Peloton Compania a declarat joi că iese din roșu și a crescut ușor vânzările pentru prima dată în nouă trimestre, reducând în același timp pierderea totală.
Compania de fitness conectată cu probleme este acum condusă de doi membri ai consiliului, care urmează fostului CEO Barry McCarthy a demisionat la începutul acestui anvânzările în trimestrul IV au crescut cu 0,2%. Deși creșterea a fost modestă, a fost prima creștere anuală a veniturilor Peloton din trimestrul de vacanță 2021.
Compania a mai spus că se pregătește să se concentreze mai degrabă pe profitabilitate decât pe creștere, reducând cheltuielile de marketing și vânzări și crescând semnificativ fluxul de numerar liber și EBITDA ajustat. Reducerile au ajutat Peloton să-și reducă pierderea trimestrială la 30,5 milioane de dolari, de la 241,1 milioane de dolari cu un an mai devreme.
Acțiunile companiei au crescut cu mai mult de 10% în tranzacțiile înainte de piață.
Iată cum a funcționat producătorul de biciclete și benzi de rulare în comparație cu așteptările de pe Wall Street, potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de LSEG:
- Pierdere pe acțiune: 8 cențiSe așteaptă 17 cenți
- venituri: 644 de milioane de dolariSe așteaptă să fie de 631 de milioane de dolari
Pierderile Peloton s-au redus semnificativ în cele trei luni încheiate la 30 iunie. Compania a raportat o pierdere de 30,5 milioane de dolari, sau 8 cenți pe acțiune, în comparație cu o pierdere de 241,8 milioane de dolari sau 68 de cenți pe acțiune, cu un an mai devreme.
Vânzările au crescut la 643,6 milioane USD, o creștere cu aproximativ 0,2% față de 642,1 milioane USD în aceeași perioadă a anului trecut. Asta a adăugat doar 1,5 milioane de dolari, dar Peloton a făcut-o într-un moment în care vânzările companiei scad de obicei, pe măsură ce trimestrul se îndreaptă spre vară și oamenii sunt mai concentrați pe ieșiri și călătorii în loc să facă mișcare.Ultima dată când Peloton a înregistrat o creștere anuală a vânzărilor a fost în perioada sărbătorilor 2021, care este de obicei cel mai puternic trimestru al companiei.
Beneficiile pieței secundare
Vânzările de hardware-uri de fitness conectate scumpe Peloton au scăzut cu aproximativ 4% în trimestru, continuând o tendință pentru companie. Dar veniturile din abonamente au crescut cu 2,3%, iar marja de profit brut a segmentului a crescut cu 1 punct procentual.
În ciuda scăderii vânzărilor de hardware, Peloton își crește veniturile din abonament pe piața secundară, unde oamenii pot cumpăra biciclete staționare folosite pentru o fracțiune din prețul celor noi. În acest trimestru, veniturile din abonamente din achizițiile de hardware de pe piața secundară au crescut cu 16% de la an la an.
„Credem că o parte semnificativă a acestor abonați sunt incrementale și că rata lor netă de pierdere este mai mică decât cea a abonaților închiriați”, a spus compania într-o scrisoare către acționari.
În timp ce vânzările de hardware au afectat rezultatele generale ale Peloton, vânzările Tread sunt în creștere după ce a depășit o rechemare costisitoare. Vânzările portofoliului de produse pentru benzi de alergare Peloton au crescut cu 42% de la an la an în timpul trimestrului.
Există, de asemenea, câteva semne pozitive pentru programul de închiriere de biciclete al companiei, care i-a permis să elibereze inventarul în exces.Rata medie lunară netă a abonamentului plătit pentru închirieri a scăzut cu 1,1 puncte procentuale în timpul trimestrului.Cererea a fost atât de constantă încât nivelurile de stoc de renovare necesare pentru a furniza programul nu mai sunt disponibile. Compania a încetat să mai ofere programul său inițial de închiriere de biciclete pe 1 august și de atunci a cunoscut o cerere în creștere pentru închirierile sale Bike+, vânzările de biciclete originale recondiționate și finanțarea vânzărilor de biciclete noi.
