August 28, 2024

Dulap pentru picioare a declarat miercuri că vânzările comparabile au crescut pentru prima dată în șase trimestre, deoarece lucrează pentru a actualiza magazinele și a îmbunătăți experiența clienților. continuă să dea roade.

Vânzările la același magazin ale companiei de pantofi sport în trimestrul doi au crescut cu 2,6%, mult mai bine decât așteptările analiștilor de 0,7%, potrivit StreetAccount. Marja sa de profit brut sa extins, de asemenea, pentru prima dată în mai bine de doi ani.

În ciuda tendinței pozitive, acțiunile au scăzut cu aproximativ 5% în tranzacțiile înainte de piață.

„Programul Lace Up funcționează”, a declarat CEO-ul Mary Dillon într-un comunicat de presă referitor la strategia de redresare a companiei. „Pe măsură ce trimestrul a progresat, tendințele noastre de venituri s-au consolidat, inclusiv un început puternic al sezonului de întoarcere la școală. Suntem, de asemenea, deosebit de încântați să obținem stabilitate sub bannerul Championship Sports”.

Iată cum s-a comportat Foot Locker în comparație cu așteptările de pe Wall Street, potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de LSEG:

  • Pierdere pe acțiune:Ajustat 5 cenți, așteptat 7 cenți
  • venituri:1,9 miliarde USD față de 1,89 miliarde USD așteptați

Foot Locker a pierdut 12 milioane de dolari, sau 13 cenți pe acțiune, în cele trei luni încheiate la 3 august, în comparație cu o pierdere de 5 milioane de dolari sau 5 cenți pe acțiune, cu un an mai devreme. Excluzând articolele unice, Foot Locker a pierdut 5 cenți pe acțiune.

Vânzările au crescut la 1,9 miliarde USD, o creștere cu aproximativ 2% față de 1,86 miliarde USD în aceeași perioadă a anului trecut.

Pentru anul fiscal curent, Foot Locker și-a menținut în mare măsură orientarea și continuă să se aștepte ca vânzările să scadă cu 1% și să crească cu 1% față de anul precedent, mai bine decât așteptările analiștilor pentru o scădere de 0,4%, a spus LSEG.

Foot Locker a respectat, de asemenea, ghidul privind câștigul pe acțiune ajustat. Potrivit LSEG, compania se așteaptă ca câștigurile să fie în intervalul de 1,50 USD până la 1,70 USD, un interval care este în mare parte peste așteptările analistilor de 1,54 USD.

încă de înainte frumusețe supremă Proprietarul Mary Dillon ia cârma În timpul mandatului său la Foot Locker în urmă cu aproape doi ani, ea a lucrat pentru a transforma compania și a se asigura că rămâne relevantă într-o lume a mărcilor emergente. mai putin dependenta de La retaileri cu mai multe mărci ca în trecut.

Dillon a lucrat pentru a repara relația companiei cu cei mai mari parteneri de marcă, Nikeși, de asemenea, analizează cu atenție flota sa mare de magazine, dar învechită, unde compania realizează aproximativ 80% din vânzări. Anul acesta, compania plănuiește să cheltuiască 275 de milioane de dolari Upgrade magazinul său Prin reînnoire și transformare. Foot Locker spune că upgrade-urile funcționează.

Dillon lucrează, de asemenea, pentru a simplifica taxele Foot Locker. Miercuri, compania a declarat că va închide magazinele și operațiunile de comerț electronic din Coreea de Sud, Danemarca, Norvegia și Suedia și că se va baza pe terți pentru a opera în Grecia și România. Ca parte a modificărilor, 30 din cele 140 de magazine Foot Locker din regiunea Asia-Pacific și 629 de magazine din Europa se vor închide sau vor fi administrate de noi operatori.

Foot Locker intenționează, de asemenea, să își mute sediul global din New York la St. Petersburg, Florida, până la sfârșitul anului 2025 și intenționează să mențină operațiuni limitate în New York în continuare.

„Scopul relocării este de a consolida și mai mult prezența semnificativă a companiei în Sankt Petersburg și de a spori colaborarea între echipe între bannere și funcții, reducând în același timp costurile”, a spus Foot Locker într-un comunicat de presă.

Bannerul Foot Locker Champs, care a afectat performanța generală a companiei, dă, de asemenea, unele semne de îmbunătățire. Pentru trimestrul respectiv, vânzările comparabile au scăzut cu 3,9%, o îmbunătățire față de scăderea de 25,3% din aceeași perioadă a anului trecut.

Chiar dacă consumatorii săi de bază continuă să simtă presiunea inflației persistente și a ratelor ridicate ale dobânzilor, Foot Locker a reușit să stimuleze vânzările pe măsură ce își îmbunătățește magazinele, produsele și experiența clienților online și în magazin. Eforturile lui Dillon dau roade.

Până la închiderea de marți, acțiunile companiei au crescut cu peste 5% în acest an, în timp ce acțiunile Nike au scăzut cu peste 21% în aceeași perioadă.

Cererea în industria de retail a încetinit, fără îndoială, dar consumatorii încă cheltuiesc. Sunt doar mai pretențioși cu cine cheltuiesc banii – ceea ce face ca execuția să fie și mai importantă.

„Pe măsură ce ne uităm la restul anului, strategia noastră capătă avânt”, a spus Dillon într-o declarație „Continuăm să cred că luăm acțiunile potrivite pentru a poziționa compania pentru următorii 50 de ani de creștere profitabilă și pentru a crea o perioadă lungă de timp. -valoarea acţionarilor pe termen”.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *