August 29, 2024

Un cumpărător trece pe lângă un magazin din Hong Kong al lui American Eagle, un comerciant american de îmbrăcăminte și accesorii.

Boudreux Chuklut |

vultur american Joi, compania a ratat țintele de vânzări de pe Wall Street pentru al doilea trimestru consecutiv, dar profitul a crescut cu aproape 60%, în parte din cauza costurilor mai mici ale produselor.

Acțiunile au scăzut cu mai mult de 5% la tranzacționarea înainte de piață joi.

Iată cum performanța fiscală a companiei de îmbrăcăminte în trimestrul al doilea în comparație cu așteptările de pe Wall Street, potrivit unui sondaj al analiștilor realizat de LSEG:

  • Câștig pe acțiune:39 de cenți față de 38 de cenți așteptați
  • venituri: 1,29 miliarde USD față de 1,31 miliarde USD așteptați

Compania a raportat un venit net de 77,3 milioane dolari, sau 39 de cenți pe acțiune, pentru cele trei luni încheiate la 3 august, comparativ cu 48,6 milioane dolari sau 25 de cenți pe acțiune, cu un an mai devreme.

Vânzările au crescut la 1,29 miliarde USD, o creștere de aproximativ 8% față de 1,2 miliarde USD în aceeași perioadă a anului trecut. Creșterea vânzărilor ar fi fost mai mică dacă nu ar fi fost ajustările calendaristice, care au avut un impact pozitiv de 55 milioane USD asupra vânzărilor din trimestrul II.

În acest trimestru, veniturile din linia de lenjerie intimă a American Eagle Aerie au crescut cu 9%, în timp ce marca omonimă a crescut cu 8%.

Marja de profit brut a American Eagle a fost de 38,6%, cu 0,9 puncte procentuale mai mare decât anul precedent și în conformitate cu așteptările analiștilor. Creșterea marjei brute a fost determinată de „costurile favorabile ale produselor”, ceea ce indică faptul că American Eagle a cheltuit mai puțin pentru a-și produce produsele în timpul trimestrului. Nu este clar dacă a scăzut prețurile ca urmare.

Venerabilul brand de mall a emis o perspectivă mai bună decât se aștepta pentru trimestrul curent, dar prognoza pentru întregul an a fost sub estimări, sugerând că compania se pregătește încă pentru o a doua jumătate tumultoasă.

Potrivit StreetAccount, American Eagle se așteaptă ca vânzările comparabile să crească cu 3% până la 4% în acest trimestru, ceea ce este mai bun decât previziunile anterioare ale analiștilor de creștere de 2,8% pentru companie.

Retailerul se așteaptă ca veniturile totale să fie constante sau ușor mai mari în al treilea trimestru, conform așteptărilor, potrivit London Stock Exchange Group (LSEG).

Compania se așteaptă ca vânzările comparabile să crească cu aproximativ 4% în acest an și veniturile totale să crească cu 2% până la 3%, mai puțin decât așteptările analiștilor. Wall Street se așteaptă ca vânzările comparabile pe tot parcursul anului să crească cu 4,2% și vânzările totale să crească cu 3,5%, potrivit StreetAccount și LSEG.

În mai, trezorierul Mike Mathias a declarat pentru CNBC că American Eagle Păstrați o viziune „prudentă”. În a doua jumătate a acestui an, va aștepta decizia Rezervei Federale privind rata dobânzii și se va pregăti pentru „zgomotul” viitoarelor alegeri prezidențiale.

La fel ca alți retaileri care se confruntă cu încetinirea cererii de articole discreționare, American Eagle caută să reducă costurile și să îmbunătățească eficiența pentru a proteja profiturile pe fondul vânzărilor lente. La începutul acestui an, acesta Anunțați o nouă strategie Pentru a crește profiturile, se angajează să crească vânzările cu 3% până la 5% anual în următorii trei ani și marjele de profit operațional la aproximativ 10%.

În acest trimestru, American Eagle a făcut unele progrese către acest obiectiv. Venitul din exploatare a atins 101 milioane USD, o creștere de 55%, iar marja profitului din exploatare a crescut cu 2,4 puncte procentuale la 7,8%. Fără ajustări ale calendarului, venitul operațional ar fi fost mai mic, ceea ce ar fi avut un impact pozitiv de 20 de milioane de dolari asupra valorii.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *