August 8, 2024

Robert K. „Kelly” Ortberg este noul președinte și director executiv al The Boeing Company, începând cu 8 august 2024. Membru al Consiliului.

Cu amabilitatea: Compania Boeing

Veteranul aerospațial Robert „Kelly” Ortberg devine companie boeingNoul CEO de joi are o misiune unică: restaurarea reputatie O icoană a producției americane.

Acest obiectiv masiv va implica mii de decizii zilnice care vor determina dacă Boeing poate recâștiga încrederea autorităților de reglementare, a companiilor aeriene și a publicului și va putea livra aeronavele la timp și în mod constant clienților mari și mici;

Consumul de numerar a ajuns la aproximativ 8 miliarde de dolari până acum în acest an și este în creștere. Între timp, acțiunile Boeing au scăzut cu aproximativ 37% până în prezent, începând de miercuri.

Prima zi a lui Ortberg a inclus o plimbare pe podeaua fabricii de la fabrica Boeing din Renton, Washington, unde compania construiește cel mai bine vândut, dar cu probleme 737 Max. El plănuiește să discute cu angajații și să revizuiască programele de siguranță și calitate și plănuiește vizite similare la alte fabrici Boeing.

„Nu vă pot spune cât de mândru și entuziasmat sunt să fac parte din echipa Boeing”, a spus el într-o notă adresată angajaților joi. „Deși în mod clar avem mai multă muncă de făcut pentru a restabili încrederea, sunt încrezător că lucrând împreună vom poziționa compania pentru a fi liderul industriei pe care ni-l dorim.”

Analiștii și oamenii din industrie sunt optimiști cu prudență, înfățișând pe Ortberg, în vârstă de 64 de ani, un veteran al industriei cu peste 30 de ani de experiență la furnizori comerciali și de apărare, ca un bun ascultător, după ce a urcat în rândurile la Rockwell Collins, a ocupat poziții de conducere în cadrul companiei de cativa ani. Poate cel mai important, el este un outsider Boeing.

„Acesta este un tip care are o reputație grozavă în industrie și multă experiență”, a spus Richard Aboulafia, director general al Aerodynamics Consulting.

Probleme între întreprinderi

Aceste abilități vor fi esențiale, deoarece Boeing încearcă să-și stabilizeze producția și să elimine defectele de fabricație.

Șeful Boeing pentru siguranța aerospațială comercială, spune Audierea Consiliului Național pentru Siguranța Transporturilor La începutul acestei săptămâni, compania lucra la proiectarea unei remedieri, astfel încât blocajele aproape catastrofale cu care s-a confruntat la începutul acestui an să nu se mai repete.

Audierea a făcut parte din investigația NTSB cu privire la un blocaj de uși explodat în aer pe un avion Boeing 737 Max 9 vechi de luni, în timp ce ieșea din Oregon. Deși nimeni nu a fost rănit grav în accident, accidentul a aruncat Boeing din nou în modul de criză, exact când încerca să se recupereze după două prăbușiri fatale ale celei mai vândute aeronave 737 Max în 2018 și 2019.

Mărturia lucrătorilor la audierea NTSB a arătat, de asemenea, stresul și reparațiile frecvente implicate în fabricarea avioanelor, punând în centrul atenției uzinele Boeing.

„Voi fi transparent cu voi la fiecare pas, împărtășind progresul și ceea ce trebuie să facem mai bine”, a spus Ortberg în notă văzând pe teren și auzind de la colegii noștri de echipă și părțile interesate.”

Boeing luna trecută sunt de acord să pledeze vinovat Acordul ar fi cerut companiei să aibă un monitor corporativ independent timp de trei ani, după ce a fraudat guvernul SUA în timpul certificării Max.

Dar Ortberg nu trebuie să se confrunte doar cu probleme în afacerea sa cu avioane comerciale, inclusiv întârzieri în certificarea noilor modele 737 și 777, ci și în unitatea sa de apărare.

