Oamenii intră în magazinul Best Buy din Brooklyn Mall pe 29 august 2023 din New York.
Spencer Pratt |. Getty Images
cel mai bun cumpăr Ea și-a ridicat, joi, îndrumările privind profitul pentru anul fiscal curent, după ce a depășit estimările privind câștigurile și veniturile pentru ultimul trimestru.
Retailerul se așteaptă acum la un câștig pe acțiune ajustat pe întregul an de la 6,10 la 6,35 USD, în creștere față de intervalul anterior de 5,75 USD la 6,20 USD. Cu toate acestea, compania a redus nivelul superior al intervalului său de orientare pentru veniturile pe întregul an și vânzările comparabile.
„Cu privire la a doua jumătate a anului, ne așteptăm ca industria noastră să continue să demonstreze o stabilitate în creștere”, a declarat Matt Birunas, directorul financiar Best Buy, într-un comunicat de presă al companiei.
Acțiunile Best Buy au crescut cu 6% la tranzacționarea înainte de piață joi.
Iată cum performanța retailerului de electronice de larg consum în comparație cu așteptările de pe Wall Street din 3 august, conform unui sondaj LSEG al analiștilor:
- Câștig pe acțiune: 1,34 USD față de 1,16 USD estimat
- venituri: 9,29 miliarde USD față de 9,24 miliarde USD așteptate
Compania a raportat un venit net de 291 milioane dolari, sau 1,34 dolari pe acțiune, pentru trimestrul respectiv, comparativ cu 274 milioane dolari sau 1,25 dolari pe acțiune, cu un an mai devreme.
Vânzările nete au scăzut la 9,29 miliarde dolari în trimestrul respectiv, de la 9,58 miliarde dolari în aceeași perioadă a anului trecut.
Vânzările comparabile au scăzut cu 2,3% în trimestrul respectiv, comparativ cu o scădere de 6,2% în aceeași perioadă a anului trecut.
Best Buy a fost încercați să întoarceți situația ca răspuns la doi ani de scădere a vânzărilor. Comercianții cu amănuntul discreționari se confruntă cu cererea slabă a consumatorilor, deoarece vânzările cresc în timpul pandemiei de coronavirus și consumatorii scad din cauza inflației ridicate.
Pe măsură ce ciclul de înlocuire mult așteptat al achizițiilor de tehnologie din epoca pandemiei începe să se strecoare, retailerul caută să valorifice măsurile de marketing și operaționale. Best Buy a declarat în iulie că va adăuga echipe de vânzări foarte bine pregătite în trei secțiuni cheie ale magazinelor sale – computere, electrocasnice și home theater – și va lansa o campanie de marketing care include videoclipuri YouTube pentru a capta atenția consumatorilor.
Compania a mai declarat pariu Într-un val de debuturi de produse noi tehnologice, de ex. O gamă de iPad-uri noi sponsor măr Mai și laptopuri cu AI promovat trece prin Microsoft.
În timp ce se afla în companie Profit în primul trimestru fiscal Directorii Best Buy au declarat în cadrul unei conferințe telefonice în mai că se așteptau ca tendințele de vânzări să se „îmbunătățească treptat” în 2024 și ca stabilitatea industriei să crească.
Cele mai recente cercetări ale companiei de cercetare de piață Circana arată că vânzările de electronice de larg consum au fost pe o tendință descendentă și se așteaptă să scadă cu încă 2% în 2024.