Agenția de turism de pe Fifth Avenue din New York City este un dispensar de marijuana de agrement pentru adulți.
Cu amabilitatea: Agenție de turism
Consumul de marijuana a atins un punct de cotitură – iar acum este pe Fifth Avenue.
Cumpărătorii care se plimbă de-a lungul emblematicului mall din New York pot cumpăra bijuterii de la Cartier, fire noi de la Saks și țigări de marijuana pre-rulate, cultivate în statul New York, dintr-un nou dispensar.
În cei 3 ani și jumătate de când statul New York a legalizat marijuana pentru adulți, vânzările de marijuana cu licență au crescut semnificativ, depășind 100 de milioane de dolari anul trecut. Acum, accesul legal la consumul de canabis câștigă teren pe piața de lux.
În timp ce oficialii din New York reprimă sute de magazine ilegale din oraș, 166 de dispensare autorizate sunt deschise cumpărătorilor din tot statul, inclusiv peste 50 în New York City, inclusiv unul chiar vizavi. lululemon și Ted Baker.
Agenția de turism de pe Fifth Avenue este un dispensar de marijuana de agrement pentru adulți, cu un interior alb, dulapuri de sticlă, o mulțime de „fete de flori” și o mulțime de marijuana.
Aspectul retailerului completează vitrinele șic ale vecinului său, precum și magazinele surori din Union Square și centrul orașului Brooklyn. Toate cele trei magazine s-au deschis în ultimul an și jumătate, iar fondatorul Paul Yau a spus că un al patrulea magazin este pe cale să se deschidă în SoHo, un alt cartier comercial de lux din oraș.
Agenția de turism de pe Fifth Avenue din New York City este un dispensar de marijuana de agrement pentru adulți.
Cu amabilitatea: Agenție de turism
Yau a spus că achiziția medie a agenției de turism include două produse, mai ales gumii, floare de canabis sau pre-roll-uri, cu un preț mediu de 80-90 USD per bilet. Produsele variază de la 3,50 USD pentru sucuri THC la 150 USD pentru o uncie de floare, cu accesorii la prețuri și mai mari.
Housing Works Cannabis Co., primul dispensar autorizat din New York, vinde produse la prețuri similare, dar cumpărătorii pot cheltui mai mult acolo, plătind până la 240 de dolari pe uncie de marijuana. Toate încasările de la Housing Works Cannabis Co. sprijină organizația nonprofit Housing Works din New York City.
Locația din Union Square a agenției de turism donează 51% din încasări către Fondul DOE, care sprijină persoanele fost încarcerate care trec la viață în afara închisorii. Magazinele de pe Fifth Avenue și Brooklyn sunt conduse de proprietari de magazine cu experiență în sistemul de justiție legat de marijuana.
În timp ce interiorul modernizat atrage atât cumpărători tradiționali, cât și noi, misiunea etică îi face pe clienți să revină, a spus Yau. „Este mare și pur și simplu oferă o asemenea aură”, a adăugat el.
Atinge „curiozitatea nu poate”
New York-ul a avut întotdeauna ceea ce industria numește o bază de clienți „tradițională”, cei care au folosit marijuana înainte de a fi legalizată.
Acum, pe măsură ce The Travel Agency deschide locații în zone cu trafic mare și cheltuieli mari, Yau spune că satisface „curiozitatea canna” cu produse atent îngrijite și spații inspirate din punct de vedere arhitectural pentru a facilita accesul la piața legală.
Agenția de turism de pe Fifth Avenue din New York City este un dispensar de marijuana de agrement pentru adulți.
Cu amabilitatea: Agenție de turism
„Femeile cumpărătoare de 40 de ani sunt un grup foarte puternic care tocmai se dezvoltă în New York”, a spus Yau, adăugând că magazinele sunt concepute având în vedere acest nou cumpărător. „Când oamenii intră în magazinul nostru, ei știu imediat că nu este un magazin ilegal”.