„Aceste programe alternative au o economie de unitate mai puternică decât închirierea inițială de biciclete, cu mai mulți bani în avans și rate mai mari de reținere”, a spus compania într-o scrisoare a acționarilor.
De când s-a încheiat perioada de glorie a pandemiei Peloton, compania s-a străduit să genereze fluxuri de numerar libere și să se asigure că are suficiente active în bilanț pentru a-și achita numeroasele datorii. La începutul acestui an, acesta a anunțat un plan masiv de restructurare Aceasta include reducerea forței de muncă globale a companiei cu 15% până la sfârșitul anului fiscal 2025 pentru a obține economii anuale de costuri de 200 milioane USD.
Aceste eforturi încep să dea roade.
Pe parcursul trimestrului, Peloton a realizat EBITDA ajustat și flux de numerar liber pentru al doilea trimestru consecutiv – o performanță pe care compania nu a realizat-o de la apogeul pandemiei de Covid-19. Compania a raportat un EBITDA ajustat de 70 de milioane de dolari, cu mult peste așteptările analiștilor de 53 de milioane de dolari, potrivit StreetAccount.
Această măsură a crescut cu 105 milioane USD comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut și a crescut cu 64 milioane USD față de trimestrul precedent.
Peloton a generat, de asemenea, un flux de numerar liber de 26 de milioane de dolari, comparativ cu negativul de 74 de milioane de dolari în perioada cu un an în urmă și cu negativul de 8 milioane de dolari în trimestrul precedent.
Peloton și-a îmbunătățit bilanțul după ce a finalizat o refinanțare masivă a datoriei, evitând o criză de lichiditate care se profilează și împingând scadențele datoriei cu câțiva ani.
Peloton a spus că căutarea următorului CEO este „o prioritate de top pentru toate părțile interesate”. „Acest proces este în desfășurare și așteptăm cu nerăbdare să împărtășim mai multe informații pe măsură ce se fac anunțuri”, a spus compania.
Profiturile depășesc creșterea
Pe parcursul anului viitor, Peloton plănuiește să investească în hardware și software pentru a oferi o experiență mai bună pentru utilizator, printre alte măsuri. Cu toate acestea, îndrumările sale presupun că investițiile în aceste noi inițiative „nu vor duce la creșterea utilizatorilor în cursul anului fiscal”, sugerând că Peloton își poate muta în cele din urmă atenția de la creștere la profitabilitate și generarea de fluxuri de numerar libere.
Acest lucru este evidențiat de cheltuielile mai mici pentru vânzări și marketing — cheltuieli care au fost mult timp un obstacol pentru bilanțul Peloton și au fost în scădere. Fiind prea mult criticat pentru dimensiunea firmei.
În acest trimestru, Peloton a redus cheltuielile de vânzări și marketing cu 25,5 milioane USD, o scădere anuală de 19%. Compania a spus că se așteaptă să își reducă în continuare bugetul de marketing în anul fiscal 2025.
Peloton se așteaptă ca vânzările trimestrului să fie mai mici decât prognozele Wall Street, dar EBITDA ajustat să fie mai mare decât se aștepta. Potrivit LSEG, compania a spus că se așteaptă ca vânzările să fie între 560 de milioane de dolari și 580 de milioane de dolari, comparativ cu o prognoză de 609 de milioane de dolari. EBITDA ajustat este de așteptat să fie de la 50 la 60 de milioane de dolari, comparativ cu estimările de 45 de milioane de dolari, potrivit StreetAccount.
Analiștii StreetAccount se așteptau la 2,96 milioane de abonați de fitness conectați în acest trimestru, dar prognoza Peloton a variat între 2,88 milioane și 2,89 milioane.
Peloton se așteaptă ca vânzările pe tot anul să se situeze între 2,4 și 2,5 miliarde de dolari, în comparație cu așteptările de 2,7 miliarde de dolari, potrivit LSEG.