Vedere panoramică la cafeneaua și restaurantul Tim Hortons Drive-Thru din Lakeside Retail Park din Grace, Marea Britanie, pe 5 februarie 2024.
John Keble |. Getty Images
Brand international de restaurant Veniturile trimestriale raportate joi au depășit așteptările analiștilor, ajutate de vânzări mai bune decât se așteptau la Tim Hortons și restaurantele internaționale ale companiei.
Acțiunile Restaurant Brands au scăzut cu mai puțin de 1% în tranzacțiile înainte de piață.
Raportul companiei este comparat cu așteptările de pe Wall Street, potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de London Stock Exchange Group (LSEG):
- Câștigurile pe acțiune: Ajustat 86 de cenți, așteptat 87 de cenți
- sursa de venit: 2,08 miliarde USD față de 2,02 miliarde USD așteptați
Restaurant Brands a raportat un venit net în trimestrul al doilea de 399 de milioane de dolari, sau 88 de cenți pe acțiune, față de 351 de milioane de dolari sau 77 de cenți pe acțiune, cu un an mai devreme.
Fără obiecte, compania a câștigat 86 de cenți pe acțiune.
vânzări neteVânzările companiei la același magazin au crescut cu 17%, până la 2,08 miliarde de dolari, ca urmare a achiziției recente a restaurantelor Burger King din SUA.
Dintre cele patru lanțuri de magazine ale Restaurant Brands, Tim Hortons a avut cele mai bune rezultate, vânzările la același magazin crescând cu 4,6%. Vânzările Popeyes la același magazin au crescut cu 0,5%.
Burger King și Firehouse Subs au raportat ambele scăderi ale vânzărilor la același magazin de 0,1% pentru trimestrul respectiv.
Vânzările la aceleași magazine la magazinele internaționale Restaurant Brands au crescut cu 2,6%.
Cu două zile înainte de sfârșitul trimestrului, Restaurant Brands a finalizat achiziția Popeyes China, care va fi inclusă în rezultatele trimestrului următor. Noua unitate de restaurante a companiei include performanța Popeyes China, precum și restaurantele pe care le-a achiziționat de la Carrolls, care era cel mai mare francizat al Burger King din SUA înainte ca Restaurant Brands să-l achiziționeze.