
Călătorii s-ar fi putut în sfârșit să fi avut destul.
Odată cu terminarea călătoriilor de răzbunare și economiile din cauza pandemiei epuizate, călătorii spun că intenționează să călătorească mai puțin în această vară sau să renunțe cu totul la vacanțe.
„După doi ani consecutivi de creștere puternică, numărul americanilor care plănuiesc călătorii de agrement este în scădere”, se arată într-un raport din vară. raport de călătorie Perspective de la Deloitte.
Sfârșitul sezonului de câștiguri al doilea trimestru a arătat că companiile importante, cum ar fi Hoteluri Marriott, Hyatt Regency, Wyndham, Airbnb şi Expedia.com Cererea de călătorii este, de asemenea, de așteptat să scadă în acest an.
Călătoria este acum „prea scumpă”
Americanii intenționează să facă 2,3 călătorii în această vară, în scădere față de 3,1 călătorii în vara lui 2023, potrivit unui sondaj Deloitte efectuat pe peste 4.000 de persoane.

Raportul arată că numărul persoanelor care spun că evită călătoriile de vară a crescut în totalitate de la 37% la 42%. Potrivit Deloitte, la întrebarea de ce au rămas acasă, aproape o treime dintre respondenți au spus că „călătoria este prea scumpă acum” – o creștere cu 8 puncte procentuale față de 2023.
Aproximativ 14% dintre cei care plănuiesc să călătorească au spus că plănuiesc să cheltuiască mai puțin, călătoriile scurte fiind considerate cele mai populare.
Dar alți 19% au spus că plănuiesc să crească cheltuielile (în scădere de la 25% în 2023). Cu toate acestea, acest lucru nu este neapărat pentru că vor, ci pentru că simt că trebuie.
„Motivul cel mai des invocat pentru creșterea cheltuielilor a fost creșterea prețurilor, mai degrabă decât călătoriile mai ambițioase”, se arată în raport.
Tinerii nu mai urmăresc „distracția”
Sofia Baig, economist la firma de informații Morning Consult, a declarat că cheltuielile medii pentru bunuri și servicii neesențiale, cum ar fi călătoriile, îmbrăcămintea și mobilierul pentru casă, au scăzut în această vară.
Generația Z și Millennials înregistrează cele mai mari reduceri ale cheltuielilor pentru divertisment, inclusiv concerte și evenimente sportive, potrivit unei agenții. Raportul iulie Consultație de dimineață.
Aceste generații cheltuiesc, de asemenea, mai puțin pe zboruri și sejururi la hotel, a spus Baig, sugerând că reducerea cheltuielilor de călătorie ar putea fi o normalizare a pieței.După ce călătoria de răzbunare s-a încheiat.
„Tinerii și-au redus partea din bugetul pentru „divertisment””, se arată în raport, sugerând că continuă să plătească pentru articole precum produse de îngrijire personală, mâncare la restaurant și alcool.
Generația Z începe să călătorească, cei mai în vârstă membri ai săi intră la vârsta adultă în același timp în care restricțiile de călătorie legate de coronavirus încep să se încheie.

Un memento pentru călătorii mai în vârstă, Lipsa fondurilor nu le-a împiedicat ambițiile de călătorie; Apariția rețelelor sociale și a unui număr tot mai mare de factori de influență în călătorii au stimulat călătoriile pe care generațiile trecute le-ar fi amânat de obicei de ani de zile.
Rolul călătoriilor în viața tinerilor este, de asemenea, diferit. Călătorii mai tineri sunt mai predispuși să vadă călătoriile ca o parte importantă a sănătății lor mintale, mai degrabă decât un slurging ocazional.
Când părinții lor plătesc verighete, case și Economii suficiente pentru a acoperi șase luni de cheltuieli La 20 de ani, mentalitatea generației Z se referă mai mult la profitarea zilei decât la planificarea unei zile ploioase.
Dar Baig a spus că există limite pentru această mentalitate.
„Deși călătoriile pot fi „esențiale pentru sănătatea lor”, nu sunt cu adevărat la fel de importante ca plata chiriei sau cumpărăturile de alimente”, a spus ea.
Totuși, ei „umblă de vorbă” și „cheltuiesc o proporție mai mare din bugetele lor pentru călătorii decât generațiile mai în vârstă”, a spus ea.
Un raport publicat în aprilie de compania de turism Hopper a constatat că generația Z, care câștigă mai puțin de 50.000 de dolari pe an, cheltuiește cu 49% mai mult pentru călătorii decât seniorii cu același venit.