Un astfel de client, Katie, un director de publicitate în vârstă de 37 de ani din New York, care a refuzat să-și dea numele de familie, a spus că atmosfera și expertiza personalului o fac să revină. „Te simți ca și cum ai fi într-un butic”, a spus ea.
Compania de sifon THC Cann speră, de asemenea, să atragă consumatori curioși, în special pe cei care au avut experiențe negative cu marijuana în trecut. Atât Yau, cât și fondatorul Cann, Jake Bullock, au declarat pentru CNBC că marketingul este cheia pentru a depăși vânturile în contra ale curiozității canna.
Compania de sifon THC Cann vinde 12 pachete de suc de 8 uncii care conțin 2 miligrame de THC la 49,95 USD.
Politețe: Cann
„O parte din motivul pentru care facem aceste cutii mici, roz și pastel, este că încercăm să transmitem un mesaj accesibil consumatorilor, cum ar fi să bei toată doza. Nu vă faceți griji, sunt doar 2 miligrame”, a spus Bullock.
Un pachet de 12 de apă gazoasă Cann de 8 uncii, care conține 2 miligrame de THC, costă 49,95 USD. Prin comparație, cumpărătorii pot găsi un pachet de 12 de sifon alcoolic White Claw la mai puțin de 20 USD.
Experiența premium cu canabis nu se limitează la produsele THC.
Designerul de locuințe de lux Jonathan Adler vinde decor pentru casă de canabis, cum ar fi borcane și boluri pentru depozitarea marijuana, pentru aproape 300 USD fiecare. Brandul de stil de viață Edie Parker vinde totul, de la pungi pentru fumat până la hârtii de rulat, țevi gigantice de vitralii și brichete de masă de 450 USD, multe dintre ele pot fi găsite la buticuri și dispensare legale, cum ar fi The Travel Agency și Housing Works Cannabis Co.
Marca de stil de viață și decor al actorului Seth Rogen Houseplant se adresează și consumatorilor de canabis de lux. Tăvile și scrumiera de marmură se vând cu peste 200 de dolari, iar compania a încheiat recent un parteneriat cu retailerul de îmbrăcăminte de ultimă generație Kith.
Agenția de turism de pe Fifth Avenue din New York City este un dispensar de marijuana de agrement pentru adulți.
Cu amabilitatea: Agenție de turism
Este posibil ca colaborarea să continue. Yau a spus că vede dispensare precum The Travel Agency ca parteneriate promițătoare pentru brandurile de modă care doresc să valorifice „coolitatea” industriei canabisului în plină expansiune.
Găsirea unde sunt consumatorii de lux
Susținătorii companiei de sifon THC Cann sunt de ultimă generație, inclusiv actrița și antreprenoarea stilului de viață Gwyneth Paltrow și de două ori NBA All-Star Baron Davis. Compania de băuturi încearcă să atragă consumatorii oriunde doresc să-și cheltuiască banii.
La Montauk Surf Inn din New York, unde oaspeții plătesc cel puțin 3.000 de dolari pe noapte, aceștia pot cumpăra acum o versiune derivată din canabis de sifon Cann, precum și vin rosé local și băuturi spirtoase de lux.
Cofondatorul Cann, Jake Bullock, a spus că marca sa vizează consumatorii de ultimă generație, în primul rând milenials, și concurează cu alcoolul. Bullock și co-fondatorul său, Luke Anderson, au considerat că parteneriatul cu Surf Lodge este modalitatea ideală de a introduce publicul prin mulțimea bogată din Hamptons deja dependentă de cheltuieli mari.
Compania de sifon THC Cann vinde 12 pachete de suc de 8 uncii care conțin 2 miligrame de THC la 49,95 USD.
Politețe: Cann
„Are niște clienți foarte clasici, iar eu și Luke credem că marca se potrivește vieții lor”, a spus el.
Yau, care a vorbit cu CNBC în timp ce lucra de la distanță în apropiere de Hamptons, este, de asemenea, conștient de acest public țintă. „Credem că suntem încă în prima repriză de marijuana legală în New York”, a spus el.