2024 Sierra EV Denali Edition 1
Sursa: General Motors
Milford, MI— General Motors Corporation Marca premium GMC speră să devină lider în vânzările de camioane complet electrice către consumatorii din SUA odată cu lansarea noului său camion electric Sierra.
Sierra EV primește versiunea electrică a lui Hummerinclusiv SUV-uri și pickup-uri în gama de „camion” electrice a GMC. Producătorul auto se așteaptă ca Sierra să devină cel mai bine vândut model din gama electrică a GMC, deoarece modelele la prețuri mai mici vor fi introduse anul viitor. Vehiculele „First Edition”, în valoare de aproximativ 100.000 USD, au început recent să fie livrate clienților.
„Credem că aceasta este o propunere complet diferită de cea pe care oricine a prezentat-o vreodată”, a declarat vicepreședintele GMC Global Duncan Aldred la CNBC la terenul de probă GM din suburbia Detroit „Așa că avem încredere în cerere.
GMC nu a dezvăluit un orar pentru momentul în care marca se așteaptă să conducă vânzările cu amănuntul de camioane electrice. Dar pentru a face asta, trebuie să-și vândă mai mult fratele său, Chevrolet Silverado EV, cât și rivalii săi Compania Ford Motor, Mașini Rivian şi TeslaMotor Intelligence raportează că compania a condus vânzările Cybertruck în al doilea trimestru.
Aldred a spus că crede că vor exista cumpărări încrucișate între Sierra și Cybertruck, dar nu le consideră neapărat concurenți majori, deși vehiculele au prețuri similare. Citând date interne, el a spus că mulți cumpărători Cybertruck dețin deja Teslas, în timp ce aproximativ 80% dintre deținătorii de rezervare GMC Sierra dețineau anterior vehicule non-GMC.
„Din câte știm, aproximativ 70% dintre cumpărătorii Cybertruck sunt proprietari de Tesla”, a spus el la un eveniment media. „Deci, nu sunt neapărat cumpărători de camioane, sunt cumpărători Tesla”.
piețe în curs de dezvoltare
Producătorii de automobile precum General Motors se grăbesc să lanseze camionete electrice, în parte pentru că Tesla plănuiește să producă astfel de vehicule. Acest lucru a condus la îngrijorarea că liderul vehiculelor electrice din SUA va domina piața camioanelor, care este la fel de importantă pentru producătorul de automobile din Detroit ca și pentru vehiculele electrice.
Duncan Aldred, vicepreședinte de vânzări pentru General Motors Company Buick-GMC, vorbește lângă un camion GMC Sierra Denali HD expus în timpul unui eveniment din Chula Vista, California, SUA, marți, 22 ianuarie 2019.
Sandy Huffaker | Bloomberg prin Getty Images
Dar adoptarea vehiculelor electrice are Mai lent decât se așteptau mulțiîn timp ce piața camioanelor electrice este încă la început.
Piața de camionete electrice a fost de aproximativ 38.500 de unități în prima jumătate a acestui an, inclusiv vânzările cu amănuntul și flote, potrivit Motor Intelligence. Prin comparație, peste 1 milion de camionete de dimensiuni mari, convenționale sau hibride, au fost vândute în acest an până în iunie.
F-150 Lightning de la Ford, pickup-ul complet electric, lider în vânzări, a vândut 15.645 de unități până în iunie, potrivit Motor Intelligence. urmată de Tesla Cybertruck Vânzările în aceeași perioadă au fost de aproape 11.600, inclusiv 8.755 în al doilea trimestru, conducând segmentul, potrivit companiei de date și analize auto.
Potrivit Motor Intelligence, producția și vânzările de pick-up Hummer de la GMC au crescut lent, volumul final de producție fiind mai mic de 1.500 de unități, inclusiv aproximativ 1.100 de unități în trimestrul al doilea.
„Aceasta este o piață foarte junior. Tocmai începe. Pentru GM, ei sunt încrezători că vor fi lideri în acest spațiu datorită istoriei lor cu camioanele și înțelegerii lor de a putea trece la vehicule electrice. Rezonabil.” a declarat Stephanie Brinley, analist șef auto la S&P Global Mobility. „Marea întrebare acum este cât de repede consumatorii (adoptă camioane electrice), nu atributele produsului.”

Inclusiv SUV-urile electrice ale acestor mărci, pe care unele companii precum General Motors le consideră vânzări de camioane, Rivian a apărut ca lider clar, cu vânzări de peste 22.700 de SUV-uri R1S și camionete R1T în prima jumătate a anului. Aceasta este legată de SUV GMC Hummer și modele de camionete, cu vânzări de aproximativ 4.600 de unități.
Aldred a spus că GM se așteaptă să crească producția Sierra EV, inclusiv AT4 off-road Modelul entry-level Elevation va fi lansat anul viitor, mai rapid decât Hummer-ul care a durat câțiva ani pentru a fi lansat. General Motors a declarat că producția versiunii Denali a mașinii este de așteptat să înceapă în al patrulea trimestru.
Sierra EV este acum al treilea camion electric al GM, inclusiv Hummer și nou Chevrolet Silverado Sosirile la dealeri vor începe în decembrie.
Chevrolet vs GMC
Cel mai apropiat concurent al lui Sierra EV este, fără îndoială, Chevrolet Silverado EV. Ambele se bazează pe General Motors Platformă vehicul „Ultium”. și partajați multe părți, funcții și caracteristici de performanță.
Producătorul auto din Detroit își diferențiază vehiculele prin designul interior și exterior și personalitatea mărcii.
“Chevrolet este foarte concentrat pe partea flotei. Suntem foarte concentrați pe partea de retail, la fel ca în cazul camioanelor (motor cu ardere internă). Când te uiți la el, spațiul pentru camioanele electrice este un spațiu premium”, a spus Aldred.
Chevrolet Silverado complet electric la Salonul Auto de la New York pe 13 aprilie 2022.
Scott Mullin | CNBC
Silverado vine în prezent într-o versiune sport costisitoare, la un preț de aproximativ 96.500 USD și un camion de lucru conceput pentru flote și clienții comerciali, începând de la aproximativ 67.000 USD.
Sierra este mai rafinat și mai luxos decât omologul său Chevy: are lemn cu pori deschiși, un ecran mai mare, conducere standard Super Cruise pe autostradă, modul „Crab Mode” de la GMC și direcție pe patru roți.
„GM a făcut o treabă grozavă de a diferenția GMC și Chevrolet”, a spus Brinley de la S&P Global, „V-urile GMC Sierra și Chevrolet Silverado arată foarte diferit, iar GM este cu ambii clienți de zeci de ani trebuie să faceți pentru a atrage cumpărători GMC mai degrabă decât cumpărători Chevy și au o diferență foarte subtilă.
2024 Sierra EV Denali Edition 1
Sursa: General Motors
Ambele mașini au o autonomie evaluată EPA de 440 de mile și oferă până la 754 de cai putere și 785 lire-picior de cuplu. Important pentru mulți clienți de camioane, aceștia pot, de asemenea, tracta 10.000 de lire sterline și pot încărca 100 de mile în aproximativ 10 minute folosind un încărcător rapid DC.
Un lucru care face ca Silverado și Sierra EV să fie unice în comparație cu alte vehicule electrice este că Abilitatea de „poarta de mijloc”, Scaunul din spate al vehiculului se pliază, iar geamul din spate se deschide pentru a crea un pat de camion lung de aproape 11 picioare și o zonă de încărcare spațioasă.
Bazat pe marca GMC
Patrick Finnegan, manager senior de marketing GMC pentru camioane și SUV-uri, a declarat că Sierra EV, inclusiv versiunea Denali, este de așteptat să continue să ajute GMC în creșterea puterii de preț și a reputației ca o marcă de camioane premium.
Prețurile medii ale tranzacțiilor GMC și modelele premium au crescut datorită noului AT4 off-road și a lui Denali, care sărbătorește a 25-a aniversare ca sub-brand GMC.
De exemplu, prețul mediu de tranzacție pentru camioneta tradițională Sierra de la GMC este de aproximativ 60.000 USD. Aceasta include modelul Denali, care se vinde cu aproximativ 71.000 de dolari, și modelul Denali „Ultimate”, care se vinde cu 78.500 de dolari, potrivit companiei.
2024 Sierra EV Denali Edition 1
Sursa: General Motors
GM nu a anunțat încă prețul pentru modelele electrice GMC Sierra Denali, AT4 și Elevation care vor urma cele 2.500 de modele „Ediția 1”. Dar Aldred a spus că Sierra se poate califica pentru un credit fiscal federal de până la 7.500 de dolari, ceea ce ar însemna că ar costa mai puțin de 80.000 de dolari.
Modelele Denali au evoluat de la pur și simplu ajustate pentru a se diferenția de alte vehicule la oferirea propriilor interioare, piese și caracteristici. Aceste vehicule încă au în mare parte aceleași „oase”, dar oferă Caracteristici și materiale mai luxoase.
GMC spune că modelul Denali reprezintă aproximativ 34% din vânzările cu amănuntul ale GMC. Aceasta este în creștere față de 18% în urmă cu un deceniu și 30% în 2019.
“Acest lucru va continua să ne ajute să ne protejăm spațiul în spațiul ASP premium. Ne va ajuta să deschidem ușa către noi clienți”, a spus Finnegan. „Intenționăm să fim liderul comerțului cu amănuntul în camioanele pentru vehicule electrice și vom avea o gamă mai cuprinzătoare de produse care să ne ajute cu adevărat să facem asta.”