August 7, 2024

Semn Shopify în afara clădirii The Well de pe Spadana Avenue din Toronto.

Lance MacMillan |. Toronto Star |

acțiuni Cumpărături Acțiunile companiilor canadiene de comerț electronic au crescut cu 22% la începutul tranzacțiilor de miercuri top În ciuda unui „mediu mixt de cheltuieli ale consumatorilor”, cererea rămâne puternică.

Iată cum a evoluat compania în comparație cu așteptările de pe Wall Street, potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de London Stock Exchange Group (LSEG):

  • Câștigurile pe acțiune: 26 de cenți față de 20 de cenți așteptați
  • sursa de venit: 2,05 miliarde USD față de 2,01 miliarde USD așteptați

Compania a declarat că volumul brut de mărfuri, sau volumul total de mărfuri vândute pe platformă, a crescut cu 22% în trimestrul respectiv, la 67,2 miliarde de dolari. Cifra a depășit cu ușurință estimarea consensului de 65,8 miliarde de dolari, potrivit FactSet.

Shopify vinde software și servicii, cum ar fi instrumente de publicitate și de procesare a plăților, pentru comercianții care conduc afaceri online. Directorul financiar al Shopify, Jeff Hoffmeister, a declarat într-o declarație că compania a continuat să „cuprindă cotă de piață” în timpul trimestrului, în ciuda condițiilor economice dure și a cheltuielilor de consum în schimbare.

Companiile de comerț electronic concurente includ Amazon, etsi și wayfel Rapoartele privind veniturile din ultimele săptămâni au indicat că consumatorii continuă să fie precauți cu privire la cheltuielile lor și, în unele cazuri, „Ofertă de preț de piață” Alegeți mărci mai ieftine atunci când căutați oferte.

La o conferință telefonică cu investitorii, directorii Shopify au spus că comercianții săi au reușit să facă față impactului încetinirii consumului, atribuind factorul numărului „foarte divers” de companii care folosesc platforma sa.

„Cred că comercianții noștri au o performanță mai bună decât alți comercianți”, a spus președintele Shopify Harley Finkelstein la apel „Cred că o mare parte din motivul pentru care nu vedem același lucru ca alții este că comercianții noștri se întind. un număr mare de verticale și un număr mare de (geografii).”

Shopify a spus că se așteaptă ca veniturile din al treilea trimestru să crească cu o rată anuală de aproximativ 20%. Analiştii chestionaţi de FactSet se aşteaptă ca vânzările să crească cu 21% anual, la 2,07 miliarde de dolari.

ceas:CEO-ul Etsy, Josh Silverman: Este o perioadă dificilă pentru consumatori

CEO-ul Etsy, Josh Silverman: Este o perioadă dificilă pentru consumatori

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *