Leo Patriz |. Electronic+ |
Legislatorii vor să restrângă „taxele de gunoi”, dar restaurantele încearcă să stea departe.
Diverse suprataxe sau taxe la cecurile de restaurant, de la procesarea cardului de credit la bacșișuri la „inflație”, au devenit din ce în ce mai populare în ultimii ani.
Anul trecut, 15% dintre proprietarii de restaurante au adăugat suprataxe sau taxe la cecurile lor din cauza costurilor mai mari, potrivit Asociației Naționale a Restaurantelor. În al doilea trimestru, 3,7% din tranzacțiile cu restaurante procesate de Square au inclus o taxă de serviciu, mai mult decât dublul nivelului de la începutul anului 2022, potrivit unei companii. rapoarte recente de la companie.
Oponenții practicii spun că taxele și suprataxele pot surprinde clienții, păcălindu-i să plătească mai mult pentru masă într-un moment în care portofelele lor sunt deja subțiri. Cei sătui au apelat la Reddit pentru a compila o foaie de calcul cu restaurante în următoarele domenii: Los Angeles, Chicago şi DC Pune comisioane ascunse. Chiar și ceapa se leagănă în practică, Postează o poveste satirică În mai, titlul era „Cecurile la restaurant includ o suprataxă de 3%, Birkin pentru Sugar Baby al proprietarului”.
Administrația Biden are, în linii mari Așa-numitele taxe de gunoi vizatecum ar fi o taxă de serviciu nedezvăluită pentru biletele la concert sau o taxă de stațiune neașteptată la check-out. În această toamnă, se așteaptă ca Comisia Federală pentru Comerț să emită o regulă care interzice companiilor „să perceapă taxe ascunse și înșelătoare”.
Președintele SUA Biden ține un discurs despre securitatea pensionării în Sala de mese de stat a Casei Albe din Washington, DC, pe 31 octombrie 2023. Administrația Biden încearcă să restrângă așa-numitele „taxe nedorite” în conturile de pensii printr-o regulă propusă de Departamentul Muncii din SUA.
Chip Somodevilla |. Getty Images
Restaurantele încearcă să rămână în afara mirelui de mirare al administrației Biden. Ei spun că suprataxele și taxele sunt necesare pentru a menține afacerile pe linia de plutire și pentru a compensa în mod echitabil lucrătorii dintr-o industrie competitivă cu marje de profit foarte mici.
„Provocarea pentru restaurante este că nu toate taxele sunt gunoi… Când vine vorba de cele mai multe taxe pe factura unui restaurant, oamenii știu pentru ce plătesc”, a spus Sean Kennedy, vicepreședinte executiv pentru afaceri publice la a spus National Sean Kennedy.
cheltuieli de luptă
Unii clienți ar putea să nu fie de acord cu Kennedy.
În timp ce legea federală face ilegal ca conducerea să rețină bacșișurile de la angajați, taxele obligatorii pentru servicii sunt proprietatea restaurantului. Unele state, cum ar fi New York, au propriile legi care afirmă că taxele de serviciu aparțin angajatului.
un lucrător la restaurant din Denver Spune într-un comentariu public Ca răspuns la regula propusă de FTC, angajatorul său a descris taxele pe care le percepe clienților ca fiind „distribuite în mod echitabil între angajați”. Dar i s-a spus când a fost angajat că compania păstrează 30% din încasări.
taxa de serviciuRisc crescut de furt de salarii, deoarece angajatorii pot pretinde că banii au fost plătiți lucrătorilor, dar nu au fost distribuiti acestora; Centrul Național de Drept al Femeii scrie în comentariile sale publice. În plus, clienții care plătesc o taxă de serviciu sunt mai puțin probabil să adauge un bacșiș suplimentar la cecul lor, dăunând veniturilor lucrătorilor, a spus organizația nonprofit.
perspectiva restaurantului
Operatorii de restaurante susțin că taxele pentru servicii și alte suprataxe îi ajută să plătească angajaților salarii mai mari și să ofere beneficii mai bune.
Când Galit, un restaurant din Orientul Mijlociu din Chicago, s-a deschis în 2019, a perceput o taxă opțională suplimentară de 2% pentru a acoperi cheltuielile medicale ale angajaților. Astăzi, această taxă este de 4%, plus restaurantele adaugă o taxă de serviciu de 20% la fiecare factură pentru angajații orar. Taxele sunt precizate clar pe site-ul lor, pe pagina Resy și pe meniu.
Coproprietarul și directorul general Andres Clavero, care are experiență în contabilitate, a spus că restaurantele aleg această abordare din câteva motive diferite.
„Noi decidem unde merge totul, așa că o parte din taxa noastră de serviciu de 20% merge către backend”, a spus Clavero.
În plus, prețurile mai mari ale meniului ar putea speria clienții, iar mesenii ar trebui, de asemenea, să plătească taxe de vânzare mai mari. Galit ar impune si impozite mai mari pe salarii. Taxele de serviciu sunt concepute pentru a rezolva problemele de bacșiș. Practica a devenit din ce în ce mai controversată în ultimii ani, deoarece cercetările o leagă de hărțuirea sexuală și discriminarea rasială.
Dacă aceste taxe sunt incluse în prețurile restaurantului, clienții pot alege opțiuni mai ieftine care nu oferă aceleași beneficii angajaților, a spus Cravero.
În unele cazuri, taxele pot ajuta restaurantele să navigheze în legislația dificilă. De exemplu, taxele pentru servicii au devenit mai frecvente în Washington, după ce alegătorii au aprobat Inițiativa 82, care ar elimina treptat salariile cu bacșiș până în 2027. % sau mai puțin.
Kaliwa, un restaurant din Asia de Sud-Est din Washington, D.C., a declarat că a implementat o suprataxă de 8% pentru a combate creșterea costurilor de muncă și de operare.
„Prima noastră prioritate este să fim transparenți cu oaspeții noștri și să ne asigurăm că înțeleg raționamentul din spatele acestor acuzații”, a spus directorul Kaliwa, Peter Demetri.
Pentru Ming-Tai Huh, care conduce afacerea cu restaurante din Square și este partener la Cambridge Street Hospitality Group, taxele de servicii îi ajută pe unele dintre restaurantele sale din Boston să plătească mai mult bucătărilor și mașinilor de spălat vase.
Legea din Massachusetts interzice distribuirea de sfaturi de server cu personalul din bucătărie. Datorită salariilor mai mari care vin cu suprataxa, mai mulți angajați ai companiilor de restaurante optează pentru planurile lor de îngrijire a sănătății.
Hsu a spus că tarifele pentru servicii sunt mai ușor de implementat la restaurantele rafinate ale companiei. Dar CSHG a retras-o în cele din urmă din restaurantul rapid-casual din cauza reacțiilor clienților. În schimb, compania a crescut pur și simplu prețurile meniului.
Lobbyiști și legiuitori
La nivel de stat, restaurantele au avut un oarecare succes în lupta împotriva taxelor de gunoi.
În California, legislația de ultimă oră exclude barurile și restaurantele, precum și magazinele alimentare și serviciile de livrare a produselor alimentare, de la obligația de a enumera taxele obligatorii percepute clienților. Drept urmare, industria este scutită de legea amplă a taxelor anti-spam care a intrat în vigoare la 1 iulie.
„Credem că permiterea multor restaurante care au folosit gratuită automată în loc de gratuitate timp de decenii (ceea ce este mai corect și mai echitabil), precum și creșterile recente ale tarifelor pentru servicii pentru a ajuta la compensarea costurilor, cum ar fi Ordonanța Medicare din San Francisco, va face posibilă pentru ca restaurantele să continue să susțină echitamentul de salarizare și să contribuie la îngrijirea sănătății lucrătorilor”, a scris Asociația Restaurantelor Golden Gate într-o declarație după adoptarea legislației.
Prim-plan al chitanței care arată taxa de confort percepută în plus față de taxele alimentare, Oakland, California, 12 iunie 2024.
Colecția Smith |. Gadot |
Asociația Națională a Restaurantelor consideră că eliminarea taxelor ar duce la confuzie pentru clienți, prețuri mai mari, mai puțină transparență și conformare costisitoare. Grupul comercial estimează că doar noul meniu va costa fiecare restaurant mai mult de 4.800 de dolari.
Excepții de la reguli
Chiar și operatorii de restaurante admit că nu toate taxele și suprataxele sunt demne de acoperire.
Cravero se opune că restaurantele încă percep suprataxe pentru COVID la mai bine de patru ani după ce pandemia și-a închis temporar sălile de mese.
“Pentru mine, este un strigăt de ajutor. Nu este complet deschis și sincer cu privire la unde se duc banii tăi”, a spus el.
Asociația Națională a Restaurantelor, la rândul său, a declarat că împinge FTC să protejeze trei taxe pe care restaurantele le percep în mod obișnuit: taxe pentru petreceri mari, taxe de livrare și taxe de procesare a cardurilor de credit.
Kennedy a spus că grupurile comerciale lucrează pentru a ajuta companiile să mențină marje mici de 3% până la 5%, dar acest lucru este dificil din cauza costurilor de operare în creștere. De exemplu, Kennedy a spus că taxele de transfer de card de credit s-au dublat în ultimul deceniu și sunt acum al treilea cel mai mare cost pentru restaurante.
„Ceea ce le insuflem cu adevărat membrilor noștri este să fie cât mai deschiși și transparenți posibil, astfel încât clienții să știe exact ce primesc atunci când stau să ia masa la restaurantul lor preferat”, a spus Kennedy.