Colaborarea lui Paige Bueckers cu Madison Reed a început prin a trece de la blondă la „trandafir strălucitor”.
Cu amabilitatea: Madison Reed
Cele mai recente sporturi universitare pentru femei sunt pline de culoare.
Universitatea din Connecticut și marca de frumusețe Madison Reed au încheiat un parteneriat extins care include drepturi de denumire în instanță, tranzacții de imagine și asemănare;
Madison Reed a spus că termenii specifici ai înțelegerii nu au fost dezvăluiți, dar valoarea cooperării este de milioane de dolari.
Ca parte a acordului, Madison Reed va sponsoriza Gampel Pavilion și XL Center de la UConn și va dobândi drepturi de denumire în instanță pentru următorii trei ani. Pe aceste terenuri concurează echipele de baschet masculin și feminin ale școlii.
De asemenea, compania a semnat acorduri NIL cu patru jucătoare de baschet de la Universitatea din Connecticut: Paige Bueckers, Azzi Fudd, Ice Brady și Morgan Cheli. Ca parte a aranjamentului, jucătorul va servi ca ambasador al mărcii și va fi de acord să folosească părul de culoarea Madison Reed pe toată durata tranzacției.
Fondată în 2013, Madison Reed produce vopsele de păr pentru casă și salon. Produsele sale sunt vândute în toată țara Amazon, frumusețe supremă, Ţintă și Walmart.
Fondatorul și CEO-ul Madison Reed, Amy Errett, care a urmat cursurile Universității din Connecticut și acum este membru al consiliului de administrație al Fundației Universității din Connecticut, a declarat că înțelegerea a fost deosebit de importantă pentru ea. Sponsorizarea marchează primul brand fondat de femei și absolvenți care a primit drepturi de denumire pentru un tribunal UConn.
Eret a spus că este important să ne concentrăm pe atletele de sex feminin și să le ajutăm să creeze oportunități pe teren și în afara terenului.
„Am avut o teză în care sportivii bărbați erau într-un fel înființați – aveau dealeri de mașini, aveau tot felul de lucruri. Dar asta nu s-a întâmplat cu sportivele de sex feminin, așa că am vrut să fim primii care le dăm o șansă. companie”, a declarat Eret pentru CNBC.
Dar ea crede că este o afacere bună, deoarece Madison Reed speră să cucerească piața cu vârsta între 18 și 44 de ani atrăgând femei pasionate de sport (78% dintre acestea își vopsesc părul, susține compania).
Madison Reed oferă peste 55 de nuanțe de produse pentru culoarea părului
Cu amabilitatea: Madison Reed
Echipele de baschet masculin și feminin de la Universitatea din Connecticut au câștigat un total de 17 campionate naționale. Echipa feminină este condusă de garda-stea Bueckers, care își joacă sezonul senior și este de așteptat să fie alegerea nr. 1 în draftul WNBA de anul viitor.
„Vom atrage foarte mult atenția pe teren”, a spus Eret.
Ca parte a acordului NIL, Madison Reed va oferi, de asemenea, oportunități de coaching pentru sportivi, oportunități de stagiu pentru creditul de curs UConn și oportunitatea de a achiziționa o viitoare franciză Madison Reed Hair Color Bar.
Cei patru jucători numiți în tranzacție vor primi, de asemenea, numerar și capital propriu de la Madison Reed.
„Pentru noi, este holistic”, a spus Eret. „Lucrăm pentru a le permite să conducă afacerea mai târziu, dacă doresc, și spunem că succesul nostru la Madison Reed înseamnă că capitalul tău valorează mai mult.”
Antrenorul Hall of Fame, Geno Auriemma, care intră în cel de-al 40-lea sezon ca antrenor principal al echipei de baschet feminin UConn, a spus că este un mare susținător al înțelegerii datorită acțiunii pe care aceasta aduce concentrarea programului său.
„Parteneriatele ca acesta cu Madison Reed sunt importante pentru că ridică gradul de conștientizare a sportului feminin la o scară mai mare, în timp ce ridică echipele și sportivii”, a declarat Auriemma pentru CNBC, oferindu-le recunoașterea pe care o merită.
Paige Buckers cu Madison Reed.
Prin amabilitatea lui Madison Reed
Deși fiecare dintre contractele NIL cu sportivii este unică, una dintre cele mai notabile va fi colaborarea sa cu Bueckers, care a început parteneriatul folosind colorantul Madison Reed ColorWonder pentru a trece de la blond la trandafir strălucitor.
Universitatea din Connecticut este cunoscută pentru părul ei lung și blond, dar spune că nu este de fapt o blondă naturală.
„Sunt mândru să-mi vopsesc părul încă din clasa a opta”, a declarat Bueckers pentru CNBC.
Bookers a spus că este pasionată să încerce lucruri noi și că este distractiv să încerce diferite culori de păr. Ea a remarcat că culoarea ei preferată este violetul, așa că ar putea să o încerce.
Ea a spus că este încântată să promoveze brandul și să lase fanii să-și ghicească culoarea părului – poate chiar să le ofere fanilor șansa de a vota culoarea.
Bueckers a mai spus că nu se opune să o convingă pe Auriemma să încerce.
„Sper doar că îi inspiră pe copii și îi inspiră pe alții să nu se teamă, să fii tu însuți și să te exprimi în moduri diferite”, a adăugat ea.