
Corporația TJX Miercuri și-a crescut orientarea pentru întregul an, după ce a raportat încă un sfert de vânzări puternice, dar perspectivele au rămas ușor sub așteptările de pe Wall Street.
Magazinul cu reduceri din spatele Marshalls, HomeGoods și TJ Maxx se așteaptă acum la câștiguri anuale între 4,09 USD și 4,13 USD, în comparație cu așteptările de 4,14 USD, potrivit LSEG.
TJX se așteaptă la un câștig pe acțiune pentru trimestrul de la 1,06 USD până la 1,08 USD, în comparație cu așteptările de 1,10 USD.
Retailerii dezamăgiți de recomandări nu au avut un impact negativ prea mare asupra prețurilor acțiunilor lor până acum în acest sezon de profituri, un semn că investitorii se pregătesc pentru incertitudine în a doua jumătate înaintea alegerilor prezidențiale din SUA și a posibilelor reduceri ale ratei dobânzii din partea Rezervei Federale. Acțiunile TJX au crescut cu aproximativ 4% în tranzacțiile înainte de piață.
Asta fac magazinele cu discount În comparație cu așteptările de pe Wall Street, potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de London Stock Exchange Group (LSEG):
- Câștig pe acțiune: 96 de cențiSe așteaptă 92 de cenți
- venituri: 13,47 miliarde USD, estimat 13,31 miliarde USD
Compania a raportat un profit net de 1,1 miliarde de dolari, sau 96 de cenți pe acțiune, pentru cele trei luni încheiate la 3 august, comparativ cu 989 de milioane de dolari sau 85 de cenți pe acțiune, cu un an mai devreme.
Vânzările au crescut la 13,47 miliarde USD de la 12,76 miliarde USD în aceeași perioadă a anului trecut.
În anul fiscal 2024 al TJX, care s-a încheiat în februarie, compania a înregistrat o creștere puternică a vânzărilor și îndrumări solide, dar investitorii au fost dornici să vadă cum se dezvoltă Încercuiește numerele următoarele câteva trimestre și dacă poate continua să crească.
Compania, care vede în străinătate principala cale de creștere, a anunțat miercuri că va achiziționa un pachet de 35% din retailerul cu amănuntul din Dubai, Brands for Less, pentru 360 de milioane de dolari. TJX a declarat într-un comunicat de presă că marca privată este singura marcă majoră de reduceri din regiune și operează peste 100 de magazine, în principal în Emiratele Arabe Unite și Arabia Saudită, precum și o afacere de comerț electronic.
„Întrucât TJX încearcă să-și continue creșterea globală, această tranzacție oferă companiei oportunitatea de a investi într-un retailer cu reducere consacrat, cu un potențial de creștere semnificativ”, a spus TJX, „Este de așteptat ca proprietatea companiei pe BFL să crească ușor începând cu anul fiscal 2026. Câștig pe acțiune.”
TJX a declarat că vânzările consolidate de magazine comparabile au crescut cu 4% în trimestrul respectiv, „impulsate în totalitate de creșterea tranzacțiilor cu clienții”, un semn că mai mulți cumpărători vin în magazinele sale. Câștigul a depășit așteptările analiștilor de 2,8%, potrivit StreetAccount.
Creșterea a fost determinată în principal de divizia Marmaxx a TJX din SUA, care include magazinele TJ Maxx, Marshalls și Sierra. Potrivit datelor StreetAccount, vânzările comparabile Marmaxx au crescut cu 5% în acest trimestru, în comparație cu așteptările pentru o creștere de 2,9%. Vânzările comparabile de la HomeGoods au crescut cu 2%, potrivit StreetAccount, mai puțin decât se așteptau analiștii de 3%, deoarece piața generală a mobilierului pentru casă a rămas stagnantă.
Directorul executiv Ernie Herrman a spus că rezultatele trimestrului curent au fost „cu un început bun”.
„Vedem oportunități excelente de cumpărare pe piață și avem capacitatea de a livra mărfuri proaspete și convingătoare în magazinele noastre și online pe tot parcursul sezonului de vânzări de toamnă și de sărbători. În al doilea trimestru, am marcat deschiderea a 5.000 de magazine O piatră de hotar pentru compania noastrăth spuse Herman. „Pe termen lung, suntem încântați de potențialul de a capta cote de piață suplimentare în toate regiunile și de a continua creșterea noastră globală”.
Până la închiderea de marți, acțiunile TJX au crescut cu aproximativ 21% până în prezent. acțiuni atinge noi cote maxime În mai, compania a raportat câștiguri trimestriale puternice.
Retailerul a luat cotă de piață de la rivali precum Ţintă şi magazinul universal macy’s A devenit un refugiu pentru consumatorii conștienți de preț, care ar putea economisi bani, dar doresc totuși să cumpere haine noi.
În luna mai, Herman a spus că compania a câștigat în parte pentru că „a devenit un loc mai cool pentru cumpărături” și a făcut incursiuni în rândul consumatorilor mai tineri din generația Z, care tind să fie mai preocupați de accesul la oferte bune, de înaltă calitate, în loc să facă cumpărături la nivel superior. .
Unii analiști spun că natura modelului de afaceri al TJX înseamnă Performați bine în orice mediu economic. În vremuri bune, nucleul său de consumatori cu venituri mici și medii au bani în plus pentru a cumpăra articole discreționare, cum ar fi haine noi, pantofi și decor pentru casă, în timp ce în vremuri nefavorabile, cumpărătorii cu venituri mai mari vin în magazinele sale pentru a găsi ceea ce își doresc pe hainele de marcă dorite.
Cu toate acestea, unii analiști avertizează cu privire la o scădere bruscă a cheltuielilor de consum Poate fi înaintepoate afecta compania indiferent de valoarea pe care o oferă.