August 21, 2024

Directorul țintă Brian Cornell despre creșterea prețurilor: Suntem în afaceri ieftine

Într-o industrie cu concurență extrem de acerbă, cum ar fi retailul, nu există loc pentru creșterea prețurilor. Ţintă CEO-ul Brian Cornell a declarat miercuri.

Într-un interviu cu CNBC”cutie de țipeteDirectorul de retail a contestat punctele de discuție ale campaniei, acuzând băcănii de creșterea prețurilor. El a spus că comercianții trebuie să răspundă clienților sau riscă să piardă afaceri.

El a fost întrebat de Joe Kernen de la CNBC, care a subliniat comentariile făcute de vicepreședintele candidatului democrat la președinție Kamala Harris și a întrebat dacă Target sau concurenții săi au beneficiat vreodată de creșterea prețurilor. Harris săptămâna trecută A propus prima interdicție federală În ceea ce privește problema „creșterii prețurilor de către companiile din industria alimentară și alimentară”, s-a spus că unele companii percep prea mult, exacerbând inflația gospodăriei.

„Suntem în afaceri cu chilipiruri”, a răspuns Cornell, observând că marjele de profit cu amănuntul sunt subțiri. El a descris numeroasele locuri în care clienții pot căuta prețuri mai mici sau pot găsi articole în altă parte, de la a merge la un magazin până la a naviga pe telefonul lor pentru a compara prețul unui galon de lapte la diferiți comercianți cu amănuntul.

Șeful retailului țintă face remarci în spatele magazinului cu reduceri A depășit așteptările de pe Wall Street A raportat venituri și venituri miercuri, dar a fost precaut cu privire la îndrumările pentru întregul an. Compania a spus că se așteaptă ca vânzările comparabile, excluzând impactul deschiderilor și închiderilor de magazine, să se situeze la capătul inferior al unui interval constant de creștere cu 2%. Cu toate acestea, compania și-a ridicat indicațiile privind profitul și a spus că se așteaptă ca câștigul pe acțiune ajustat să fie între 9 și 9,70 dolari, în creștere față de prognoza anterioară de 8,60 și 9,60 dolari.

inflaţia şi Furia consumatorilor pentru prețurile mari Pentru companii precum Target, importanța acesteia continuă să crească. Numeroși comercianți cu amănuntul, inclusiv depozit acasă, Walmart şi magazinul universal macy’sRapoartele din ultimele două săptămâni au arătat că consumatorii precauți sunt foarte pretențioși cu privire la unde își cheltuiesc banii.

Cornell a declarat pentru „Squawk Box” că retailerul încearcă să atragă „consumatorii care își gestionează cu atenție bugetele”, adăugând că „valoarea este în ADN-ul nostru”.

Target este una dintre mărcile de consum cu o vastă experiență Răspunsul la preocupările consumatorilor prin reduceri de preț. ea Aproximativ 5.000 de necesități zilnice au redus prețuricum ar fi scutecele și untul de arahide, pentru a încerca să genereze trafic și vânzări mai mari. Altele, precum McDonald’sau Vă prezentăm mese de mare valoare.

Până acum, reducerile au rezonanță la Target: traficul clienților către magazinele și site-ul Target a crescut cu 3% în trimestru, chiar dacă cumpărătorii au pus mai puțini bani în coș decât acum un an.

Walmart CEO-ul Doug McMillon a declarat săptămâna trecută preturile au scazut Dar el a spus că inflația este „mai încăpățânată” în cazul mărfurilor uscate și al alimentelor procesate.

În timpul unui apel pentru câștiguri cu investitorii, el a spus că unele mărci „încă vorbesc despre creșteri ale costurilor și ne respingem agresiv, deoarece credem că prețurile trebuie să scadă”.

Nu ratați aceste informații de la CNBC PRO

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *