Sigla unui magazin Lululemon joi, 22 august 2024, în New York, SUA.
Yuki Iwamura |. Bloomberg |
lululemon Compania a ratat joi previziunile de vânzări ale Wall Street pentru al doilea trimestru fiscal și a redus orientările după ce mult-așteptata lansare a produsului a eșuat și creșterea a încetinit în America.
Compania se așteaptă acum la un venit net pe întregul an de la 1,038 la 10,48 miliarde dolari, în scădere față de intervalul anterior de 10,7 miliarde dolari la 10,8 miliarde dolari. Lululemon se așteaptă ca câștigurile pe acțiune să se situeze în intervalul de 13,95 USD la 14,15 USD, în scădere față de orientarea anterioară de 14,27 USD la 14,47 USD.
Iată cum a evoluat compania în comparație cu așteptările de pe Wall Street, potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de LSEG (fostul Refinitiv):
- Câștig pe acțiune: 3,15 USDSe așteaptă să fie de 2,93 USD
- venituri: 2,37 miliarde USDSe așteaptă să fie de 2,41 miliarde de dolari
Acțiunile au scăzut cu 10% la tranzacționarea după program.
Compania a raportat un venit net de 393 milioane dolari, sau 3,15 dolari pe acțiune, pentru perioada de trei luni încheiată la 28 iulie, comparativ cu 342 milioane dolari sau 2,68 dolari pe acțiune, cu un an mai devreme.
Vânzările au crescut la 2,37 miliarde USD, o creștere de aproximativ 7% față de 2,21 miliarde USD în aceeași perioadă a anului trecut. Pe lângă vânzările totale, vânzările comparabile ale Lululemon au fost, de asemenea, sub așteptări, vânzările anuale crescând cu 2%, mult sub așteptările de 5,9%, potrivit StreetAccount.
În acest trimestru, Lululemon și-a scos jambierele Breezethrough, lansate la începutul lunii iulie, după ce compania a primit un val de plângeri cu privire la potrivirea nepotrivită a produsului. Lansarea eșuată vine după ce compania a întâmpinat o serie de alte probleme auto-provocate cu gama sa de produse, inclusiv neavând culorile și dimensiunile potrivite pe care și le-au dorit clienții săi de bază.
Aceste eșecuri au dus la o creștere mai lentă în America, cea mai mare piață a companiei. Vânzările din regiune au crescut cu doar 1% în acest trimestru.
Lululemon și-a pus ochii pe China pentru creștere, iar vânzările sale pe piața internațională au crescut cu 29%.