August 15, 2024

Un client împinge un cărucior de cumpărături pe culoarele unui magazin Walmart din secțiunea Porter Ranch din Los Angeles.

Kevork Djansezian |. Kevork Djansezian Reuters

Prețurile pentru multe alimente și alte articole au scăzut WalmartCEO-ul Doug McMillon a spus.

Cu toate acestea, liderul celui mai mare retailer din SUA a declarat joi că inflația este „mai încăpățânată” într-o anumită zonă a magazinelor: culoarele care vând produse uscate și alimente procesate. Aceasta include articole precum băuturile răcoritoare carbogazoase.

La o conferință telefonică după ce discounterul a raportat câștigurile din trimestrul al doilea, el a spus că Walmart a făcut presiuni pe furnizorii de pe rafturile sale să scadă prețurile. Dar a cerut companiilor să facă mai mult.

„Avem mai puțină presiune ascendentă, dar unii oameni încă vorbesc despre creșteri ale costurilor și ripostăm agresiv pentru că credem că prețurile trebuie să scadă”, a spus el.

Directorul financiar al Walmart, John David Rainey, a declarat pentru CNBC că inflația generală a fost constantă în acest trimestru, iar creșterea veniturilor a venit din vânzarea mai multor mărfuri, mai degrabă decât să percepe prețuri mai mari.. Dar dinamica prețurilor este inconsecventă între produse: prețurile produselor lactate, ouălor, zahărului și cărnii continuă să crească, în timp ce prețurile la produse precum hrana pentru animale de companie, mere, cartofi, căpșuni, articole de sport și materiale pentru gazon și grădină s-au stabilizat sau au scăzut.

Rezultatele trimestriale ale Walmart au declanșat câștiguri în alte acțiuni de vânzare cu amănuntul, inclusiv Ţintă, cel mai bun cumpăr şi magazinul universal macy’s Joi. Rezultate pentru marile magazine cu discount și Vânzările cu amănuntul au întrecut așteptările Ignorați preocupările consumatorilor cu privire la încetinire.

Walmart Bate liniile de sus și de jos Și și-a ridicat prognoza pentru a reflecta o performanță puternică în prima jumătate a anului. Rainey a declarat pentru CNBC că consumatorii rămân „selectivi, pretențioși (și) orientați spre valoare”, dar liderii companiei „nu văd niciun rău suplimentar pentru sănătatea consumatorilor”.

Sunt incluse toate mărcile de consum, inclusiv Walmart Mai multe recenzii de la cumpărători și chiar și politicienii Comentariile lui McMillon despre furnizorii Walmart subliniază cât de multă presiune se confruntă comercianții, deoarece persistă nemulțumirea față de bunurile scumpe. Walmart pictatCritica la adresa TikTok Lansarea etichetelor electronice de preț pentru rafturile magazinelorUnii utilizatori cred că compania va folosi tehnologia pentru a crește prețurile atunci când cererea crește. (Walmart, la rândul său, a spus că nu intenționează să-și schimbe prețurile și că adaugă noi etichete de preț pentru a economisi timp lucrătorilor din magazine.)

Multe mărci se străduiesc să sublinieze valoarea sau să lanseze noi oferte, mai ales pe măsură ce consumatorii devin mai pretențioși cu privire la unde își cheltuiesc banii.

McDonald’sDe exemplu, Masa cu valoare de 5 USD lansată la sfârșitul lunii iunie și a decis să extindă oferta pe majoritatea piețelor. Ținta stabilită pentru sfârșitul lunii maise va reducere de preț Aproximativ 5.000 de articole care sunt achiziționate frecvent pe parcursul verii, cum ar fi untul de arahide, laptele și carnea.

Walmart este și el la reducere. Retailerul a spus că, în trimestrul încheiat la 31 iulie, numărul de „retroduceri” din diferite categorii de produse a ajuns la 7.200, numărul de retrocedări de alimente crescând cu 35% de la an la an.

McMillon a spus că, în timp ce profiturile Walmart au crescut mai repede decât vânzările, acest lucru s-a datorat creșterii afacerilor cu marjă mai mare în afara comerțului cu amănuntul, cum ar fi publicitatea, mai degrabă decât creșterii prețurilor mărfurilor.

“Nu vom crește prețurile. Vom scădea prețurile”, a spus McMillon. „Nu ne așteptăm ca marjele produselor să crească. Când vorbim despre îmbunătățirea marjelor ca companie, vorbim despre mixul de afaceri”.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *