August 12, 2024

Medaliile olimpice Paris 2024 sunt expuse în bagajele personalizate realizate de Louis Vuitton, partener al mărcii LVMH pentru Jocurile Olimpice și Paralimpice de la Paris, înaintea jocurilor din 22 iulie 2024 la Paris, la o petrecere organizată de LVMH.

Stephen de Sakutin |. AFP |

Fie că este vorba de șampania Moët & Chandon turnată pentru a sărbători victoria sau de bagajele personalizate create de Louis Vuitton pentru ceremonia de medalie, luxul este expus pe deplin la Jocurile Olimpice și Paralimpice din 2024 de la Paris.

Pentru Carly Duguid, directorul de creație al tenisului și vedeta modei Naomi Osaka, moda de lux și sportul sunt combinația perfectă.

„Există paralele puternice între atleți și angajamentul mărcilor față de calitate și excelență”, a declarat Duguid pentru CNBC.

În epoca influenței, moda se integrează rapid în lumea sportului și ridică sportivii în creatori de gust. Aceste vedete globale ajută mărcile să se conecteze cu o nouă piață de fani și potențiali noi cumpărători.

Osaka este primul sportiv care a colaborat cu Louis Vuitton, a cărui listă include acum Victor Wembanyama, Carlos Alcaraz și mulți sportivi francezi olimpici și paralimpici.

LVMH nu este singurul. Gucci a făcut echipă cu fotbalistul britanic Jack Grealish în calitate de ambasador și a instalat panouri publicitare cu campionul italian de tenis Jannik Skinner în diferite orașe. Caitlin Clark a devenit prima jucătoare de baschet profesionistă care a purtat Prada în Draft-ul WNBA 2024 și a continuat să poarte piese clasice de designer pe tot parcursul sezonului. Zeci de designeri de lux creează pentru prima dată ținute pentru echipa națională pentru ceremonia de deschidere, marcând o nouă legătură nu numai între atletism și modă, ci și între atletism și Jocurile Olimpice.

LVMH speră să facă o explozie dincolo de parteneriatele sale cu sportivi, devenind primul brand de lux care devine sponsor olimpic.

Compania-mamă a unor mărci precum Celine, Louis Vuitton, Loewe, Sephora și Dom Perignon, a cărei investiție de aproximativ 160 de milioane de dolari va reprezenta aproape 1% din profiturile LVMH în 2023, oferă un punct de contact de lux pentru Jocurile Olimpice, de la medaliile proiectate de Chaumet până la sportivii francezi. au purtat modele Berluti la ceremonia de deschidere, iar medaliații au purtat uniforme franceze LVMH în stil retro.

Finanțe LVMH, Achiziții de lux și Creștere Olimpică

Pe măsură ce cheltuielile generale de lux încetinesc, legăturile cu cele mai multe evenimente sportive de elită din lume ar putea oferi un impuls pentru LVMH.

LVMH Țintele de vânzări și venituri pentru al doilea trimestru au fost ratate, iar industria de lux se luptă, în general, pe măsură ce cererea globală scade, în mare parte din cauza instabilității financiare în creștere și a declinului consumatorilor „aspirați” (tineri cumpărători de lux pentru prima dată) ) pieței.

Milton Pedraza, CEO al companiei de consultanță pentru industria de lux The Luxury Institute, a declarat că, în loc să cumpere o „centrură fără nume”, noii potențiali cumpărători vor vedea sportivii olimpici înconjurați de mărcile LVMH și vor dezvolta dorința pentru aceste bunuri de lux.

Brandurile de lux care odată se concentrau în primul rând pe cele mai scumpe și exclusiviste sporturi, cum ar fi tenisul și navigația, vând acum ceea ce Pedraza numește „incluziune și exclusivitate”.

„În ziua de azi, pentru că mulți dintre cei care cresc bogați sunt sportivi, actori, influenți ai rețelelor sociale, există mai multe (idee) că indiferent de rasă, credință, sex sau orice alt mediu, poți avea succes dacă ai finanțe… abilități, poți participa la bunuri de lux”, a spus Pedraza.

CEO-ul LVMH vorbește despre sponsorizarea olimpică: Sper să le arăt oamenilor că Franța este o țară a creativității, a rafinamentului și a măiestriei

O nouă eră a luxului în sport?

LVMH a adus glamour clasic francez la Jocurile Olimpice globale de la ceremoniile sale de deschidere, dar influența mărcii se extinde cu mult dincolo de cultura franceză.

„Sportul, luxul și moda ne unesc… Cultura comună este scopul de a ne asigura că mărcile de lux… se extind”, a spus Pedraza.

Cu o seară înaintea ceremoniei de deschidere, Osaka a participat la o petrecere de celebrități-atleți la Fondation Louis Vuitton din centrul Parisului, la care au participat invitați, printre care LeBron James și Serena Williams, precum și actori, artiști și alții purtând îmbrăcăminte marca LVMH.

Duguid a numit-o „o oportunitate extraordinară pentru ambasadorii sportivilor de a apărea și de a susține parteneriatul lor LVMH în timp ce sărbătoresc deschiderea Jocurilor Olimpice”.

Deoarece fiecare tavă pentru medalii adusă pe podiumul campionatului prezintă modelul în carouri care a definit de mult marca, „prezența (LVMH) va pătrunde în fiecare fibră a Jocurilor Olimpice”, a spus Duguid.

Dezvăluit: Compania-mamă CNBC NBCUniversal deține NBC Sports și NBC Olympics. NBC Olympics este deținătorul drepturilor din SUA pentru toate Jocurile Olimpice de vară și de iarnă până în 2032.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *