
O vedere aeriană a noilor vehicule electrice ale BYD care urmează să fie exportate la un doc din Yantai, provincia Shandong din estul Chinei.
Donk |. Publicarea viitorului |
Guvernul Chinei a criticat miercuri Uniunea Europeană cu privire la tarifele de import la vehiculele electrice, după ce blocul a redus tarifele la câțiva producători importanți de vehicule electrice. Tesla.
Un purtător de cuvânt al Ministerului Comerțului a declarat reporterilor că Beijingul crede în continuare că ancheta UE privind subvențiile industriei de vehicule electrice din China a ajuns la o „concluzie prestabilită”, adăugând că UE promovează concurența neloială.
„China va lua toate măsurile necesare pentru a apăra cu hotărâre drepturile și interesele legitime ale companiilor chineze”, a declarat un purtător de cuvânt al Ministerului Comerțului, potrivit Google Translate.
Marți, Comisia Europeană, brațul executiv al UE, tarife mai mici de import Unii producători de mașini electrice importă mașini din China în UE.
De asemenea, ar impune un tarif de 9% producătorului de mașini electrice al lui Elon Musk, Tesla, în scădere față de 20,8% așteptat anterior.
Tarifele sunt în plus față de tariful existent de 10% al UE pentru vehiculele electrice importate în regiune din China.
De asemenea, Comisia Europeană a redus tarifele pentru mai mulți producători chinezi de vehicule electrice, inclusiv BYD, Administrația de Stat pentru Industrie și Comerțși de bun augur.
UE a anunțat pentru prima dată tarifele în iunie, ca răspuns la îngrijorările UE că subvențiile generoase pentru industria vehiculelor electrice din China denaturează concurența în Europa.
Ca răspuns la mișcare, Ministerul Comerțului din China a declarat că guvernul și industria vehiculelor electrice din China „au furnizat zeci de mii de pagini de documente legale și dovezi prin diferite metode, cum ar fi trimiterea de chestionare, opinii scrise și declarații de audiere”.
Ministerul Comerțului a declarat că documentele „oferă o apărare cuprinzătoare și aprofundată a practicilor nerezonabile și neconforme ale UE” și a subliniat că tarifele UE „vor submina stabilitatea lanțului global de aprovizionare a industriei auto, inclusiv UE”.
Ministerul Comerțului a declarat că decizia finală a UE „nu a încorporat pe deplin opiniile Chinei” și „s-a bazat pe „fapte” determinate unilateral de UE, mai degrabă decât pe fapte recunoscute de ambele părți”.
China se opune ferm acestui lucru și îi acordă o atenție deosebită.
Acesta a adăugat că speră să rezolve orice dispute comerciale cu UE și să ia măsuri practice pentru a evita escaladarea fricțiunilor comerciale.