September 1, 2024

Multe lanțuri hoteliere se întrec pentru a înlocui cheile din plastic ale camerelor cu opțiuni digitale, inclusiv aplicațiile Apple Wallet și Google Wallet. Cardurile de cheie de hotel din plastic au avut o perioadă dificilă în ultimii ani. În timpul pandemiei, atingerea este tabu, așa că tendința fără atingere s-a accelerat. Preocupările de securitate cibernetică în jurul tehnologiei hoteliere critice sunt în creștere. La începutul acestui an, cercetătorii au descoperit Cheile din plastic ale hotelului au lacune Acest lucru ar putea face ca până la 3 milioane de chei să devină o țintă pentru hackeri și ar putea dura ani să fie remediat.

Problemele legate de securitatea internetului au determinat multe lanțuri hoteliere să accelereze planurile de modernizare a încuietorilor ușilor camerelor de hotel. În timp ce marile lanțuri din SUA au de ani de zile capabilități de cheie digitală, Google Wallet și Apple Wallet intervin pentru a oferi hotelurilor posibilitatea de a salva cheile camerei oaspeților în portofel, permițându-le să intre în camera lor pur și simplu atingând partea din spate a telefonului. ușa cititorului de carduri de lângă mâner.

Hilton Hotels are aplicația Honors care le permite oaspeților să facă check-in și să folosească cheile camerei prin intermediul smartphone-ului. Oaspeții hotelului Harpeth cu 119 camere din Franklin, Tennessee, un hotel Hilton, pot face check-in digital și își pot stoca cheile într-o aplicație Google sau Apple Wallet.

„Beneficiul înregistrării digitale este că telefonul este cheia ta”, a spus Kimberly Elder, director de vânzări la Harpeth Hotel, adăugând că mulți oaspeți încă preferă cardurile de plastic.

Eli Fuchs, director regional de operațiuni la Valor Hospitality Partners, a declarat că digitalizarea este următorul val în tehnologia ușilor camerelor de hotel.

„Cheia tradițională a camerei de hotel este moartă”, a spus Fox.

Cu toate acestea, unii experți în securitate avertizează că nici metodele de blocare mai noi nu sunt sigure.

„Sistemele fără cheie pot aduce noi vectori de amenințări operațiunilor de securitate hotelieră pentru a le gestiona”, a declarat Lee Clark, director de producție de informații privind amenințările cibernetice la Centrul de analiză și partajare a informațiilor de retail și ospitalitate (RH-ISAC).

În timp ce Clark a spus că aceste amenințări pot fi atenuate prin politici și configurații de control al securității, cum ar fi autentificarea cu mai mulți factori (MFA), acestea introduc pași suplimentari pe care oaspeții cu probleme nu vor dori întotdeauna să-i omite.

Clark a spus că este puțin probabil ca toate hotelurile să înlocuiască toate cardurile cu chei digitale în curând, deoarece unii oaspeți pot prefera carduri cu chei sau ar putea să nu aibă dispozitive personale compatibile cu sistemele de închidere digitală, precum și taxele.

„Tranziția la sistemele digitale și de închidere fără cheie implică costuri semnificative în ceea ce privește echipamentul, instalarea, întreținerea și securitatea”, a spus Clark.

Lanțurile hoteliere încep să necesite sisteme digitale de chei

Obiceiurile umane continuă să stea în cale.

De exemplu, datele de cercetare hoteliere de la JD Power au descoperit că doar 14% dintre oaspeții hotelurilor de marcă au folosit chei digitale în timpul șederii lor la hotel. Chiar și oaspeții care au descărcat aplicația mărcii pe telefoanele lor au folosit carduri de plastic.

Datele JD Power arată că printre oaspeții cu aplicații de companie/brand hotelieră, 30% folosesc chei digitale și 70% folosesc chei digitale.De cele mai multe ori sunt carduri de plastic.

Pe de altă parte, multe hoteluri pur și simplu nu au instalate încuietori care să permită intrarea digitală.

„Mai multe lanțuri hoteliere mari, ale căror aplicații sunt cel mai probabil să accepte chei digitale, încep să solicite francizaților hotelieri să instaleze încuietori noi pentru uși, ca parte a actualizării standardelor de marcă”, a declarat Andrea Stokes, director de hoteluri la JD Power.

În timp ce clienții au întârziat să adopte opțiuni digitale, datele JD Power arată că clienții fără cheie se simt mai în siguranță decât cei care folosesc carduri de plastic.

„Oaspeții care folosesc chei digitale apreciază securitatea hotelului semnificativ mai mult decât oaspeții care nu folosesc chei digitale”, a spus Stokes.

Chad Spensky, CEO al Allthenticate, care dezvoltă accesul la smartphone-uri și gestionarea acreditărilor, a comparat cheile din plastic cu parolele, pe care experții în securitate cibernetică le consideră de tip low-tech și depășite.

„În pofida găurilor de securitate flagrante și a experiențelor neplăcute ale utilizatorilor, încă folosim parole. De asemenea, este posibil ca cardurile să rămână aici”, a spus Spinsky.

Adevărata promisiune a cardurilor digitale, spune el, nu este securitatea, ci comoditatea.

„În timp ce implementările cardurilor nu sunt mai sigure decât cardurile din plastic, experiența lor de utilizator este cu mult superioară”, a spus Spinsky. Dacă trebuie să alegi între o grămadă de carduri de plastic și un smartphone, „telefonul este câștigătorul clar”.

Factorii de confort pentru consumatori determină lanțurile hoteliere să caute chei digitale. În timp ce tastele digitale oferă suprafață de atac suplimentară, ele permit, de asemenea, corectări rapide ale cursului.

Spinsky a spus că una dintre cele mai mari probleme cu cardurile de cheie este că, atunci când se descoperă o vulnerabilitate, nu există o modalitate ușoară de a o corecta „Patch-urile pentru smartphone-uri pot fi lansate aproape imediat,” a spus el.

Nu mi-am dat seama încă de cardul de plastic

Mohamed Erdem,Niciun sistem nu este sigur și oamenii nu ar trebui să lase intrările digitale să le dea un fals sentiment de securitate, a avertizat William F. Harrah College of Hospitality Administration de la Universitatea din Las Vegas și președintele departamentului de management al stațiunii, jocurilor și golfului. Siguranţă.

„Totul poate fi spart, totul poate fi compromis”, a spus Erdem. „Dacă cineva are intenții de hacking, asta se va întâmpla.”

Nu numărați cardurile de plastic încă, a spus Elderham. Unele carduri magnetice necesită o glisare, în timp ce cardurile mai noi de identificare prin radiofrecvență (RFID) necesită doar proximitate sau pot fi încărcate pe un telefon. Erdem a spus că tehnologia RFID se îmbunătățește, făcând cheile din plastic mai versatile.

„RFID nu este învechit”, a spus Erdem, adăugând că le permite celor care doresc mai puțină interacțiune să descarce o aplicație, să obțină o cheie, să o activeze și apoi să intre în cameră.

„Hotelurile vor face eforturi pentru aplicații mobile din motive de durabilitate și cost”, a spus Erdem, dar a adăugat că unii oameni vor prefera întotdeauna cheile fizice din plastic. El a spus că avantajul cheilor digitale din plastic este natura umană. „Oamenii își uită portofelele, își uită actele de identitate, dar nu își uită telefoanele”.

Dar în Las Vegas, unde oamenii se îndreaptă de obicei în camerele lor de hotel cu câștigurile lor de la mesele de blackjack și la aparatele de slot, există o opțiune de modă veche, low-tech, care face discuția la ușă discutabilă.

„Întotdeauna există un seif în cameră și oaspeții ar trebui să îl folosească dacă au ceva foarte valoros”, a spus Erdem.

About The Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *