August 28, 2024

Pe 30 noiembrie 2023, un magazin Dollar General din Germantown, New York.

Angus Mordent/Bloomberg prin Getty Images

Cei mai mari trei comercianți cu amănuntul din SUA — Dollar General, Dollar Tree și Kroger — au cerut „numerar „Rambursat la check-out”, suma depășește 90 de milioane de dolari pe anPotrivit Biroului pentru Protecția Financiară a Consumatorului.

Mulți comercianți cu amănuntul oferă opțiuni de rambursare a numerarului pentru consumatorii care plătesc cu carduri de debit sau preplătite.

Dar perceperea taxelor pentru serviciu ar putea „exploata” unii clienți, în special cei care locuiesc în așa-numitele deșerturi bancare și nu au acces ușor la sucursalele băncilor sau retrageri gratuite de numerar, potrivit unei analize publicate marți de CFPB.

CFPB a spus că această dinamică tinde să afecteze în mod disproporționat comunitățile rurale, persoanele cu venituri mici și persoanele de culoare.

Nu toți comercianții cu amănuntul percep taxe de rambursare, care variază de la 0,50 USD la 3 USD per tranzacție, potrivit agenției. represiune În ultimii ani, instituțiile financiare au perceput așa-numitele „taxe nedorite”.

Mai multe de la Personal Finance:
„Ultima soluție” IRS pentru a colecta taxele restante
Cum se pot pregăti investitorii pentru rate mai mici ale dobânzilor
De ce munca de la distanță are putere de rezistență

Cinci dintre cele opt companii incluse în eșantion de CFPB oferă reduceri gratuite în numerar.

Printre acestea se numără lanțurile de magazine de produse alimentare CVS și Walgreens și retaileri cu amănuntul Target și Walmart; (Kroger recomandat Fuziunea de 25 de miliarde de dolari cu Albertsons în 2022, dar înțelegerea în așteptarea ședinței de judecată.)

„Costul pentru obținerea banilor înapoi este cu doar un cenți și jumătate mai mult și totul începe să se adună”, a declarat Adam Rust, director de servicii financiare la grupul de advocacy Consumer Federation of America.

„Pur și simplu face viața din ce în ce mai grea”, a spus el. „Mii de mici incizii la un moment dat”.

Luis Alvarez |. Viziunea digitală |

Un purtător de cuvânt al Dollar General a spus că rambursarea poate ajuta clienții să economisească bani în comparație cu „opțiuni alternative care nu sunt de vânzare cu amănuntul”, cum ar fi încasarea cecurilor sau taxele ATM.

„Deși Dollar General nu este o instituție financiară, oferă opțiuni de rambursare a numerarului în peste 20.000 de magazine din toată țara pentru a servi clienții care ar putea să nu aibă acces convenabil la o instituție financiară majoră”, a spus purtătorul de cuvânt.

Purtătorii de cuvânt ai Kroger și Dollar Tree, care operează magazine Family Dollar și Dollar Tree, nu au răspuns solicitării de comentarii a CNBC.

Kroger, Dollar General și Dollar Tree s-au clasat pe locurile 4, 17 și, respectiv, 19. Cel mai mare retailer din America Până în 2023, vânzările vor ajunge

Cash back este popular

Rust explică că practica de a colecta banii înapoi este relativ nouă.

De exemplu, în 2019, Kroger a taxat 0,50 USD pentru rambursarea de 100 USD sau mai puțin și 3,50 USD pentru rambursare între 100 USD și 300 USD, conform CFPB.

Acest lucru se aplică mărcilor precum Kroger, Fred Meyers, Ralph’s, QFC și Pick ‘N Save.

Cu toate acestea, CFPB a declarat că Kroger a început să redea bani pentru marca Harris Teeter în ianuarie 2024: 0,75 USD pentru sume de rambursare de 100 USD sau mai puțin și 3 USD pentru sume de 200 USD sau mai puțin.

CFPB ia măsuri pentru a reglementa cumpără acum, plătește mai târziu creditorii

Retragerea numerarului din locațiile de vânzare cu amănuntul a fost a doua cea mai populară metodă de obținere a numerarului, reprezentând 17% din tranzacțiile din 2017-22, potrivit unei analize CFPB a jurnalelor și sondajelor privind alegerile de plată ale consumatorilor.

ATM-urile sunt cele mai populare, reprezentând 61%.

Dar există câteva diferențe esențiale între retragerile de numerar cu amănuntul și retragerile de numerar de la bancomate, potrivit CFPB și susținătorii consumatorilor.

De exemplu, ei spun că sumele rambursate sunt limitate relativ scăzute, ceea ce face dificilă limitarea impactului comisiilor prin repartizarea acestora pe retrageri mai mari.

CFPB a spus că retragerea medie de numerar pentru vânzarea cu amănuntul din 2017-2022 a fost de 34 de dolari, în timp ce retragerile de numerar de la bancomate au fost de 126 de dolari.

Deșerturile bancare cresc

Cu toate acestea, experții spun că pentru consumatorii care trăiesc într-un deșert bancar, comercianții cu amănuntul pot fi singura modalitate rezonabilă de a obține numerar.

În 2023, peste 12 milioane de oameni (aproximativ 3,8% din populația S.U.A.) vor trăi în deșerturi bancare, conform Banca Rezervei Federale din Philadelphia.

Raportul a constatat că acest număr a crescut de la 11,5 milioane de persoane în 2019, reprezentând 3,5% din populația totală.

În general, un deșert bancar este orice zonă geografică fără sucursale bancare locale. Acești oameni nu locuiesc pe o rază de 10 mile de o sucursală fizică a unei bănci. Pandemia de Covid-19 accelerează creșterea băncilor digitale Conduceți mai multe bănci Lali Shaffer, expert în riscul plăților la Federal Reserve Bank of Atlanta, a declarat că vor închide locațiile fizice.

Ea a spus că deșerturile „ar putea dăuna populațiilor vulnerabile”, care sunt deja mai puțin probabil să folosească online și mobile banking A scris recent.

Retailerii dau vina pe banci

Avocații retailului spun că băncile ar trebui să fie considerate responsabile pentru comisioanele de rambursare.

De fiecare dată când un client trece o taxă sau un card de credit pentru a face o achiziție, comerciantul trebuie să plătească băncii o taxă. Aceste taxe pot fi 2% până la 4% De exemplu, în cazul tranzacțiilor.

Deoarece suma totală de rambursare este inclusă în prețul total al tranzacției, comercianții trebuie, de asemenea, să plătească băncii o taxă pentru orice numerar solicitat de consumator.

Doug Kantor, consilier general al Asociației Naționale a Magazinelor de proximitate și membru al Asociației de Plăți ale Comercianților, a declarat că „majoritatea mare” a comercianților cu amănuntul nu percepe comisioane de rambursare, astfel încât oferirea gratuită a serviciului clienților ar cauza prejudicii financiare. Comitetul Executiv.

„Băncile au abandonat multe dintre aceste comunități și taxează comercianții doar pentru a lua cardurile oamenilor sau pentru a le oferi oamenilor numerar”, a spus el.

Dar susținătorii consumatorilor spun că calculul ignoră beneficiile pe care comercianții cu amănuntul le primesc prin oferirea de bani înapoi.

„Ați crede că ar vedea asta ca pe o modalitate gratuită de a atrage clienții în magazin, deoarece nu există sucursale bancare”, a spus Rust. „În schimb, vor continua să perceapă o altă taxă de gunoi”.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *