Walmart Rapoartele trimestriale privind câștigurile sunt anunțate joi, investitorii și economiștii sperând să își facă o idee despre starea de sănătate a gospodăriilor din SUA și perspectivele pentru economia în general.
Analiştii se aşteaptă la următoarele pentru retailerul de cutii mari, conform estimărilor consensuale ale London Stock Exchange Group (LSEG):
- Câștig pe acțiune:65 de cenți
- venituri:168,53 miliarde USD
Fiind cel mai mare retailer din Statele Unite, Walmart este poziționat în mod unic pentru a avea o înțelegere profundă a cheltuielilor și a economiilor consumatorilor. Reputația companiei pentru valoare a crescut vânzările în ultimii doi ani, deoarece inflația a condus mai mulți cumpărători cu venituri mari către magazinele și site-urile sale.
Inflația a încetinit și a revenit la niveluri istorice, potrivit datelor din iulie de la Departamentul Muncii din SUA. Indicele prețurilor de consum măsoară prețul diferitelor bunuri și servicii, Trandafir 2.9% luna trecuta Comparativ cu acum un an. Acesta este cel mai scăzut nivel din martie 2021.
Cu toate acestea, prețurile sunt mult mai mari decât înainte de epidemie. Faceți consumatorii frustrați și nervoși. unul raport de angajare Tot de la Departamentul Muncii la începutul acestei luni Trezind îngrijorări și declanșând vânzări puternice de bursăcreșterea a încetinit, iar rata șomajului a crescut mai mult decât se aștepta.
Rapoartele privind veniturile unor companii au accentuat îngrijorările cu privire la economie. acasa depozit marţi Câștigurile, veniturile au depășit estimările trimestriale Dar a avertizat că vânzările vor fi lente în a doua jumătate a anului, iar consumatorii au fost precauți, chiar și în rândul clienților cu venituri medii și superioare.
Directorul executiv al Walmart, Doug McMillon, și directorul financiar John David Rainey, au spus că comportamentul consumatorilor este constant de la un trimestru la altul, deoarece cumpărătorii urmăresc valoarea și schimbă modul în care cheltuiesc.
Analistul de retail al RBC Capital, Steve Shemesh, a declarat că el și alți investitori vor fi nerăbdători să vadă dacă așa rămâne.
„Vom căuta orice schimbare de ton”, a spus el.
Walmart, cu reputația sa de valoare și afacerile mari de produse alimentare, a fost în general mai rezistent decât colegii într-o economie provocatoare, deoarece clienții apelează la magazinele Walmart pentru a economisi bani atunci când timpul este scurt. Compania a spus în mai că Se așteaptă să fie la vârf sau puțin peste indicațiile pentru întregul an, care a cerut o creștere a vânzărilor nete de 3% până la 4% și un câștig pe acțiune ajustat de la 2,23 USD la 2,37 USD.
Shemesh a spus că dacă rezultatele Wal-Mart dezamăgesc în acest trimestru, ar putea declanșa alarma.
„Comunitatea mai largă de investiții va interpreta acest lucru ca „Walmart este provocat. Alții se pot confrunta cu provocări mai mari decât aceasta”, a spus el.
Pe de altă parte, a spus el, dacă Walmart depășește așteptările, investitorii vor trebui să analizeze cu atenție raportul de câștiguri.
„Dacă Walmart bate, instinctul tău ți-ar spune „OK, Walmart bate. Consumatorii sunt în regulă”, a spus el, dar, a adăugat el, performanța puternică a companiei ar putea proveni din faptul că și cumpărătorii bogați se bazează mai mult pe Walmart. varietate de bunuri.
Pe lângă atragerea cumpărătorilor obosiți de inflație, Walmart a luat măsuri proprii pentru a stimula creșterea. Compania caută dincolo de canalele tradiționale de vânzare cu amănuntul, deoarece încearcă să adauge mai mulți vânzători pe piața sa terță parte, să vândă mai multe anunțuri și să atragă mai mulți membri la serviciul său de abonament Walmart+. este de asemenea Lansarea noului brand de produse alimentareBettergoods, cu majoritatea articolelor sub 5 USD, inclusiv soluții alimentare precum pizza congelată și aripioare de pui, care pot fi alternative mai ieftine la fast-food.
Acțiunile Walmart s-au închis miercuri la 68,66 USD. Acțiunile companiei au crescut cu aproape 31% în acest an, depășind câștigul S&P 500 de aproximativ 14%.