August 30, 2024

Pe 26 iunie 2024, sigla companiei Uber a apărut la Falch Building din New York City.

Michael M. Santiago |. Michael M. SantiagoGetty Images

Uber Technologies Inc. Directorul executiv și-a exprimat vineri un angajament față de piața sud-coreeană, unde pierde teren în fața grupului local de tehnologie Kakao și a spus că platforma va crește prin atragerea mai multor șoferi de taxi.

„Realitatea este că șoferii de taxi care folosesc aplicația Uber câștigă mai mulți bani și sunt mai ocupați”, a declarat directorul executiv al Uber, Dara Khosrowshahi, reporterilor din Seul.

„Creștem mult mai rapid decât piața și credem că cota noastră de piață va crește doar de aici.”

Kakao are peste 90% din piața taxiurilor, estimată pe baza datelor de utilizare a aplicației.

Uber a intrat pentru prima dată pe piața coreeană în 2013, dar s-a retras din cauza reglementărilor care permiteau doar companiilor cu licențe de taxi să ofere servicii de călătorie.

În 2021, Uber a înființat un joint venture UT cu al doilea mare conglomerat din Coreea de Sud, SK Group, pentru a reintra pe piață.

Serviciul de transport taxi al UT a fost redenumit Uber Taxi în luna martie a acestui an.

Khosrowshahi a spus că aproximativ 20% dintre șoferii de taxi coreeni folosesc platforma Uber Taxi, iar numărul de pasageri a crescut cu aproape 80% de la an la an în prima jumătate a anului 2024, utilizarea de către pasagerii internaționali s-a dublat după ce marca a fost redenumit și a intrat în Coreea de Sud.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *