

Harley-Davidson renunță la unele eforturi de diversitate, echitate și incluziune, potrivit unei companii declaraţie postat luni pe site-ul de socializare X.
Compania de motociclete a declarat că a încetat să consulte Campania pentru Drepturile Omului cu privire la indicatorii săi privind tratamentul angajaților LGBTQ+ și că deciziile sale de sponsorizare vor fi luate acum de companie și de fundație, cu accent pe „păstrarea comunității noastre loiale de motociclete”.
„În prezent nu avem o funcție DEI”, se spune în declarație, iar Harley-Davidson nu mai are o funcție DEI din aprilie.
Harley-Davidson a confirmat, de asemenea, că respinge „conținutul motivat social” în cotele de recrutare și formare. Într-o declarație, marca continuă să sprijine primii respondenți, militarii activi și veteranii.
Inițiativele urmează unei campanii online a activistului conservator Robby Starbuck, care a condus bătălii similare împotriva inițiativelor DEI la alte companii. el eliberare În iulie, acesta s-a plâns de o serie de nemulțumiri față de Harley-Davidson, susținând că „s-au trezit complet”. De asemenea, compania a început să efectueze o evaluare internă a părților interesate la începutul acestui an, se arată în comunicat.
„Suntem întristați de negativitatea care a apărut pe rețelele de socializare în ultimele săptămâni și are scopul de a diviza comunitatea Harley-Davidson”, se arată în comunicat.
Eric Bloem, vicepreședintele HRC pentru proiecte și advocacy corporativă, a numit decizia Harley-Davidson de a reduce programele DEI „impulsivă” și a spus că pune politica înaintea intereselor lucrătorilor și consumatorilor.
Starbucks a lăudat mișcarea luni, numind-o „o altă victorie pentru mișcarea noastră”.
Sentimentul anti-DEI al lui Harley-Davidson urmează lanțului de retail aprovizionarea tractoruluiDecizia lui iunie elimina unele personajeși să retragă sprijinul pentru comunitatea LGBTQ+ și angajamentul față de obiectivele privind emisiile de carbon.
Ambele modificări urmează unei decizii din 2023 a Curții Supreme din SUA Eliminați acțiunea afirmativă La universități, experții prevăd că acest lucru ar putea avea un impact asupra recrutării corporative. de atunci, Starbucks, disney şi Ţintă Ne confruntăm cu provocări legale legate de programele DEI care vizează clienții și angajații LGBTQ+.