Camioneta Ram 1500 Rebel 2019 este expusă la Salonul Auto Internațional Nord-American de la Detroit, pe 15 ianuarie 2018.
Brendan McDermid |
Detroit – Producător de automobile Strantis Intenționează să concedieze până la 2.450 de muncitori din fabrici din SUA pe termen nelimitat în cursul acestui an, deoarece compania oprește producția de camionete mai vechi Ram 1500 în Michigan.
De când producătorul de automobile a introdus noua generație Ram 1500 în 2018, camionul a fost folosit în principal ca camionetă low-cost, vândută cumpărătorilor entry-level și clienților flotei. grand break Uzina de asamblare de camioane Warren lângă Detroit.
Ram 1500 actual, cel mai recent actualizat la Stilul anului 2025este produs într-o fabrică din apropiere. Operațiunile la unitatea vor continua conform planului.
„Odată cu introducerea noului Ram 1500, producția Ram 1500 Classic la uzina de asamblare a camioanelor din Warren (Mich.) se va încheia mai târziu în acest an”, a spus compania într-un comunicat trimis prin e-mail.
Întreruperea vehiculului Ram 1500 „Classic” nu este neașteptată, dar compania nu a anunțat încă un înlocuitor pentru camion. Acest lucru îngrijorează guvernele locale, muncitorii și sindicatul United Auto Workers, care reprezintă fabricile.
Prețurile acțiunilor pentru Stellantis, General Motors și Ford
Un purtător de cuvânt al sindicatului nu a răspuns imediat solicitării de comentarii a CNBC.
CEO-ul Ram, Chris Feuell, a declarat săptămâna trecută pentru CNBC că camioneta „clasică” va fi eliminată treptat până la sfârșitul anului.
Se așteaptă ca disponibilizările să înceapă încă din octombrie. Fabrica de la Warren, care angajează în prezent aproximativ 3.700 de muncitori pe oră, s-ar putea sfârși cu mai puține disponibilizări pe perioadă nedeterminată decât a anunțat. Unii angajați pot ocupa alte locuri de muncă sau poziții în alte unități.
Disponibilizările sunt cele mai recente pentru Stellantis, care a redus producția la mai multe fabrici din cauza problemelor de vânzări și a consecințelor. măsuri de reducere a costurilor.
Directorul executiv al Stellantis, Carlos Tavares, se află într-o misiune de reducere a costurilor din ianuarie 2021, când Fiat Chrysler a fuzionat cu Grupul PSA din Franța pentru a forma compania. Ca parte a planului, își propune să crească profiturile și să dubleze veniturile la 300 de miliarde de euro, sau 325 de miliarde de dolari, până în 2030.
Producătorul auto săptămâna trecută Oferiți o achiziție voluntară largă Oferiți servicii lucrătorilor salariați din SUA pentru a reduce numărul de angajați și costurile. a raportat Strantis Rezultate dezamăgitoare ale primei reprize A spus luna trecută că s-ar putea produce concedieri involuntare dacă nu participă destui angajați la achiziție.