August 31, 2024

Semnul de la Hollywood poate fi văzut într-o zi senină și furtunoasă.

Mario Tama |. Getty Images |

Timp de mai bine de o sută de ani, Hollywood-ul a transportat publicul în lumi dincolo de propria sa, de la străzile netede ale orașului New York până la cărămizile galbene din Oz.

Cu sute de acri din Los Angeles dedicate creării de povești pentru cele mai mari și mai mici ecrane, studiourile de film oferă iubitorilor de film mai multe moduri ca niciodată de a vedea cum și unde se întâmplă magia în spatele scenei.

„Vizitarea unui studio, posibilitatea de a merge acolo unde se întâmplă aceste lucruri, a fi în spațiul fizic în care oamenii urmăresc toate aceste lucruri de peste o sută de ani pare cea mai naturală destinație turistică din lume”, a spus Robert, care este directorul lui Snow.

Sponsor universal, Warner Bros., sony şi Paramounttururi de studio care prezintă procesul de realizare a filmului, de la decor și înregistrarea sunetului până la costume și recuzită. Aceste experiențe plătite nu numai că generează venituri pentru studio, ci servesc și ca program de instruire pentru angajații de nivel inferior nou în companie, precum și furnizarea de marketing suplimentar pentru proiectele viitoare.

„Los Angeles este singura destinație din lume unde vizitatorii pot vizita mai multe studiouri situate în diferite cartiere din orașul nostru”, a declarat Adam Burke, președinte și CEO al Biroului pentru Vizitatori și Biroul de Convenții din Los Angeles.

Potrivit Departamentului Lucrărilor Publice din Los Angeles, industria filmului generează venituri din turism de peste 100 de miliarde de dolari. Atracții precum tururile de studio, semnul Hollywood, Teatrul chinez Grauman și Hollywood Walk of Fame atrag vizitatori din toată lumea.

„În timp ce vizitatorii sunt adesea atrași de tururile de studio vizionarea emisiunilor sau filmelor lor preferate… sperăm că vor pleca cu o mai mare apreciere pentru industria divertismentului, cultura unică a Los Angeles și moștenirea creativă vibrantă a orașului”, a spus Burke înţelegere.

Universal, Warner Bros., Sony și Paramount au refuzat să spună cât de mult venituri generează anual turneele lor de studio sau câți oameni trec prin ușile lor, dar toți au remarcat că traficul și cererea pentru produsele lor rămân puternice.

„(Tururile de studio) pot atrage toate nivelurile diferite de oameni, oameni care sunt cu adevărat fascinați de ceea ce se întâmplă în culise și de modul în care funcționează și de modul în care sunt făcute lucrurile, și chiar și de oameni obișnuiți care nu au această curiozitate, unde toate chestiile astea sunt cu adevărat făcute. Emoția de a apărea”, a spus Thompson.

sony

Sony Pictures Studios, situat în Culver City, este cel mai nou chiriaș pe proprietatea sa de 45 de acri. Complexul a fost studiourile originale ale MGM și acum găzduiește serialele de succes „Jeopardy!” și „Wheel of Fortune”.

„Seinfeld” are loc la Sony Pictures Studios.

Sarah Wheaton |. CNBC

Plimbarea de două ore a Sony, care costă 55 de dolari de persoană, începe cu un tur al platoului „Seinfeld” și o afișare de recuzită din filme și emisiuni TV celebre precum „Spider-Man” și „The Wire”.

Oaspeții vor vedea în curând curcubeul masiv de 94 de picioare, construit de artistul Tony Tasset în 2012, planând deasupra studioului. Acesta este un omagiu adus „Vrăjitorului din Oz”, care a fost filmat aici cu mai bine de 85 de ani în urmă. Ghidul turistic a fost dornic să sublinieze ce scene sonore au fost filmate diferite momente din film, inclusiv scena infamă în care se topește vrăjitoarea rea.

Sony Pictures Entertainment are multe studiouri de film.

Aaron Pu/Bauer-Griffin |

Chiriașii moderni ai site-ului, „Jeopardy!” și „Roata norocului” cele mai vizionate emisiuni tv În afara evenimentelor sportive live. Oaspeții pot intra în platou atunci când spectacolul nu este filmat, altfel ghidul va arăta diferite locații. Tururile se schimbă zilnic în funcție de zonele studioului deschise publicului și de zonele închise pentru producție.

În plus, Sony permite oaspeților în studioul său Foley să vadă cum este creat sunetul pentru filme și televiziune.

Rechizitele de bucătărie folosite pe scena Foley de la Studiourile Sony Pictures erau o mizerie aglomerată.

Sarah Wheaton |. CNBC

Spațiul aglomerat are o varietate de podele – lemn, beton, piatră, pietriș – mai multe mânere la uși cu diferite tipuri de încuietori, un raft cu un sortiment de pantofi și o bucătărie. În interior se află un sortiment de sticle de plastic și metal, pahare , tacâmuri și tacâmuri.

Aici sunt expuse și vehicule de la Breaking Bad și Ghostbusters.

Un vehicul Ghostbusters a fost depistat în timpul unui turneu de la Sony Pictures Studios.

Sarah Wheaton |. CNBC

Warner Bros.

Warner Bros. a făcut un mare impuls pentru a atrage clienții care vizitează studiourile sale.

Pe lângă tururile ghidate ale terenului, care variază de la una până la trei ore, în funcție de pachet, compania a creat o scenă sonoră interactivă completă, numită Etapa 48, pentru a prezenta procesul și procesul de producție a producției de filme și emisiuni TV.

Turul a fost o combinație de mers pe jos și împingerea unei căruțe în jurul blocurilor din spate. Oaspeții se pot plimba prin locațiile suburbane de filmare pentru „Friends”, „The Big Bang Theory” și „Gilmore Girls”, precum și prin zonele de junglă folosite de „Jurassic Park”, „True Blood” și „Aquaman”.

Exteriorul clădirii Warner Bros. Studios.

Sarah Wheaton |. CNBC

Vizitatorii vor observa că multe producții non-Warner Bros. sunt montate pe lot, așa cum este comun în toate studiourile din Los Angeles. Echipa de producție va închiria spațiu de studio la alte studiouri, după caz. De exemplu, celebrul sărut inversat de evacuare a incendiilor din Spider-Man din 2002 a fost produs de Sony, dar filmat la Warner Bros. o mulţime de.

Turul ghidat include și o scurtă plimbare prin Warner Bros. Cameră spațioasă de recuzită. Această zonă are o replică a statuii șoimului maltez, o marmură monolitică și un bust din marmură artificială și o cameră plină de la podea până în tavan cu lămpi, candelabre și candelabre.

Rafturile de la podea până în tavan de la Warner Bros. sunt pline cu busturi de marmură și imitație de marmură. Tur studio casă de recuzită.

Sarah Wheaton |. CNBC

După porțiunea de tur ghidat, vizitatorii vor ajunge la etapa 48.

Aici, fanii „Friends”, „The Big Bang Theory”, „Lord of the Rings”, filmele Batman și „Harry Potter” pot face fotografii pe seturi recreate și pe seturi cu ecran verde. Unele dintre aceste fotografii necesită taxe suplimentare.

O vedere a Etapei 48 de la Central Perk în timpul marii redeschideri a Warner Bros. Studio Tour Hollywood.

Matt Winkelmeier |. Getty Images Divertisment |

Zona prezintă, de asemenea, costume din mai multe filme clasice celebre, precum și posturi interactive care prezintă diverse elemente ale procesului de post-producție.

Oaspeții vor fi apoi transportați înapoi la Centrul de întâmpinare și vor merge printr-o zonă în care Warner Bros. afișează costume și recuzită din filmele DC Cinematic Universe, cum ar fi Wonder Woman, Aquaman și Flash, și Game of Thrones „Costume din „Harry Potter și Fantastic”. Seria Fiare”, precum și recuzită și costume din seria „Harry Potter și Animalele Fantastice”.

O vedere a costumelor expuse în Action Made Here: DC Universe în timpul marii redeschideri a Warner Bros. Studio Hollywood pe 24 iunie 2021 în Burbank, California.

Matt Winkelmeier |. Getty Images Divertisment |

Un tur ghidat de o oră, plus două ore de comentarii neghidate la Etapa 48, costă 73 USD per bilet. Între timp, turul ghidat de două ore, care include intrarea la Etapa 48 și prânzul, este de 160 USD, iar turul ghidat de lux de trei ore, care include un prânz gourmet și acces la Etapa 48, este de 330 USD per bilet.

Warner Bros. a lansat recent turneul Turner Classic Movies, care duce oaspeții în locațiile de filmare a filmelor „Casablanca”, „My Fair Lady” și „The Music Man”.

Paramount

În timp ce turneul Warner Bros. își concentrează o mare parte a atenției asupra producțiilor de film și televiziune finalizate, turneul de studio al Paramount se adâncește în realizarea acestor filme și seriale TV.

Turul combină tururi de mers pe jos și cu troleu, cu tururi ghidate ca parte a programului Paramount Pages, care îi duc pe oaspeți să cunoască oamenii care continuă producția.

Paginile servesc ca ghiduri de turism în timpul primelor șase luni în studio. Ei sunt apoi calificați să lucreze în jurul locației, să asiste la gestionarea audienței pentru emisiunile TV sau chiar să fie angajați pentru a oferi tururi VIP.

Studiourile Paramount din Los Angeles, California.

Bloomberg |. Getty Images

Tururile Paramount sunt disponibile la trei niveluri: tururi obișnuite de studio, care durează două ore și costă 65 USD de persoană și tururi de nivel superior, care durează trei ore și permit vizitatorilor să vadă arhivele și mai multe loturi din spate, costă 150 USD de persoană; Turul VIP durează 4 ore și costă 215 USD de persoană.

Această selecție cea mai aprofundată îi prezintă pe oaspeți numeroși meseriași de la fața locului, inclusiv echipe de iluminat și producători de semne, precum și un arhivar care îi va ghida printr-o colecție de costume și recuzită de arhivă, inclusiv bijuterii. Opțiunile VIP oferă, de asemenea, prânz sau mic dejun privat.

Semn creat la Paramount Studios Sign Studio.

Paul Dergarabedian

Oaspeții vor vizita birourile regizorului Alfred Hitchcock, vor face o plimbare prin New York și vor arunca o privire asupra actorilor și actrițelor care au lucrat la „Star Wars: Episode IV: The Voyage Home”, „The Truman Show” și „Star Wars: Episode”. IV:” „Tancul Blue Sky” folosit în Journey Home.

Există multe vehicule în depozitul de recuzită, inclusiv „Mașina cu ouă de Paște” din „Sonic the Hedgehog” și podul din „Star Wars Beyond”, precum și un Bumblebee în mărime naturală din seria „Transformers”.

studiouri universale

Parcul tematic Universal Studios Hollywood începe de fapt cu un tur de studio. Oaspeții au acces exclusiv la locurile de producție încă de acum 60 de ani, iar de-a lungul timpului Universal Studios a început să introducă atracții cu efecte speciale.

Acestea includ o viitură fulgerătoare în etape (10.000 de galoane de apă care se repetă pe un munte spre oaspeți), simulări de cutremur și, desigur, terifiantul mare rechin alb care erupe dintr-un mic lac.

Filmul lui Steven Spielberg „Fălcile” a fost filmat la Universal Studios Hollywood.

Gabrielle Buice |. AFP |

Această atracție de o oră în studio, inclusă cu intrarea la parcul tematic, include și două plimbări captivante: una îl prezintă pe King Kong luptă cu dinozauri, iar cealaltă vede distribuția filmelor Fast and Furious intră în Driving cu viteză mare. Oaspeții rămân în tramvai în timp ce experimentează aceste plimbări.

Turul standard îi duce pe oaspeți în mai multe locații clasice, inclusiv la motelul Bates din „Psycho”, prăbușirea avionului din „Războiul lumilor” și tribunalul din „Înapoi în viitor”.

Presa a făcut o plimbare cu Universal Studios Trolley pentru a face un tur pe strada New York recent reconstruită, care a fost distrusă de un incendiu în urmă cu doi ani. Universal Studios Hollywood va deschide vineri New York Backlot Trolley Tour, care a fost reconstruit după ce un incendiu a distrus cartierul din New York în 2008.

Alan J. Cockroach |. Los Angeles Times |

Admiterea generală la parcurile tematice începe de la 109 USD de persoană, dar variază în funcție de perioada anului – sezonul de vacanță este de obicei mai scump.

Cei care doresc o privire mai aprofundată asupra terenului studioului pot achiziționa un pachet turistic VIP, care include acces extins în culise, cărucioare private, prânz tip bufet și acces prioritar la toate atracțiile și atracțiile din parc. Experiențele VIP costă între 379 și 499 USD de persoană.

„Conceptul de Hollywood este atât de evaziv încât atunci când vizitatorii vizitează Los Angeles, există întotdeauna cineva care se întreabă: „Voi vedea vedete de cinema?””, explică Dennis Satterfield, directorul operațiunilor de turism de studio pentru Universal Studios Hollywood. „Tururile în studio ajută la îndepărtarea acestui sentiment de uimire. Oaspeții pot intra într-un adevărat studio de film și au ocazia să vadă producția, platourile de filmare și uneori chiar vedetele de film din mediul lor.”

Dezvăluit: Comcast este compania-mamă a NBCUniversal și CNBC.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *