August 29, 2024

Un magazin Ulta Beauty din New York, SUA, luni, 19 august 2024.

Yuki Iwamura |. Bloomberg |

frumusețe supremă Acțiunile companiei au scăzut cu 7% la tranzacționarea după programul de joi, deoarece compania a ratat așteptările pentru al doilea trimestru și și-a redus estimările pentru întregul an, după scăderea vânzărilor la același magazin în ultima perioadă.

Este prima dată, din mai 2020, când compania a ratat estimările privind câștigul pe acțiune și prima dată din decembrie 2020 când a ratat estimările privind veniturile.

Datele StreetAccount au arătat că vânzările comparabile au scăzut cu 1,2% în al doilea trimestru, comparativ cu o creștere de 8% în aceeași perioadă a anului trecut, cu mult sub creșterea de 1,2% așteptată de analiștii de pe Wall Street.

„Deși suntem încurajați de numeroșii indicatori pozitivi din afacerea noastră, rezultatele noastre din al doilea trimestru nu ne-au îndeplinit așteptările, în principal din cauza vânzărilor mai scăzute în magazine comparabile. Suntem conștienți de impactul negativ asupra factorilor de performanță a magazinului nostru și am luat măsuri. pentru a aborda această tendință”, a declarat CEO-ul Dave Kimbell într-un comunicat.

Compania estimează acum că vânzările la același magazin pe tot parcursul anului vor scădea cu 2%, în comparație cu indicațiile anterioare de creștere de 2% până la 3%.

Ulta se așteaptă acum la venituri anuale de 11,0 miliarde dolari până la 11,2 miliarde dolari, în scădere față de estimarea anterioară de 11,5 miliarde dolari la 11,6 miliarde dolari și câștiguri anuale pe acțiune de 25,20 până la 26 dolari, în scădere față de estimarea anterioară de 22,60 până la 23,50 dolari.

Iată cum a evoluat retailerul de frumusețe în comparație cu așteptările de pe Wall Street în perioada încheiată pe 3 august, potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de LSEG:

  • Câștig pe acțiune: 5,30 USD față de 5,46 USD așteptați
  • venituri: 2,55 miliarde USD față de 2,61 miliarde USD așteptați

Compania a raportat un venit net de 252,6 milioane dolari, sau 5,30 dolari pe acțiune, comparativ cu 300,1 milioane dolari sau 6,02 dolari per acțiune, cu un an mai devreme.

Veniturile au crescut la 2,55 miliarde dolari de la 2,53 miliarde dolari în aceeași perioadă a anului trecut.

La începutul acestei luni, Berkshire Hathaway de la Warren Buffett a dezvăluit Miza în valoare de 266 de milioane de dolari Acțiunile retailerului de frumusețe Ulta au crescut. Pentru unii analiști, aceasta este verifica Acțiunile sunt supravândute după ce a scăzut cu 32% în 2024 și a scăzut cu 26% doar în trimestrul al doilea.

Acțiunile Ulta au scăzut de când CEO-ul Dave Kimbell a emis avertismentul Frumusețe cool cerere la conferința investitorilor din aprilie. Kimbell a spus că, deși era de așteptat o retragere, compania a fost lovită „mai devreme și mai greu” decât se aștepta.

În timpul apelului companiei privind veniturile din primul trimestru din mai, Kimbell Planul schiță Stimulați vânzările în cinci domenii cheie: sortimentul de produse, relevanța socială a mărcii, îmbunătățirea experiențelor digitale pentru consumatori, îmbunătățirea programelor de loialitate și dezvoltarea pârghiei promoționale a companiei.

La același apel, Kimbell a mai spus că retailerul de frumusețe își va extinde parteneriatele cu serviciile de livrare în cursul acestui an panoul ușiiva începe testarea unei noi platforme de gamification și va lansa noi tehnologii de marketing pentru a personaliza experiența de cumpărare a clienților.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *