Acțiuni cu cele mai mari câștiguri la prânz: URBN, PTON, AAP, ZM
Iată o privire asupra companiilor care fac titluri în tranzacțiile de la prânz: Crocs — Acțiunile companiei de încălțăminte au crescut cu aproape 2% după ce Williams Trading a actualizat acțiunile la un rating de cumpărare. Angajarea de către Crocs a actriței Sydney Sweeney ca chip al mărcii sale Heydude ar putea inversa o tendință negativă anterioară de vânzări, a spus firma de investiții. Nordson — Stocul de adezivi a crescut cu 2% după ce profitul fiscal din trimestrul trei a depășit estimările. Nordson a raportat câștiguri ajustate de 2,41 USD pe acțiune, în timp ce analiștii intervievați de FactSet se așteptau la doar 2,33 USD. Veniturile companiei de 661,6 milioane de dolari au depășit, de asemenea, estimările consensuale de 656,5 milioane de dolari. Deutsche Bank – Acțiunile Deutsche Bank listate în SUA au crescut cu peste 3% după ce banca a anunțat un acord cu aproape 60% dintre reclamanții implicați în achiziția PostBank în urmă cu mai bine de un deceniu. Wolfspeed — Acțiunile de semiconductori au pierdut 89 de cenți pe acțiune în al patrulea trimestru, cu 4 cenți mai mult decât se așteptau analiștii intervievați de LSEG, înainte de a scădea cu 4%. Venitul lui Wolfspeed de 201 milioane de dolari a fost conform așteptărilor. Fulg de zăpadă — Acțiunile companiei de software au scăzut cu 13%. Analiștii au indicat o creștere mai lentă ca un potențial motiv pentru declinul acțiunilor, chiar dacă acțiunile au depășit estimările de profit și venituri în ultimul trimestru. Urban Outfitters – Retailerul de îmbrăcăminte a raportat o scădere de 9,3% de la an la an a vânzărilor din al doilea trimestru la magazinele deschise cel puțin un an, trimițându-și acțiunile în scădere cu 9%. Acest lucru a depășit așteptările analiștilor pentru o scădere de 8,3%, potrivit LSEG. Cu toate acestea, câștigurile și veniturile companiei au avut rezultate bune. Peloton — Vânzările companiei de fitness conectate au crescut pentru prima dată în nouă trimestre, trimițându-și acțiunile cu 34% după implementarea unui plan de redresare. Peloton a pierdut 8 cenți pe acțiune, mai puțin decât se aștepta. Advance Auto Parts – Acțiunile Advance Auto Parts au scăzut cu 16% după ce retailerul de piese auto a raportat câștiguri de 75 de cenți pe acțiune în trimestrul al doilea, în timp ce analiștii intervievați de FactSet se așteptau la câștiguri de 93 de cenți pe acțiune. De asemenea, compania și-a redus indicațiile pentru întregul an. Paramount Global — Acțiunile Paramount Global au crescut cu aproape 2% după ce comitetul special al companiei a anunțat o prelungire a perioadei de „go shop” pentru acordul său de fuziune cu Skydance. Comisia Paramount a confirmat, de asemenea, că a primit o ofertă concurentă de la Edgar Bronfman Estée Lauder – acțiunile companiei de frumusețe au crescut cu 2 după ce a trecut de la Piper Sandler de la Neutral la Overweight % mai sus. Analistul Korinne Wolfmeyer a spus că schimbările de conducere au fost unul dintre motivele optimismului ei reînnoit. Stryker — Acțiunile Stryker au crescut cu 1% la știrea că acțiunile medicale vor achiziționa Vertos Medical, o companie axată pe tratarea durerii cronice de spate. Williams-Sonoma — Veniturile din al doilea trimestru ale retailerului de ustensile de bucătărie, de 1,79 miliarde de dolari, au fost sub așteptările analiștilor de 1,81 miliarde de dolari, potrivit LSEG, iar acțiunile sale au scăzut cu 7%. Cu toate acestea, câștigul pe acțiune al companiei de 1,74 USD a depășit estimarea consensuală de 1,60 USD. Zoom Video — Acțiunile de telecomunicații au crescut cu 13% după ce a depășit estimările privind profitul și veniturile din trimestrul II. Ghidurile Zoom pentru trimestrul al treilea și pentru întregul an pentru profit și venituri au depășit, de asemenea, așteptările analiștilor. — Michelle Fox, Jesse Pond și Samantha Subin de la CNBC au contribuit la raportare.