Pe 5 martie 2024, un magazin Target din Manhattan, New York.
Spencer Pratt |. Getty Images
ŢintăRetailerul urmează să raporteze câștiguri trimestriale miercuri, deoarece încearcă să-și revină după o perioadă prelungită de vânzări și profituri slabe.
Iată ce se așteaptă Wall Street de la retailerul din Minneapolis, potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de LSEG:
- Câștig pe acțiune: 2,18 USD
- venituri:25,21 miliarde USD
Target este cunoscută pentru selecția sa largă de mărfuri la modă, dar la prețuri accesibile, dar pe măsură ce consumatorii cumpără mai puține articole neesențiale, cum ar fi îmbrăcăminte nouă sau decor pentru casă, plătesc mai mult pentru cheltuielile zilnice, cum ar fi mâncarea și locuința. Vânzările comparabile ale companiei au scăzut în ultimele patru trimestre. Valoarea industriei, cunoscută și sub denumirea de vânzări în același magazin, elimină impactul factorilor unici, cum ar fi deschiderile și închiderile de magazine.
Cu toate acestea, liderii Target au declarat în mai că compania Se preconizează reluarea creșterii vânzărilor în sezonul doi. Target a spus că vânzările comparabile pe întregul an vor fi stabile pentru a crește cu 2%, iar câștigurile pe acțiune ajustate vor fi între 8,60 USD și 9,60 USD.
Target a luat măsuri pentru a încerca să sporească vânzările și să crească traficul pietonal. În mai a anunțat că va face asta Aproximativ 5.000 de articole achiziționate frecvent au prețuri reduseinclusiv scutece, lapte și prosoape de hârtie. companie Relansează-și programul de fidelitate La începutul acestui an, compania a lansat Target Circle 360, un nou abonament plătit care include avantaje precum transportul gratuit în aceeași zi. Target găzduiește, de asemenea, propriul eveniment de vânzări în iulie, pentru a se lega Amazonziua principală a lui.
Înapoi la școală este, de asemenea, un moment important pentru comercianți cu amănuntul, deoarece acesta este momentul în care familiile se chinuie de obicei să cumpere pantofi, haine, rucsacuri, laptopuri și multe altele noi.
Există și alți indicatori care ar putea fi de bun augur pentru Target. Cheltuielile consumatorilor au fost mai puternice decât se aștepta în iulie Vânzările cu amănuntul premium au crescut cu 1% comparativ cu luna trecută, potrivit Departamentului de Comerț al SUA.
mari concurenți Walmart saptamana trecuta A depășit așteptările de pe Wall Street și a ridicat din umeri preocupările cu privire la înrăutățirea sănătății consumatorilor. Directorul financiar John David Rainey a declarat pentru CNBC că clienții „rămîn selectivi, pretențioși (și) conduși de valoare”, dar a adăugat: „Nu vedem niciun impact suplimentar asupra sănătății consumatorilor”.
Cu toate acestea, mixul de vânzări al lui Target arată diferit de cel al Walmart. Doar 23% din veniturile Target provin din produse alimentare, comparativ cu aproximativ 60% din afacerile Walmart din SUA, potrivit celui mai recent raport anual al companiei.
În plus, rezultatele trimestriale ale Walmart ar putea amenința Target. Într-un apel pentru câștiguri săptămâna trecută, Rainey a spus că majoritatea câștigurilor din acțiunile Walmart provin de la gospodăriile cu venituri mai mari, care probabil că vor alege magazinele și site-ul Walmart în detrimentul altor retaileri precum Target.
Acțiunile țintă s-au închis marți la 144,33 USD. Acțiunile companiei au crescut cu aproximativ 1% până în prezent, la închiderea de marți. Acest lucru a fost în urmă cu câștigul S&P 500 de aproximativ 17% în aceeași perioadă.