August 29, 2024

Vicepreședintele Kamala Harris (stânga) și fostul președinte Donald Trump

Reuters

Consumatorii care au tăiat cablul de cablu în ultimii ani au descoperit că există un lucru de care nu pot scăpa la televizorul liniar: publicitatea politică.

Cu mai puțin de 70 de zile până la alegerile prezidențiale din SUA, campaniile se adună către servicii de streaming precum An și Hulu într-o asemenea măsură încât cheltuielile publicitare pe televizorul conectat sunt mai mari decât pe platformele online precum Facebook şi Google.

Asta arată datele furnizate CNBC de firma de analiză a reclamelor politice AdImpact, care urmărește categoria TV conectat (CTV) începând din 2022. La 236 de milioane de dolari 23. AdImpact a spus că categoria digitală a adus venituri de aproape 235 de milioane de dolari în aceeași perioadă, Facebook și Google ținând cont de aproape tot.

„CTV este locul în care implicarea este ridicată”, a spus Jaime Vasil Winkelfoos, vicepreședinte al grupului de candidați și cauze la compania de tehnologie publicitară Basis Technologies. „Când alegătorii spun că se uită la televizor, ei nu spun „eu”. Mă uit la radio.”

Această tendință „este foarte importantă pentru campaniile politice atunci când se alocă bugetele”, a spus Winkelfuss.

Totuși, în timp ce mai mulți bani se îndreaptă spre serviciile de streaming, suma totală scade în comparație cu difuzarea TV tradițională.

AdImpact se așteaptă în prezent că cheltuielile generale cu anunțuri politice vor ajunge la 10,7 miliarde de dolari în ciclul electoral din 2024. Difuzarea va reprezenta aproximativ jumătate, urmată de CTV (aproximativ 14%) și TV digitală (aproximativ 12%). conform a Raportul eMarketer de săptămâna trecutăponderea cheltuielilor CTV în aceste alegeri va crește la 13% de la 2,7% în ciclul prezidențial anterior.

De la începutul lunii ianuarie până pe 23 august, veniturile din difuzare au fost de aproximativ 473 milioane USD.

Între timp, cheltuielile generale legate de alegeri pe Facebook și Google au scăzut cu mai mult de jumătate față de 2020, cheltuielile publicitare politice pe cele două platforme ajungând la 480 de milioane de dolari între 1 ianuarie și 23 august. Motivul principal este că alegerile sunt foarte competitive. Un candidat specific — Mike Bloomberg — cheltuiește mulți bani face publicitate.

„Acest lucru se transformă în publicitate directă, ceea ce este deosebit de bun pentru Meta și Google”, a declarat Eric Haggstrom, vicepreședinte de business intelligence la Advertiser Perceptions.

În ultimii câțiva ani, serviciile de streaming nu numai că au devenit din ce în ce mai populare în rândul consumatorilor, dar au deschis și noi servicii bazate pe reclame. NetflixDe exemplu, compania a lansat un program de abonament susținut de anunțuri la sfârșitul anului 2022, ca parte a unui efort mai amplu de a genera venituri. Pe măsură ce creșterea utilizatorilor încetinește. Netflix nu acceptă încă reclame politice.

Winkelfoos a spus că acum există mai mult inventar publicitar disponibil pe CTV decât oricând, ceea ce este în concordanță cu creșterea pieței. O diferență subtilă în datele AdImpact este că serviciul video YouTube al Google se încadrează în categoria digitală, în timp ce YouTube TV face parte din CTV.

Analizând tendințele cheltuielilor publicitare politice în 2024

AdImpact a remarcat că a furnizat estimări ale sumei cheltuielilor publicitare politice CTV, deoarece platformele nu sunt supuse regulilor Comisiei Federale de Comunicații care impun operatorilor TV tradiționali să raporteze anumite mesaje publicitare politice. Facebook și Google, ca și platformele CTV, nu sunt supuse regulilor FCC, dar expun unele materiale publicitare politice.

Un purtător de cuvânt al Meta a refuzat să comenteze, dar a remarcat Comentariu Directorul financiar Susan Li a declarat în februarie că publicitatea politică „nu este cu adevărat o contribuție materială la creșterea veniturilor noastre”.

„Chiar și în ciclul alegerilor prezidențiale din SUA din 2020, verticala guvernamentală și politică nu s-a numărat printre primele zece verticale ale noastre, atât la nivel global, cât și în SUA”, a spus Lee la acea vreme.

Pentru utilizatorii CTV, în special cei din statele de luptă, boom-ul publicității este pe cale să lovească puternic. Robin Porter, director politic la agenția de publicitate LoopMe, a spus că 60% până la 70% din cheltuieli au loc de obicei după Ziua Muncii, lunea viitoare.

Potențialii alegători se pot aștepta să vadă un val de reclame pentru vicepreședinte Kamala Harris. La începutul acestei luni, candidații democrați declara Intenționează să cheltuiască 370 de milioane de dolari pentru publicitatea de toamnă. Campania are un spațiu publicitar în valoare de 200 de milioane de dolari rezervat pe media streaming platformă Ca și Hulu, Roku și Pandora, ca parte a unei strategii de atragere a consumatorilor din SUA.

„Chiar și în comparație cu 2022, sunt necesare mai multe cheltuieli inițiale, în special pentru CTV, pentru a asigura inventarul inițial”, a spus Porter.

Porter a spus că, în statul ei natal, Georgia, ambele campanii prezidențiale au făcut eforturi pentru a asigura spațiu publicitar la televiziunea centrală și la emisiunile liniare după Ziua Muncii. Georgia are 16 voturi electorale și este văzută ca un câmp de luptă cheie pentru cele 270 de voturi electorale necesare pentru a câștiga alegerile.

Winkelfuss a spus că planul de publicitate anunțat de campania Harris cu câteva zile înainte de Convenția Națională Democrată din această lună este semnificativ pentru industrie.

„Înainte de Kamala, nu am avut un moment național important legat de cheltuieli mari”, a spus Winkelfuss.

ceas: Mark Zuckerberg spune că Casa Albă „face presiuni” pe Meta pentru a „cenzura” conținutul Covid-19.

Mark Zuckerberg spune că Casa Albă „face presiuni” pe Meta pentru a „cenzura” conținutul Covid-19

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *