declarat că retailerul nu își va schimba politica „prețurilor scăzute de zi cu zi” și a subliniat câteva oferte pentru întoarcerea la școală, inclusiv coș cu alimente Prânzurile pentru copii sunt oferite timp de două săptămâni la aproximativ 2 USD pe zi.

Kroger nu a dezvăluit cum va folosi etichetele electronice pentru rafturi, dar băcanul a spus într-o declarație că menținerea prețurilor scăzute „este fundamentală pentru strategia noastră”.

„Prețurile mai mici atrag mai mulți clienți fideli și ne ajută să ne dezvoltăm afacerea”, a spus compania.

Pentru a evita criticile, companiile trebuie să explice mai bine de ce cresc costurile sau să renegocieze cu furnizorii, a spus Lumberton de la Wharton. De asemenea, trebuie să facă o treabă mai bună în a-și spune poveștile în publicitate, a spus ea.

De exemplu, pe măsură ce familiile se pregătesc pentru prima zi de școală, Amazon și Walmart fac reclamă pentru rechizite școlare începând de la 25 de cenți. Amazon are Rulați reclame TV Un mesaj obraznic care îi încurajează pe părinți să cheltuiască mai puțin pentru copiii lor.

valoarea tendinței companiei

În următoarele două săptămâni, mulți dintre cei mai mari comercianți cu amănuntul din țară, inclusiv Walmart, Home Depot și Target, vor raporta câștiguri. Ei pot, de asemenea, să-și apere prețurile și să sublinieze modul în care creează valoare – urmând exemplul unor restaurante.

De exemplu, referitor la ChipotleCEO-ul Brian Niccol la un apel pentru venituri la sfârșitul lunii iulie nega lanțul le-a spus lucrătorilor să se aprovizioneze mai rar cu boluri de taco, dar a spus că compania va accentua din nou generozitatea. La fel ca McDonald’s, Chipotle a fost ținta furiei de pe rețelele de socializare, dar accentul se pune pe dimensiunea porției mai degrabă decât pe preț.

În ceea ce privește McDonald’s Extinderea meselor cu valoare de 5 USD pe majoritatea piețelor din SUA. Promoția a fost lansată în iunie și în curând După ce s-a confruntat cu critici pe rețelele de socializarecare evidențiază percepția consumatorilor că prețurile sale sunt prea mari.

Alte lanțuri de fast-food, cum ar fi Wendy’s și Taco Bell, și-au introdus sau au restabilit propriile mese cu valoare de 5 USD. Deși scopul principal al acestor oferte este de a crește vânzările, ele au avantajul suplimentar de a menține brandul cald în timp ce politicienii caută o altă țintă de „inflație lacomă”.

Ofertele sunt determinate în parte de realitățile de afaceri: consumatorii au cheltuit în general mai puțin la restaurante în ultimele luni.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *