
Apartament plutitor. Un iaht rezidențial. Închirieri de vacanță în întreaga lume.
Rezidentul Jim Minarik a spus că nava de croazieră de lux World are multe descrieri, dar „nava de croazieră” nu este una dintre ele.
„Singura similitudine dintre lume și navele de croazieră este că plutesc pe apă”, a spus el. „Dacă nava noastră ar fi o navă de croazieră, am putea avea 1.500 de pasageri. Când suntem cu adevărat ocupați, avem între 200 și 300 de oameni”.
The World are 167 de apartamente private, variind în mărime de la studiouri de 290 de metri pătrați până la reședințe cu patru dormitoare de 3240 de metri pătrați.
Minarik și soția sa au achiziționat apartamentul în 2020 și plănuiau să rămână pe barcă una sau două luni în fiecare an. Cu toate acestea, el a spus că acum petrec jumătate din an pe barcă.
Mulți rezidenți își aduc propriul mobilier și angajează designeri de interior pentru a-și decora apartamentele.
Sursa: lume
„Am descoperit că ne-a plăcut foarte mult această comunitate și acest mod de a călători – a fost foarte relaxat și confortabil”, a spus el. „Vezi constant lucruri noi.”
Minarik a spus că cuplul a devenit atât de îndrăgostit de experiența de la bord, încât au cumpărat în cele din urmă un al doilea apartament mai mare pe lume și au păstrat primul apartament pentru familie și prieteni.
viata la bord
La fel ca multe nave de croazieră, World Cruises oferă mai multe restaurante și baruri, cursuri de yoga și o sală de sport, două piscine, un centru medical și room service non-stop.
Dar asemănările se opresc în mare parte aici. În primul rând, pe această navă, proprietarul are ultimul cuvânt.
„La bord este o societate democratică”, spune directorul rezidențial Eddie Wong. „Ei votează lucruri precum itinerarii, votează renovarea navelor”, și consiliul de administrație.
Când World a andocat în Singapore în mai 2024, piscina în aer liber a stat în liniște. se va dubla.
Sursa: CNBC
Huang a spus că itinerariul se schimbă în fiecare an. El a spus că itinerarul din 2026 a fost finalizat și a inclus Antarctica, Polinezia Franceză și Insula Paștelui, pe care a numit-o „unul dintre cele mai populare locuri din lume”.
World acostează în aproximativ 100 de porturi pe an, a spus Wong, timp de două până la cinci zile, mai degrabă decât câteva ore.
„Vom naviga într-un port, cum ar fi Coasta Amalfi”, a spus Minarik. „Stăm trei sau patru zile, așa că probabil că nici măcar nu vom putea coborî din mașină în prima zi… Probabil că vom merge doar să luăm cina”.
Wong a spus că The World a creat albume foto după expediții, inclusiv o călătorie din 2024 în Antarctica, regiunea Kimberley din Australia, Papua Noua Guinee și Insulele Solomon.
Sursa: CNBC
El a spus că câțiva proprietari trăiesc la bord cu normă întreagă, dar cei mai mulți pot veni și pleca după bunul plac.
După ce a navigat din America de Sud în Africa de Sud, Minarik a spus că el și soția sa au debarcat în Cape Town și au vânat timp de două săptămâni înainte de a se întoarce acasă în Orange County, California. El a spus că prietenii care călătoreau cu ei au ajuns din urmă nava în timp ce se deplasa spre coasta de vest a Africii.
locuitori ai lumii
Mulți dintre proprietari sunt nord-americani, a spus Huang. „Dar avem rezidenți din aproximativ 20 de țări diferite… sunt și o mulțime de australieni la bord”, a spus el.
Minarik, fost CEO al unei mari companii de electronice de larg consum, a declarat că proprietarii au atins un anumit nivel de succes financiar.
„Este pur și simplu adevărat, dar ceea ce este cu adevărat interesant este că toată lumea are o poveste grozavă”, a spus el.
Prețurile de cumpărare pentru case variază de la 2,4 milioane USD la 15 milioane USD, iar această cifră nu include taxele trimestriale de întreținere, care pot fi de aproximativ 10% din prețul anual de achiziție.
Taxele de întreținere includ credite pentru mese în valoare de 33.000 USD, dar plătesc și taxele pentru echipaj, renovarea și întreținerea bărcii, care are un teren de tenis de dimensiuni mari.
Sursa: lume
Cu toate acestea, Minarik a spus că banii nu sunt un subiect mare în The World.
„Este absolut imposibil să ții pasul pentru că, fie că ești milionar, fie că sunt mulți miliardari”, a spus el, „Deci vorbești despre dragostea ta pentru călătorii și experiențe”.
El a spus că unul dintre prietenii săi de pe barcă, un bărbat în vârstă de 82 de ani, a donat „mai mulți bani decât am crezut vreodată posibil” unor organizații de caritate. Despre ce vorbesc ei? — Scufundare, spuse Minarik.
Un bar de șampanie pe strâmtoarea Penola din Antarctica.
Sursa: lume
Huang a spus că potențialii cumpărători au fost verificați. Pe lângă verificările financiare și penale, cumpărătorii vor avea nevoie de două scrisori de recomandare de la rezidenții existenți, a spus el.
Un reprezentant al companiei ne-a spus că aproximativ 10% din locuințe sunt vândute în fiecare an Călătorii CNBC.
Perioada medie de proprietate este de șapte până la opt ani, a spus Huang. Până atunci, a spus el, proprietarii au văzut o mare parte din lume de mai multe ori. Alții pleacă pentru a fi mai aproape de asistența medicală specializată sau pentru a petrece mai mult timp cu familia.
Minarik este de acord că cel mai mare dezavantaj al vieții la bord este timpul departe de copii și nepoți. El a spus că el și soția sa și-au planificat viața pentru a echilibra dragostea pentru familie și explorare.
Un alt dezavantaj? Minarik a spus că nu își poate aduce câinele în avion.
Dar „dacă ar fi să sugerez altceva decât să nu am animale de companie și familii, aș inventa”, a spus el.
Există doar nave similare?
Huang a spus că, în timp ce alte companii l-au încercat, lumea rămâne singura de acest gen.
Locuitorii pot găti în apartamentele lor, folosind alimente cumpărate de la magazinele care aprovizionează produse și mese gourmet în port sau la bord.
Sursa: lume
MV Narrative este o barcă rezidențială high-end construită de o clădire numită povesteafectate de mai multe întârzieri ale zborurilor. Planuită inițial să navigheze în 2024, acum este programată să înceapă croaziera în 2027.
O altă barcă rezidențială, viata de mareanulat în noiembrie 2023, era programat inițial să navigheze pentru prima dată în aceeași lună. Unii turiști și-au vândut afacerile și casele înainte de a afla că Miray Cruises, compania din spatele croazierei, a anulat croaziera de trei ani. După ce nu a reuşit să securizeze vasul.