Shauntil Cox ridică greutăți cu ajutorul antrenorului Deano Troost la Planet Fitness din New Caney, Texas, pe 19 septembrie 2023.
Jason Folkman |. Ziarele Hearst |
Numărul tot mai mare de utilizatori la sală care doresc să-și dezvolte mușchi a determinat marile companii de fitness să-și reorienteze eforturile dincolo de cardio.
De fapt, conform statisticilor, creșterea musculară este obiectivul numărul unu pentru 2024, înaintea pierderii în greutate și a exercițiilor generale. viaţăSondaj anual de 3.000 de respondenți.
Acum, ambele Peloton şi fitness pe planetă Forța investițională este extinsă.
Planet Fitness și-a reînnoit portofoliul de echipamente, iar la începutul acestei luni, Peloton a lansat testarea unei aplicații dedicate programelor de antrenament de forță numite Puterea echipei gazdă+.
Am descoperit că membrii au căutat mai multă forță și mai puține echipamente cardio în ultimul an, fitness pe planetă Potrivit apelului companiei privind veniturile din trimestrul al treilea din 2023, compania și-a transformat ofertele de fitness pentru a satisface interesele consumatorilor, în special clienții generației Z, care reprezintă 25% din baza de clienți a companiei.
„Generația Z preferă în mod clar forța și exercițiile funcționale decât cardio”, a spus Thomas Fitzgerald, director financiar, „Utilizarea benzii de alergare este în continuare aproximativ aceeași, dar eliptică și utilizarea bicicletelor și a altor echipamente a fost mult redusă”.
Câștigurile din al doilea trimestru ale Planet Fitness au depășit estimările privind veniturile, iar accentul pe care îl pune pe antrenamentul de forță a ajutat compania să atingă acest punct. Fitzgerald a spus că echipamentul cu greutăți costă mai puțin decât echipamentul cardio, iar zonele de antrenament de forță tind să aibă mai mult spațiu pentru ca alți membri să se antreneze.
Miriam Fried, un antrenor personal concentrat pe forță din New York City, a observat o schimbare similară la femei. Ea a spus că mulți dintre clienții ei sunt femei care au mai luat cursuri de aerobic sau de fitness în grup, dar care sunt interesate să devină mai puternice.
„În ultimul deceniu, de când sunt în industria fitness, aș spune că a devenit cu siguranță mai obișnuit ca femeile să se antreneze de forță”, a spus Fried.
O bicicletă de exerciții Peloton este văzută după ce a sunat clopoțelul inițial al ofertei publice pe site-ul Nasdaq Marketplace pe 26 septembrie 2019 în New York, New York.
Shannon Stapleton |
Peloton testează, de asemenea, dacă antrenamentul de forță poate fi o parte din drumul său înainte pe măsură ce compania se confruntă preocupări tot mai mari.
Peloton a declarat anterior Nevoi de echipamente de fitness Vânzările articolului au fost lente, deoarece consumatorii au redus din achizițiile cu bilete mari. Compania a mai spus, de asemenea, că conținutul său de antrenament de forță, nu cursurile de ciclism sau alergare, este cel mai popular tip de clasă printre membrii digitali și al doilea cel mai popular printre membrii cu hardware Peloton.
Noua aplicație a companiei, Peloton Strength+, este concepută pentru antrenamentul de forță în săli de sport, mai degrabă decât în studiourile Peloton, și va oferi programare personalizată, condusă de instructori, potrivit companiei.
Peloton poate face parte din acest efort atunci când compania raportează câștigurile joi.
Noua strategie de mișcare a lui Peloton este similară cu cea a aplicației de fitness Ladder, care oferă antrenament personalizat de forță din 2020. – Lansat în timpul pandemiei de COVID-19, a înregistrat „cea mai explozivă creștere” din ultimii câțiva ani.
Fiind un produs de mobilitate axat pe antrenamentul de forță, utilizatorii Ladder sunt în primul rând femei și oameni care investesc în abonamente la sală pentru a obține echipament, a spus Stewart.
„Șaptezeci la sută dintre membrii aplicației noastre sunt femei, așa că, pe măsură ce antrenamentul de forță devine mai popular și mai solicitat, cu siguranță beneficiem de pe urma asta”, a spus Stewart.
Potrivit Stewart, 65% dintre utilizatorii Ladder folosesc aplicația pentru a merge la sală și pentru a folosi echipamentul de acolo în fiecare săptămână. El a spus că, în timp ce produsele din timpul epidemiei au fost vizate în principal consumatorilor de fitness acasă, pasionații de fitness reprezintă acum un potențial neexploatat pentru industrie.
„Majoritatea companiilor din spațiul nostru nu se concentrează cu adevărat pe acest utilizator, chiar dacă este o audiență uriașă, 65 de milioane de membri ai sălii în SUA… Este un public mare, semnificativ, care este implicat, entuziasmat și implicat Angajat financiar în fiecare zi. exercițiu”, a spus Stewart.