August 29, 2024

BERLIN, GERMANIA – 4 SEPTEMBRIE: Birourile Delivery Hero fotografiate pe 4 septembrie 2020 în Berlin, Germania. (Fotografia de Jeremy Mohler/Getty Images)

Jeremy Mohler |. Getty Images Divertisment |

Companie europeană de livrare a alimentelor erou de livrare Ea a spus că intenționează să-și desprindă afacerea din Orientul Mijlociu, Talabat, și să o listeze la Bursa de Valori din Dubai mai târziu în acest an.

Într-o scurtă declarație de joi, Delivery Hero a declarat că „se pregătește să își listeze afacerea Talabat pe piața financiară din Dubai în al patrulea trimestru”.

„Delivery Hero poate căuta o listă printr-o vânzare secundară de acțiuni, care va păstra un pachet majoritar de acțiuni în entitatea listată la nivel local după IPO”, a spus Delivery Hero într-un comunicat.

Compania nu a dezvăluit evaluarea, prețul țintă al acțiunilor, numărul de acțiuni care urmează să fie listate sau un calendar specific după trimestrul al patrulea.

Oferta publică inițială a Talabat rămâne supusă condițiilor de piață, aprobării prospectului de către autoritățile de reglementare a valorilor mobiliare și aprobării de către conducerea și consiliile de supraveghere ale Delivery Hero.

După ce a apărut vestea, CEO-ul Delivery Hero, Niklas Ostberg, a declarat într-un interviu telefonic cu CNBC că listarea propusă pe piața Talabat este de a atrage investitori locali din regiune pentru a co-investi și a sprijini sectorul.

„Întotdeauna căutăm aceste oportunități pentru a aduce un sprijin mai puternic”, a declarat Osterberg pentru CNBC, „Orientul Mijlociu este o parte importantă a afacerii noastre… și pentru noi să ne construim în continuare o bază puternică, de valoare clară. ”

Talabat operează în țări din Orientul Mijlociu, inclusiv Bahrain, Egipt, Irak, Iordania, Kuweit, Oman, Qatar, Arabia Saudită și Emiratele Arabe Unite. Orientul Mijlociu și America de Nord sunt a doua regiune ca mărime a Delivery Hero, reprezentând aproximativ 28% din veniturile totale ale companiei în trimestrul doi, potrivit rezultatelor financiare separate publicate joi.

Acesta este, de asemenea, un domeniu cheie de creștere pentru companie. În cele trei luni până în iunie, veniturile diviziei au fost de 874,7 milioane de euro, în creștere cu 37% față de anul precedent.

Osterberg a refuzat să comenteze dacă Delivery Hero ia în considerare în mod activ noi oportunități, cum ar fi vânzarea de active strategice cheie și IPO-uri individuale ale unităților, dar a declarat pentru CNBC că compania este „întotdeauna deschisă la astfel de oportunități cu valoare adăugată”.

„Când vedem că are o valoare clară și are sens financiar și strategic, cu siguranță suntem întotdeauna deschiși”, a spus Osterberg.

„Nu pot comenta acest caz specific, dar cred că ați crede că există un motiv clar – atât strategic, cât și financiar – pentru ca noi să-l vedem.”

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *