
Statuile „Partenerului” ale lui Walt Disney și Mickey Mouse la Castelul Cenușăreasa din Regatul Magic al Walt Disney World din Lake Buena Vista, Florida, sâmbătă, 3 iunie 2023.
Joe Burbank |. Serviciul de știri Tribune |
disney Câștigurile sunt publicate înainte de clopoțel, iar Wall Street va urmări îndeaproape evoluția continuă a companiei de atunci. Bob Iger Reveniți ca CEO în 2022, mai ales odată cu performanța afacerilor companiei în streaming și în parcuri tematice.
Potrivit LSEG, Wall Street se așteaptă ca Disney să raporteze următoarele:
- Câștigurile pe acțiune: Estimată la 1,19 USD
- sursa de venit: Estimată la 23,071 miliarde USD
Pe partea de streaming, Disney+ și Hulu Transformă pierderile în profit Prima dată în sezonul trecut.
În timpul celui de-al doilea trimestru al Disney, abonații de bază Disney+ (excluzând Disney+ Hotstar din India și alte țări din regiune) au crescut cu peste 6 milioane, ducând numărul clienților globali la 117,6 milioane. Numărul total de utilizatori Hulu a crescut cu 1%, până la 50,2 milioane, în același timp, numărul de abonați ESPN+ a scăzut cu 2%, până la 24,8 milioane.
La fel ca toți colegii săi din media, Wall Street urmărește cu atenție divizia de streaming a Disney, care include Disney+, Hulu și ESPN+, mai ales că compania a declarat că își propune să fie profitabilă cu serviciul combinat până la sfârșitul anului.
Paul Verna, vicepreședintele de conținut al eMarketer, a spus că, în timp ce Disney s-a apropiat de această piatră de hotar în ultimul trimestru cu Disney+ și Hulu, „pierderile continue și îndrumările ușoare de la ESPN+… indică un drum accidentat pe viitor”.
La ultimul apel al companiei privind veniturile, directorii au avertizat că nu se așteptau să adauge clienți în al treilea trimestru, dar se așteptau relua cresterea în sezonul patru.
Chiar dacă ESPN+ pune presiune asupra diviziei de streaming a Disney, unitatea sa de rețele TV rămâne un punct luminos în afacerile tradiționale de televiziune ale companiei. Totuși, se așteaptă că afacerea tradițională de televiziune va scădea, deoarece clienții continuă să reducă pachetele de televiziune cu plată.
De asemenea, divizia de parcuri tematice a Disney este un obiectiv cheie așa cum au fost conducători de profit pentru companie. Starea parcurilor specifice Disney din SUA prezintă un interes deosebit.
Disney are Angajament Cele 60 de miliarde de dolari care vor fi investite în parcuri tematice în următorul deceniu reprezintă un indiciu clar al importanței afacerii.
Trimestrul trecut, veniturile din segmentul Parcuri și experiențe din SUA au crescut cu 7%, până la 5,96 miliarde de dolari, iar vânzările internaționale au crescut cu 29%, până la 1,52 miliarde de dolari, datorită prezenței și prețurilor mai mari la Hong Kong Disneyland Resort. Verna de la Emarketer se așteaptă ca parcul să continue să aibă „un impuls pozitiv”.
Cu toate acestea, Disneyland din California se confruntă cu o presiune descendentă asupra profiturilor. Directorii au atribuit scăderea anuală inflației costurilor, inclusiv cheltuielilor mari cu forța de muncă.
luna trecuta Comcastde beneficiu Parcurile sale tematice Universal au fost târâte, pe care compania le-a atribuit concurenței crescute din partea navelor de croazieră și a turismului internațional. Cu toate acestea, directorii Comcast au spus că rămân „bulliști” în ceea ce privește afacerea, mai ales odată cu deschiderea unui nou parc tematic în 2025.
Dezvăluit: Comcast deține NBCUniversal, compania-mamă a CNBC.