Unitatea de afaceri se confruntă cu probleme cu două avioane 747 care vor servi ca următoarea generație a Air Force One, dar au întârziere cu câțiva ani. În același timp, capsula Starliner de la Boeing lansată la începutul lunii iunie a luat foc. Dezbatere NASA Dacă să folosiți SpaceX pentru a aduce astronauții Butch Wilmore și Suni Williams înapoi de la Stația Spațială Internațională.

Decizia cu privire la lansarea de noi avioane apare, de asemenea, pe măsură ce Boeing pierde teren în fața rivalului Airbus.

Analistul aerospațial al Bank of America, Ron Epstein, a declarat că primele 100 de zile ale lui Ortberg ca CEO vor fi critice.

„Deciziile pe care le va lua la începutul mandatului său vor avea un impact asupra companiei timp de generații”, a spus el într-o notă luni.

Ortberg și echipa sa trebuie să se asigure că lucrătorii Boeing sunt instruiți, cu mii de muncitori noi în fabrică, după ce lucrători cu experiență au fost cumpărați sau disponibilizați pe fondul pandemiei. Sindicatul care reprezintă aproximativ 30.000 de muncitori ai fabricilor Boeing din statul Washington și Oregon caută o majorare de peste 40%, după ce luna trecută Membrii autorizează greva Dacă nu se ajunge la un acord în septembrie.

„Principiile de siguranță și calitate ar trebui să fie la fel de importante ca și productivitatea”, a declarat Jon Holden, președintele local al Asociației Internaționale a Mașinilor și Lucrătorilor din Aeronautică, într-o declarație de săptămâna trecută „Potențiala colaborare cu noul CEO ar putea fi o oportunitate excelentă de a demonstra Boeing devotamentul lor față de angajații lor și recunosc excelența în producție și capacitățile membrilor calificați IAM din atelier.”

De ce Boeing cumpără înapoi Spirit AeroSystems

Săptămâna trecută, cu Încă un sfert de pierderia anunțat Boeing Ortberg îl va înlocui pe Dave Calhouncare a spus în martie că o va face Dă jos Pana la sfarsitul anului.

Face parte dintr-o schimbare mai amplă a executivului care vine după ce ușa explodează. calhoun însuși prelua Boeing a fost introdus în criză la începutul anului 2020, deoarece l-a înlocuit pe Dennis Muilenburg, care a fost concediat pentru că a gestionat două accidente Max.

În timp ce sediul Boeing va rămâne în Arlington, Virginia, compania a anunțat că va rămâne Mutarea sediului Ortberg va avea sediul în zona Seattle, la sediul său din Chicago, în 2022, permițându-i să urmărească îndeaproape locul unde Boeing produce majoritatea avioanelor sale comerciale.

„Discutând astăzi cu clienții și partenerii noștri din industrie, vă pot spune că, fără excepție, toată lumea vrea să reușim”, a spus Ortberg într-o notă de prima zi adresată angajaților. „În multe cazuri, au nevoie de noi pentru a avea succes. Este o bază bună pe care să ne construim.”

A face progrese bune cu clienții și cu sute de furnizori care se luptă Pandemia cere lovitura de bici Important pentru Ortberg și companie. Relația Boeing Co. cu clienții săi importanți a fost afectată recent, cu o schimbare de conducere în urma creșterii întârzierilor aeronavelor cauzate de exploziile ușilor și de directorii generali ai companiilor aeriene care doresc o întâlnire cu consiliul companiei.

Southwest Airlines Boeing, unul dintre cei mai mari clienți ai săi, și-a redus, ca și alte companii aeriene, planurile de creștere, invocând întârzieri în livrările noilor avioane Boeing, mai eficiente din punct de vedere al combustibilului. Directorul executiv al companiei aeriene a sugerat că Ortberg era pe punctul de a realiza o mare ispravă.

„Așteptăm cu nerăbdare să colaborăm cu Kelly Ortberg, în timp ce lucrăm pentru a readuce Boeing în poziția sa de principală companie aerospațială din America”, a declarat directorul executiv Bob Jordan într-o declarație scrisă „Un Boeing puternic este important pentru Southwest Airlines și există beneficii industria.”

— Michael Sheetz de la CNBC a contribuit la acest articol.

Citiți mai multe știri ale companiei aeriene CNBC

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *