Stoc companie germană de truse de masă salut fresh Marți, compania a raportat profituri mai bune decât se aștepta în al doilea trimestru și a declarat că afacerea cu preparate gata de mâncare crește rapid.
Acțiunile HelloFresh au crescut cu 20% la tranzacționare timpurie, dar au restituit 11% din aceste câștiguri la 5,90 euro (6,44 USD) începând cu 6:19 a.m. ET.
Acțiunile HelloFresh s-au tranzacționat marți, 13 august 2024
Profitul ajustat înainte de dobânzi, impozite, depreciere și amortizare al HelloFresh în cele trei luni încheiate la 30 iunie a fost de 146,4 milioane de euro, potrivit raportului său financiar publicat marți. Cifra a scăzut cu 23,7% față de aceeași perioadă a anului trecut, dar a depășit prognoza de 123 de milioane de euro de analiștii chestionați de London Stock Exchange Group.
HelloFresh a declarat că veniturile sale pentru trimestrul au crescut cu 1,7%, până la 1,95 miliarde de euro.
Compania a remarcat că rezultatele sale au beneficiat de performanța sănătoasă a afacerii sale de livrare de mese gata de consumat, care a crescut cu 50,2% de la an la an în prima jumătate a anului 2024.
HelloFresh a făcut ca o prioritate cheie să se extindă mai agresiv în categoria preparate gata de mâncare, deoarece cererea pentru trusele sale de mâncare, care încurajează oamenii să mănânce cu ingrediente furnizate printr-un sistem de abonament săptămânal, scade pe măsură ce blocajele Covid-19 se uşurează în 2021. .
HelloFresh a achiziționat Factor, o companie care pregătește mâncăruri gata preparate pentru livrare, în 2020 pentru până la 277 milioane USD pentru a se extinde în această categorie.
Compania a declarat marți că extinderea categoriei sale de preparate gata de mâncare, împreună cu creșterea valorii medii a comenzilor în America de Nord și pe piețele internaționale, „va compensa mai mult decât scăderea volumelor de comenzi în categoria de produse de truse de masă în prima jumătate a anului. din 2024”.
Cu toate acestea, HelloFresh a mai spus că creșterea producției de preparate gata pentru consum reduce o mare parte a costurilor din vânzările totale. În al doilea trimestru al anului 2024, cota sa de contribuție a grupului a scăzut la 24,3%, în scădere de la 28,4% în aceeași perioadă a anului trecut.
Acțiunile HelloFresh au scăzut brusc în ultimul an, pe fondul creșterii ratelor dobânzilor și al îndoielilor cu privire la faptul că modelul de afaceri al companiei poate egala ratele masive de creștere atinse în timpul pandemiei. Acțiunile HelloFresh au scăzut cu 75% în ultimele 12 luni.
Acțiunile HelloFresh au scăzut cu 42% în martie, având cea mai proastă zi de tranzacționare de până acum, după ce perspectivele de profit anual ale companiei pentru 2024 i-au dezamăgit pe investitori.
Analiștii UBS au declarat la acea vreme că, deși îndrumările lui HelloFresh au dezvăluit riscuri, perspectivele companiei erau „semnificativ mai proaste” decât se aștepta.