Un avion Boeing 737-900ER Alaska Airlines este parcat pe asfaltul Aeroportului Internațional Seattle-Tacoma (SEA) din Seattle, Washington, SUA, luni, 22 ianuarie 2024.
David Ryder |. Getty Images
Alaska Airlines Sindicatul însoțitorilor de bord a declarat miercuri că a respins un nou acord de muncă care ar fi asigurat o creștere imediată a salariului mediu de peste 24%, iar cele două părți vor purta mai multe discuții asupra fuziunii. Hawaiian Airlines război de ţesut.
Sindicatul ajunge la un acord cu compania Acord provizoriu „Record”. Pe lângă o creștere medie a salariului de aproximativ 32%, contractul din iunie include și taxe de îmbarcare și plata înapoi, potrivit Cabin Crew Association (CWA).
Sindicatul a spus că este „mai multă muncă de făcut”, adăugând că va chestiona membrii pentru a „identifica problemele cheie și a reveni la masa negocierilor pentru a le aborda”.
„Rămânem angajați să ajungem la un acord care să reflecte rolul critic al însoțitorilor noștri de zbor și care este bun pentru succesul pe termen lung al Alaska”, a spus compania aeriană într-un comunicat.
Angajații companiilor aeriene din industrie își îndeamnă angajatorii să mărească salariile și să îmbunătățească condițiile de muncă după ce Covid-19 a oprit majoritatea negocierilor de muncă. Salariile și combustibilul sunt cele mai mari costuri ale companiilor aeriene, iar negocierile cu unele companii aeriene au devenit controversate înainte de aprobarea noilor contracte.
Piloții de la toate marile companii aeriene au afacere sigilată Alți angajați ai companiilor aeriene au continuat să caute salarii mai mari în ultimii doi ani.
American Airlines S-a ajuns la un acord cu sindicatul însoțitorilor de bord luna trecută, iar membrii votează dacă îl ratifice. United Airlines Încă negociază un nou contract cu sindicatul însoțitorilor de bord.