August 15, 2024

O campanie publicitară care vizează lanțul de fast-food și un aperitiv viral TikTok au ajutat vânzările Chili la același magazin să crească cu aproape 15% în ultimul trimestru.

Dar CEO-ul companiei-mamă, Kevin Hochman Brink Internationala declarat pentru CNBC că rezultatele puternice ale lanțului sunt doar un semn că clienții se trezesc în sfârșit la perioada de doi ani a lanțului.

Acțiunile Brinker au crescut cu 53% în acest an, oferindu-i o valoare de piață de 2,93 miliarde de dolari. Cu toate acestea, compania a închis miercuri cu 10,7%, deoarece profitul său a fost sub așteptări, dezamăgindu-i pe analiști.Perspectivă conservatoare pentru anul fiscal 2025.

Acțiunile au crescut cu 5% la începutul tranzacțiilor de joi, revenind de la ceea ce BMO Capital Markets a numit „o reacție excesivă” a investitorilor. KeyBanc Capital Markets a actualizat, de asemenea, acțiunile joi, spunând că rezultatele sale trimestriale au fost interpretate greșit.

Lăsând la o parte previziunile, Chili’s chiar a făcut ca prognoza StreetAccount pentru o creștere a vânzărilor la același magazin de 8,6% să pară prudentă. Creșterea sa de 14,8% a vânzărilor la același magazin o face o companie rară, care se alătură Chipotle şi oprirea aripii Ca unul dintre puținele restaurante publice Raportarea traficului puternic Creșterea vânzărilor la același magazin pune presiune asupra industriei într-un moment în care mulți consumatori reduc cheltuielile. Concurenții de mese ocazional de la Chili, cum ar fi Applebee’s, sunt deținute de Marca de cateringși marca bloom Outback Steakhouse a raportat vânzări mai scăzute la aceleași magazine în ultimele trimestre.

„Aceasta este doar o altă schimbare majoră pentru afacere”, a spus Hochman, „Cred că cerul este limita pentru acest brand”.

Hochman a spus că aproximativ 60% din creșterea lui Chili în cel mai recent trimestru a venit din mesele Big Smasher de 10,99 USD. Lanțul a promovat afacerea țintindu-i pe rivalii fast-food-ului în reclame televizate.

„Am valorificat această perspectivă pe care am văzut-o pe rețelele de socializare în urmă cu câteva luni despre locurile în care clienții erau incomozi preturi la fast-food „Anunțul atinge clar asta”, a spus Hochman.

Un alt element de meniu de succes la Chili’s în acest sezon este Triple Dipper, care oferă mesenilor o alegere între trei aperitive și sosuri pentru scufundare. În mai, proiectul a devenit viral pe TikTok. Hochman estimează că Triple Dolls reprezintă aproximativ 40% din creșterea vânzărilor lanțului.

Dar popularitatea lui „Big Dipper” și „Big Crusher” a adus noi probleme Chili’s. Restaurantele sale trebuie să fie pregătite pentru un aflux de clienți, dintre care mulți încearcă Chili’s pentru prima dată sau revin după o lungă absență. Hodgman a spus că Chili’s a investit în forța de muncă în ultimii doi ani – de la angajarea de servere la adăugarea de bucătari – dar aceste mișcări au pus presiune asupra profiturilor în acest sezon.

Hockman a spus că transformarea lui Chili nu afectează doar angajații.

Sub conducerea sa, compania s-a luptat să crească vânzările și să devină profitabilă în ultimii doi ani. Chili’s și-a simplificat meniul, reducând aproximativ 22% din feluri de mâncare.

Brinker a încheiat, de asemenea, unele dintre strategiile sale mai puțin profitabile de a atrage clienți. Chili’s nu mai oferă atâtea cupoane ca odinioară, iar Brinker a întrerupt brandul virtual Maggiano’s Italian Classics.

Între timp, Chili’s trece înaintea rivalilor săi, care acum își lansează propriile oferte. Dar Hodgman este încrezător că Chili’s își poate menține liderul și pe noii clienți pe care îi aduc TikTok și reclamele TV.

„De aproape 18 luni, ne promovăm valorile, dar mulți oameni întârzie la petrecere și uneori sunt valorile mai radicale și pur și simplu nu au conștientizarea pe care o avem noi pentru că am fost în jur”, a spus el.

Dar, pe măsură ce Brink’s intră într-un nou an fiscal, păstrarea noilor clienți poate fi dificilă. De la McDonald’s la Outback Steakhouse, multe restaurante oferă mese de valoare, menite să atragă mesenii care caută o reducere. Clienții pot reduce continuu numărul de vizite la restaurant pentru a economisi bani. Prețul mesei în oraș, Creștere cu 4,1% în ultimele 12 lunirămân relativ lipicioase.

Brinker se așteaptă la un câștig pe acțiune pentru anul fiscal 2025, care începe în iulie, de la 4,35 la 4,75 USD, veniturile crescând cu 3% până la 4,6%. Având în vedere succesul recent al Chili, investitorii se așteaptă la perspective mai puternice de creștere. Dar Brinker procedează cu prudență în cazul în care economia se va înrăutăți.

„Este important ca echipa noastră să stabilească obiective pe care le considerăm realizabile”, a spus Hochman.

„(Economia) sa înrăutățit cu siguranță în ultimele trei-patru luni”, a adăugat el.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *