Acțiuni cu cele mai mari câștiguri după ore: SNOW, ZM, URBN
Iată o privire asupra companiilor care fac titluri în tranzacționarea după orele de program: Snowflake — Acțiunile Snowflake au scăzut cu aproape 7%, chiar dacă compania de software a depășit estimările trimestriale și și-a crescut ușor estimările privind veniturile din produse pentru întregul an. Snowflake a raportat câștiguri ajustate pentru trimestrul II fiscal de 18 cenți pe acțiune, peste cei 16 cenți pe acțiune așteptați de analiștii chestionați de London Stock Exchange Group (LSEG). Veniturile sale pentru perioada respectivă au fost de 869 milioane USD, mai mari decât așteptările analiştilor de 851 milioane USD. Urban Outfitters – Acțiunile retailerului au scăzut cu aproximativ 4% după ce vânzările la același magazin i-au dezamăgit pe analiști. Magazinele brandului Urban Outfitters deschise de cel puțin un an au scăzut cu 9,3% în al doilea trimestru, în timp ce analiștii se așteptau la o scădere de 8,3%. Compania a raportat, de asemenea, câștiguri de 1,24 USD pe acțiune, la venituri de 1,35 miliarde USD. Între timp, analiștii chestionați de London Stock Exchange Group (LSEG) se așteptau la câștiguri de 1 dolari pe acțiune la venituri de 1,34 miliarde de dolari. Agilent Technologies Inc. – Acțiunile Agilent Technologies Inc., care furnizează produse utilizate în procesele de laborator, au crescut cu aproape 2% după ce câștigurile din trimestrul al treilea au depășit așteptările. Compania a raportat câștiguri ajustate de 1,32 dolari pe acțiune, în timp ce analiștii intervievați de FactSet se așteptau la câștiguri de 1,26 dolari pe acțiune. Veniturile au fost de 1,58 miliarde de dolari, puțin peste așteptările analiștilor de 1,56 miliarde de dolari. Wolfspeed — Acțiunile de semiconductor au scăzut cu aproximativ 1%. Pentru al patrulea trimestru fiscal, Wolfspeed a raportat o pierdere ajustată de 89 de cenți pe acțiune, în timp ce analiștii chestionați de LSEG se așteptau la o pierdere de 85 de cenți pe acțiune. Veniturile trimestriale ale companiei au fost de 201 milioane de dolari, în conformitate cu așteptările analiștilor, potrivit LSEG. Zoom Video — Zoom-ul a crescut cu 2,7% după raportarea unui al doilea trimestru puternic și depășirea indicațiilor. Compania a raportat un câștig ajustat de 1,39 USD pe acțiune, la 1,16 miliarde USD, în creștere de la 1,21 USD pe acțiune. Zoom a anunțat, de asemenea, că directorul financiar Kelly Steckelberg va părăsi compania. Charles Schwab — Acțiunile de brokeraj au scăzut cu aproape 5%. TD Bank Group a declarat că a vândut 40,5 milioane de acțiuni Charles Schwab, reducându-și participația la firma de brokeraj la 10,1% de la 12,3%. TD Bank a mai spus că va pune deoparte 2,6 miliarde de dolari pentru a rezolva o investigație privind programul său de combatere a spălării banilor, iar veniturile din vânzarea acțiunilor Charles Schwab ar contribui la compensarea acestei sume. — Darla Mercado și Robert Hum de la CNBC au contribuit la raportare.