August 31, 2024

Vedere panoramică a unui mall din Hong Kong pe 1 august 2024.

Yuan Tianqi |. Fotografii Noor |

Datele guvernamentale publicate vineri au arătat că vânzările cu amănuntul din Hong Kong au scăzut cu 11,8% de la an la an în iulie, reflectând impactul continuu al schimbărilor în modelele de consum.

Vânzările au scăzut la 29,1 miliarde USD (3,73 miliarde USD), a cincea lună consecutivă de scădere, după o scădere de 9,7% în iunie, o scădere de 11,5% în mai, o scădere de 14,7% în aprilie și o scădere de 7% în martie.

Un purtător de cuvânt al guvernului a declarat că scăderea vânzărilor totale cu amănuntul se datorează impactului continuu al schimbărilor în modelele de consum, forței dolarului din Hong Kong și „călătoriilor mai mari ale rezidenților” în timpul sărbătorilor.

„Privind în viitor… industria de retail va continua să se confrunte cu provocări pe termen scurt”, a spus purtătorul de cuvânt.

În ceea ce privește cantitatea, vânzările cu amănuntul au scăzut cu 13,3% față de an în iulie, 11,2% în iunie, 12,9% în mai, o scădere bruscă de 16,5% în aprilie și 8,7% în martie.

În primele șapte luni ale anului 2024, vânzările cu amănuntul au scăzut cu 7,3% anual, iar volumul cu amănuntul a scăzut cu 8,9% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Datele de la Consiliul de Turism din Hong Kong arată că numărul de turiști sosiți în iulie a fost de 3,921 milioane, o creștere de 9,3% față de aceeași perioadă a anului trecut. Aceasta se compară cu 3,132 milioane de turiști în iunie.

În iulie, au fost 3,14 milioane de turiști din China continentală, în creștere cu 5,5% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Vânzările de bijuterii, ceasuri și cadouri de lux au scăzut cu 25% față de an în iulie, după ce au scăzut cu 23,1% în iunie.

Vânzările de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii au scăzut cu 17,9% în iulie, după o scădere de 9,1% în iunie.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *