Acțiuni cu cele mai mari câștiguri la prânz: LLY, UAA, WBD
Eli Lilly — Acțiunile Eli Lilly au crescut cu 8% după ce producătorul de medicamente a raportat profit și venituri în trimestrul II care depășesc estimările. Eli Lilly și-a majorat, de asemenea, prognoza de venituri pentru întregul an cu 3 miliarde de dolari, deoarece vânzările sale de succes ale medicamentului său pentru diabet Mounjaro și injecția de slăbit Zepbound au crescut. Under Armour — Acțiunile au crescut cu 19% după ce producătorul de îmbrăcăminte pentru atletism a depășit estimările trimestriale și a revizuit ghidul de profit pentru întregul an. Warner Bros. Discovery — Acțiunile Warner Bros. Discovery au scăzut cu 12% după ce compania a primit o reducere de 9,1 miliarde de dolari a cheltuielilor de depreciere fără numerar aferente activității sale de televiziune. Compania a raportat, de asemenea, o pierdere și un venit mai mare decât se aștepta, care a ratat așteptările. Occidental Petroleum — Acțiunile Occidental Petroleum au crescut cu 4% după ce compania de petrol și gaze din Houston a raportat rezultate trimestriale care au depășit așteptările analiștilor. Occidental Petroleum a declarat că a beneficiat de pe urma creșterii producției de petrol în Colorado și de creșterea prețurilor la țiței. Klaviyo — Acțiunile furnizorului de platforme de marketing Klaviyo au crescut cu peste 26%, depășind așteptările de top și de jos ale Wall Street. Compania a raportat câștiguri de 15 cenți pe acțiune la un venit de 222 de milioane de dolari. Dutch Bros — Acțiunile lanțului de cafea Dutch Bros au scăzut cu peste 23% după ce compania a declarat că se așteaptă să deschidă între 150 și 165 de magazine noi în acest an. Cifra a fost la capătul inferior al gamei companiei, mascând creșterea de sus și de jos în cel mai recent trimestru. Parker-Hannifin — Acțiunile Parker-Hannifin au crescut cu 11% la rezultate fiscale mai bune decât se așteptau în trimestrul IV. Compania a emis, de asemenea, recomandări pentru câștigul pe acțiune pe tot anul, mai puternic decât se aștepta. Penn Entertainment — Acțiunile din jocurile de noroc au crescut cu 5% după ce veniturile din al doilea trimestru au depășit estimările. Penn State a raportat venituri de 1,66 miliarde dolari, comparativ cu estimările analiştilor de 1,65 miliarde dolari, potrivit FactSet. Penn State a depășit, de asemenea, așteptările cu privire la un indicator cheie al profitabilității. Robinhood — Raportul din al doilea trimestru al brokerajului cu amănuntul a depășit așteptările, trimițând acțiunile în creștere cu peste 2%. Robinhood a raportat câștiguri de 21 de cenți pe acțiune la venituri de 682 de milioane de dolari. Analiștii intervievați de FactSet se așteptau la câștiguri de 16 cenți pe acțiune la venituri de 640,4 milioane de dolari. Zillow — Acțiunile platformei imobiliare Zillow au crescut cu mai mult de 18% după ce au raportat un profit în trimestrul II care a depășit așteptările analiștilor. Compania a raportat un câștig ajustat de 39 de cenți pe acțiune la un venit de 572 de milioane de dolari. Duolingo — Acțiunile platformei de învățare a limbilor străine au crescut cu 7% pe baza unor date trimestriale mai bune decât se aștepta. Mișcarea a pus acțiunile pe drumul cel mai mare câștig de o zi din februarie. Bumble — Acțiunile furnizorului de aplicații de întâlniri au scăzut cu 33% după indicațiile dezamăgitoare privind veniturile din trimestrul trei. Veniturile din al doilea trimestru au fost, de asemenea, sub așteptări. Mișcarea de joi ar marca cea mai mare scădere de o zi a stocului vreodată. SolarEdge Technologies — Acțiunile au scăzut cu 7,2% după ce compania de produse solare a raportat o pierdere ajustată în al doilea trimestru de 1,79 USD pe acțiune, peste 1,58 USD pe acțiune așteptat de analiștii chestionați de LSEG. Cu toate acestea, veniturile trimestriale ale SolarEdge de 265 de milioane de dolari au depășit estimările consensuale de 262 de milioane de dolari. Celsius Holdings — Acțiunile de băuturi energizante au scăzut cu 1,3% după ce Bank of America și-a retrogradat ratingul la subperformanță de la neutru. Bank of America spune că încetinirea categoriei de băuturi energizante va avea un impact „uriaș” asupra lui Celsius. JFrog — Stocurile lanțului de aprovizionare cu software scad cu 30% în urma unei previziuni slabe pentru trimestrul trei. JFrog a spus că se așteaptă ca câștigurile pe acțiune să fie între 9 și 11 cenți, în timp ce analiştii LSEG se așteptau la 14 cenți. Sonos – Producătorul de difuzoare și sisteme de sunet și-a redus perspectivele pentru anul fiscal 2024 din cauza problemelor legate de lansarea unei noi aplicații, ducând acțiunile companiei în scădere cu peste 6%. Monster Beverage — Acțiunile Monster Beverage au scăzut cu 11% după ce compania a raportat rezultate dezamăgitoare în trimestrul II. Compania a raportat câștiguri de 41 de cenți pe acțiune la venituri de 1,9 miliarde de dolari. A fost sub cei 45 de cenți pe acțiune și venituri de 2,1 miliarde de dolari așteptate de analiștii chestionați de LSEG. Hanesbrands — Producătorul de tricouri și lenjerie de corp a câștigat 15 cenți pe acțiune, excluzând articolele unice, în al doilea trimestru, depășind estimarea consensului analiștilor de 9 cenți, trimițându-și acțiunile în creștere cu 15%, au arătat datele FactSet. Marja brută ajustată și marja operațională ajustată au fost, de asemenea, peste mediile de pe Wall Street. — Li Yun, Jesse Pond, Alex Harlin, Michelle Fox și Scott Schnieper de la CNBC au contribuit la raportare