Morgan Stanley spune că două acțiuni de la întoarcerea la școală sunt în creștere

Deși sezonul de cumpărături de la întoarcerea la școală din acest an a fost unul mixt, Morgan Stanley consideră că unii comercianți de îmbrăcăminte populari ar putea depăși impactul încetinirii industriei de îmbrăcăminte și să iasă pe primul loc la sfârșitul anului. Analistul Alex Straton a spus că cheltuielile generale pentru întoarcerea la școală ar trebui să fie în conformitate cu tendințele pre-COVID-19, dar cheltuielile s-au slăbit de la an la an, având în vedere cererea slabă recentă. Ea rămâne destul de optimistă în ceea ce privește cheltuielile cu mobilierul nefavorabil în a doua jumătate a acestui an, dar rămâne mai precaută în privința comerțului cu amănuntul și a mărcilor de mobilier dur, deoarece consumatorii rămân concentrați pe valoare. Comerțul cu amănuntul al bunurilor moale se referă la o categorie de bunuri realizate din materiale moi, cum ar fi îmbrăcămintea, în timp ce vânzarea cu amănuntul al bunurilor tari se referă la produse precum electrocasnice și mobilier. „În timp ce sursele din industrie și investitorii s-ar fi pregătit pentru un sezon BTS în afara sezonului, credem că realitatea s-ar putea dovedi mai bună decât se aștepta (în domeniul textilelor, de fapt, credem că 1) cererea poate crește mai târziu în sezon. 2) Tendințele vor diverge și vor fi determinate de jucători – vor apărea câștigători și învinși”, a scris Stratton într-un raport duminică. Ea a subliniat că, în august, interesul de căutare Google pentru „înapoi la școală” a atins cel mai înalt nivel din 2014, indicând faptul că s-ar putea accelera în viitor. Abercrombie & Fitch și Lululemon Athletica sunt doi dintre cei mai performanti în acest sezon de întoarcere la școală, conform citirii timpurii a unor tendințe și factori legați de consumatori a lui Morgan Stanley. Kohl’s și Torreed Holdings Inc. ar putea rămâne în urmă, a spus compania. Banca a remarcat că retailerul de îmbrăcăminte Abercrombie are cea mai relevantă expunere la tendințele modei de la școală, fiind deosebit de bine pentru dungi și îmbrăcăminte de lucru, în timp ce Kohl’s poate avea cea mai scăzută expunere. Abercrombie s-a clasat, de asemenea, pe primul loc în cel mai recent sondaj intern al Morgan Stanley, sugerând că rezonează cu consumatorii mai tineri, care deseori conduc la cheltuieli în timpul sezonului. Acțiunile Abercrombie au crescut cu peste 87% în acest an și cu peste 900% în ultimii doi ani. Aceste câștiguri au depășit câștigurile companiilor importante de tehnologie precum Meta Platforms, Alphabet și Apple în ambele perioade. Analiștii intervievați de FactSet au stabilit prețuri ținte pe 12 luni, indicând un potențial creștere de 16%. ANF 5Y stoc Abercrombie de munte. Investitorii sunt încântați de creșterea puternică a vânzărilor Abercrombie. Compania, care deține și marca Hollister, a raportat cea mai bună creștere a vânzărilor în primul trimestru din istorie, cu 22%. Raportul său din trimestrul al doilea este programat să fie lansat înainte de deschiderea pieței miercuri. Cu toate acestea, Abercrombie s-a clasat pe cel mai jos rang printre retailerii chestionați de Morgan Stanley în ceea ce privește disponibilitatea netă de a cheltui, expunând compania la riscul unei scăderi anuale a vânzărilor de aproximativ 2,9%, a spus banca. Urban Outfitters, care împreună cu Abercrombie are cea mai relevantă expunere la tendințele modei de la întoarcerea la școală, este, de asemenea, probabil să înregistreze o scădere semnificativă a vânzărilor în conformitate cu valorile companiei. „Suntem îngrijorați de faptul că ANF ar putea fi în spatele unei revizuiri puternic pozitive a EPS și o abordare prudentă a previziunilor anuale ar duce la o bară mai mare”, a spus Stratton, „Aceste așteptări, o evaluare relativă încă scumpă și profituri continue/riscurile ciclice. menține-ne la o greutate egală.” Alți analiști, inclusiv analistul Citi Paul Lejeuz, au rămas optimisti în privința Abercrombie înainte de publicarea veniturilor. La începutul acestei luni, LeJuez a inițiat un „Positive Catalyst Watch” asupra acțiunilor, anticipând o perspectivă mai puternică pentru trimestrul trei cu privire la comentariile pozitive de întoarcere la școală. El a adăugat că nu vede „nu vede semne de încetinire” pentru mărcile Abercrombie și Hollister. Lululemon este un alt potențial beneficiar major al sezonului de cumpărături școlar al lui Morgan Stanley din acest an, potrivit ecranelor companiei. Spre deosebire de Abercrombie, comerciantul de îmbrăcăminte sportivă ar trebui să se bucure de cea mai mare creștere anuală a cheltuielilor pentru întoarcerea la școală. Lululemon ocupă locul înalt în culori neutre, îmbrăcăminte de tenis și balet și este popular în rândul consumatorilor mai tineri, dar prețul mai ridicat ar putea reprezenta o provocare pentru stoc. „Credem că este puțin probabil ca opiniile/sentimentul cu privire la LULU să se schimbe pe termen scurt, în timp ce datele de înaltă frecvență de pe cea mai importantă piață nord-americană a LULU sunt probabil să rămână impresionante”, a spus Stratton, a adăugat: „Această poziție constructivă BTS în general este de bun augur pentru rezultate de 2H și de vacanță, unde LULU se va bucura, de asemenea, de comparații mai ușoare, de o creștere în Săptămâna 53 și de potențiale câștiguri ale programului de inovare/inventar convingător, având în vedere sentimentul de urs, EPS mai scăzut al anului fiscal și evaluarea deprimată.” Stratton a menținut un rating de supraponderare și a spus că profilul risc-recompensă al acțiunii este înclinat în sus. Cu toate acestea, ea și-a redus prețul țintă la 329 USD de la 404 USD, implicând un potențial de creștere de 22,5%. Analiștii chestionați de FactSet au oferit un preț mediu țintă mai optimist, sugerând că stocul ar putea crește cu peste 28% anul viitor. Nu toată lumea se poate descurca atât de bine în acest sezon de întoarcere la școală. Stratton a spus că Kohl a avut performanțe slabe în analiza de întoarcere la școală a lui Morgan Stanley, în conformitate cu îngrijorarea băncii că retailerul ar putea să nu reușească să atragă cumpărători mai tineri, să crească traficul pietonal și să îmbunătățească veniturile în eforturile sale strategice. Stratton apreciază că acțiunile sunt „subponderate”, având în vedere vizibilitatea limitată a mișcărilor noului management al Kohl și probabilitatea continuă de retrogradare a câștigurilor pe termen scurt și lung, a spus ea. Acțiunile Kohl au scăzut cu aproximativ 32% în acest an. Torrid Holdings ar putea deveni un alt întârziat în această toamnă, a spus compania. Straton crede că compania (care operează mărcile Torrid, Torrid Curve, Curv și Lovesick) poate descoperi că relevanța mărcii sale poate slăbi din cauza concurenței crescute din partea retailerilor tradiționali care își extind gamele de dimensiuni, ceea ce face dificilă realizarea inițiativelor sale strategice pentru clienții săi. Impact asupra cererii și profiturilor. Ea a retrogradat recent acțiunile la subponderare.