August 8, 2024

Sub armura Retailerul de articole de îmbrăcăminte sport a declarat joi că vânzările la afacerea sa sunt în scădere, dar retailerul de articole de îmbrăcăminte sport a raportat rezultate fiscale mai bune decât se aștepta în primul trimestru, trimițând acțiunile sale în creștere la începutul tranzacțiilor.

Veniturile și profitul companiei au depășit așteptările de pe Wall Street. Acțiunile s-au deschis cu aproximativ 17%.

Iată cum performanța fiscală a companiei de îmbrăcăminte sport în primul trimestru este comparată cu așteptările de pe Wall Street, potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de LSEG:

  • Câștigurile pe acțiune: Ajustați 1 centPierdere așteptată de 8 cenți
  • sursa de venit: 1,18 miliarde USD față de 1,15 miliarde USD așteptați

Under Armour a pierdut 305,4 milioane de dolari, sau 70 de cenți pe acțiune, în cele trei luni încheiate la 30 iunie, comparativ cu un profit de 10 milioane de dolari sau 2 cenți pe acțiune, cu un an mai devreme. Excluzând costurile unice, compania a raportat un profit de 4 milioane de dolari sau 1 cent pe acțiune.

Vânzările au scăzut la 1,18 miliarde de dolari, în scădere cu aproximativ 10% față de 1,32 miliarde de dolari cu un an mai devreme.

La sfârșitul lunii iunie, Under Armour a fost de acord să soluționeze un proces pe mai mulți ani pentru valori mobiliare pentru 434 de milioane de dolari, cu aproximativ trei săptămâni înainte ca procesul să înceapă. În 2017, Under Armour a fost acuzat de înşela acţionarii Veniturile sale au crescut pentru a îndeplini prognozele de pe Wall Street.

Compania a declarat într-un comunicat de presă că nu a recunoscut neglijența sau abaterea, dar a fost de acord să încheie cazul la aproximativ șapte ani după ce a fost depus din cauza „costurilor și riscurilor inerente litigiilor”. Under Armour a spus că va plăti decontarea folosind următoarele metode: Numerar din facilitatea de credit revolving.

Compania se așteaptă acum să înregistreze o pierdere în anul fiscal 2025.

Under Armour a estimat anterior câștiguri pe acțiune pentru întregul an de 2 până la 5 cenți și câștiguri ajustate de 18 cenți la 21 de cenți pe acțiune.

Compania de îmbrăcăminte sport se află în mijlocul unui plan amplu de restructurare Compania încearcă să-și recapete puterea, să inverseze scăderea vânzărilor și să sporească profiturile. La începutul acestui an, Under Armour a declarat că va concedia un număr nespecificat de angajați, va reduce promoțiile și reducerile și va eficientiza oferta de produse pentru a deveni mai competitivă. De asemenea, vrea să iasă în evidență față de ale lui Nike scenariul și poziționează Under Armour ca marcă premium.

Restructurarea vine la două luni după precedenta Marriott CEO Stephanie Linnartz CEO-ul Under Armour a fost concediat și fondatorul Kevin Plank înapoi la cârmă din nou.

Plank a declarat într-o declarație joi că compania a fost „încurajată de progresul timpuriu” al eforturilor sale. Deși vânzările din businessul Under Armour au continuat să scadă în acest trimestru, performanța a fost totuși mai bună decât se aștepta.

În America de Nord, cea mai mare piață a Under Armour, vânzările au scăzut cu 14%, până la 709 milioane de dolari, potrivit StreetAccount, dar au fost mai mari decât așteptările analiștilor de 669,1 milioane de dolari. Veniturile cu ridicata au scăzut cu 8%, până la 681 milioane USD, în timp ce vânzările directe către consumatori au scăzut cu 12%, până la 480 milioane USD.

Vânzările la magazinele deținute și operate de Under Armour au scăzut cu 3%, în timp ce vânzările online au scăzut cu 25%, o scădere pe care compania l-a atribuit „reducerilor planificate ale promoțiilor”.

Veniturile din articole de îmbrăcăminte au scăzut cu 8%, vânzările de încălțăminte au scăzut cu 15%, iar veniturile din accesorii au scăzut cu 5%.

În timp ce clienții Under Armour se adaptează la mai puține promoții, o încetinire a reducerii a sporit marjele de profit în trimestru. Marja de profit brut a companiei a crescut cu 1,1 puncte procentuale la 47,5%, mai bine decât așteptările analiștilor de 46,1%, potrivit StreetAccount.

Under Armour recrutează noi talente și se extinde în modă sustenabilă, deoarece caută să revină la creștere și să se poziționeze ca retailer premium în spațiul aglomerat de îmbrăcăminte sport.

Marți, retailerul a anunțat că a achiziționat brandul de modă sustenabilă Unless Collective și îl va angaja pe fondatorul mărcii, fostul Adidas-Executiv Eric Liedtke ca vicepreședinte executiv al strategiei de brand.

Un comunicat de presă despre achiziție spunea: „Eric va fi responsabil pentru extinderea identității mărcii Under Armour și a povestirii la nivel global, a unui proces cuprinzător de planificare strategică și a executării inițiativelor de transformare pentru a accelera creșterea UA, continuând în același timp să conducă și să orchestreze, cu excepția cazului în care acesta este cazul.

„El va raporta președintelui și CEO-ului Kevin Plank și va supraveghea funcțiile strategice ale UA prin marketing de categorie, informații despre consumatori, creativitate, operațiuni de marketing, loialitate, social media, marketing sportiv și toate funcțiile strategice”, se arată în comunicat.

Cu excepția cazului în care se autointitulează „primul brand de modă reciclat din lume, din plante, fără plastic” și spune că a fost creat pentru a dovedi că plantele pot înlocui plasticul în producția de îmbrăcăminte și încălțăminte.

Analiștii William Blair au avertizat într-o notă de cercetare joi că, deși rezultatele Under Armour din primul trimestru au fost „mai bune decât se aștepta”, brandul va avea nevoie de timp pentru a reveni la creștere.

„În timp ce obiectivul de a reseta brandul la o poziționare mai premium, în timp ce se îngustează atenția asupra fundamentelor de bază se poate dovedi a fi un catalizator semnificativ pe termen lung, realitatea este că, având în vedere impactul unui număr mare de consumatori, acest lucru necesită timp pentru a se realiza. .

„Riscurile includ capacitatea Under Armour de a menține și de a dezvolta o imagine puternică de marcă și un portofoliu de produse într-o industrie extrem de competitivă, cifra de afaceri ridicată din punct de vedere istoric al managementului superior și controlul majoritar al CEO-ului Kevin Plank. Controlul voturilor.

Citiți raportul complet al câștigurilor Aici.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *